Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Milou schreef:Het kost 22,50 als je m op zondag brengt, maar je kunt daar zelf niet slapen.
Je gaat naar het zwembad, en voor s'avonds iets uit de automaat halen ofzo .
CCindy schreef:_Milou schreef:Het kost 22,50 als je m op zondag brengt, maar je kunt daar zelf niet slapen.
Brengen veel mensen ze al op zondag? Voor mij geen optie, wordt het 3x 2 uur rijden naar Ermelo (op zondag2x én maandag). Aangezien ons pap en mam niet zo gek (op paarden) zijn als ik, is dat weinig kansMaar als je dus vroeg komt op maandag zijn er ook nog wel stallen met luiken vrij?
lovelucky schreef:Hoe doen jullie dat eigenlijk met de voorbereiding van je paard? Ik bedoel, je krijgt twee keer per dag les en ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik rijd Luck normaalgesproken geen twee keer per dag...
CCindy schreef:_Milou schreef:Het kost 22,50 als je m op zondag brengt, maar je kunt daar zelf niet slapen.
Brengen veel mensen ze al op zondag? Voor mij geen optie, wordt het 3x 2 uur rijden naar Ermelo (op zondag2x én maandag). Aangezien ons pap en mam niet zo gek (op paarden) zijn als ik, is dat weinig kansMaar als je dus vroeg komt op maandag zijn er ook nog wel stallen met luiken vrij?