Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:aatjuh12 schreef:happy new yeaaaaaarr
ik heb een geweldige avond gehad! was super gezellig, drank vloeide rijkelijk.. vuurwerk was mooi.. en de sfeer was goed! kwam vanochtend om half 7 thuis.. en was om 11 uur alweer klaar wakkervandaag nog even langs oma geweest.. en net met paps, mams en broertjelief saw6 gekeken.. leuk leuk leuk.. maar denk dat ik nu toch richting bed ga
hihi
SAW 6Die wil ik ook zien!
Fe_m_ke schreef:Ik lag nog in coma toen jullie op je paard zaten!
was weer om half6 thuis, was erg gezellig en een leuke jongen ontdekt
Maar nu heb ik koppijn en moet toch echt mijn lessen voor de komende week gaan voorbereiden!
aatjuh12 schreef:ik ga straks 16 and pregnant kijken op mtv.. vorige x was er een meisje die haar kindje wilde laten adopteren.. heb het toen niet helemaal afgezien.. maar ik zou dat echt NOOOOIT doen!
DJoysDesignz schreef:Zoo net in slaap gevallen op de grond bij de kachel in mijn kamer.. haha had het zo koud en verkouden , dat ik door al die warmte dan ineens ergggg moe werd.
DJoysDesignz schreef:Ik moet morgen ook om 09:00 beginnen bij Hypoplaza... ze hebben van 8 tot 9 nieuwjaarsontbijt iets.. maar ga echt niet zo vroeg er zijn
DJoysDesignz schreef:Ja dat is misschien wel leuk, maar dat ik dan half 8 weg moet nietdus ik ga niet een heel uur
kom wel later