Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 11:18

Rij ik vanmorgen op de ring A10, neem zoals elke dag de zelfde afslag en opeens zag ik het: ik sla af bij het pand Lost Boys! Kent iemand dat toevallig? :D

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:26

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:37

Hey wat leuk Beau, thanks ! Het is net alsof ik naar het hoofd van Storm zit te kijken, echt zowat een kopie !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:39

Idd, grappig is dat he? Altijd leuk om familie van je poown te zien. Je zal er denk ik ook wel meer oog voor gaan krijgen. Dan kan je straks zo zien wie familie is van Storm :P

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:43

Ja ik heb nu al een beetje dat ik die koppies herken. Vreemd want nog niet zo lang geleden zag ik bij wijze van spreke het verschil niet eens tussen een zwart of een wit paard :D.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:00

Ik vind hem ook heel veel van Storm hebben Sandra

Rieneke, we moesten om naar het hotel te komen in Londen ook langs door wat buurten waar wat minder bedeelde Londenaren woonden, en het verschil is idd heel erg groot. Ben je er vaker geweest?

Ik was eigenlijk van plan geweest om voorlopig even te stoppen met het verzamelen van Breyers, komt Breyer ineens met deze aanzetten:

Afbeelding

Ik vind hem echt heel erg leuk!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:02

ben inmiddels 4 keer in London geweest en het blijft mijn favo stad... al is Wenen ook zeker een van mijn favo's!

In dat topic over die Oak stond eerst dat hij het heel leuk deed onder het zadel, maar dat heeft die jongen er toch maar uit gehaald....

Tis jammer dat mensen zo bekrompen zijn dat ik dus ook geen topic kan aanmaken voor mijn twee en half jarige zeer getalenteerde monster...

Hij krijgt vandaag voorijzers :-( (liep gevoelig) en babyplates! Yeah!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:03

Sorry Trudy ik kan alleen maar zeggen: DOE HET NIET !! Maar ik heb makkelijk praten want ik zie er echt de lol niet in hoor een paar van die plastic paarden :D ;)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:04

Ach Es, dat is nou eenmaal zo op Bokt. Gelukkig kijken wij verder dan ons neus lang is (zei zij die haar paard pas met 3 jaar laten inrijden :D ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:11

Dat paard ziet er idd leuk uit Trudy :)

Oh haha heeft ie dat toch maar snel weggehaald? Ja kan me wel voorstellen dat je daar geen behoefte aan hebt als je alleen je nieuwe paard wil showen := Daarnaast is het een persoonlijke keuze/mening en natuurlijk heb je dan voor- en tegenstanders die ook hun mening willen laten horen. Maar naar mijn idee zou het dan nog niet zo moeilijk moeten zijn om iemand dan gewoon in z'n waarde te laten ook deel je die mening niet.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-12-09 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:12

Cassidy schreef:
Rieneke, we moesten om naar het hotel te komen in Londen ook langs door wat buurten waar wat minder bedeelde Londenaren woonden, en het verschil is idd heel erg groot. Ben je er vaker geweest?

Ja samen met Trevor, zijn vrienden wonen daar (en in Bath). We gingen regelmatig in de weekenden(vrijdagavond of zaterdagochtend weg, zondagavond terug) Met het vliegtuig ben je er zo :D
Als toerist kom je idd in de rijkere buurten en dan valt de rotzooi en criminaliteit niet zo op, maar wij zaten tussen het ' gewone' volk en dan leer je een stad anders kennen. Vooral het openbaar vervoer vind ik een crime...heb zo vaak voor een gesloten metrostation gestaan, zelf een keer mijn vliegtuig gemist door het gezeur in de metro's. Ben ook een keer bijna vergast in de metro daar, een grapjas had een gasbom in de coupe gegooid...en dat is echt niet grappig! Maar heb ook hele leuke dingen meegemaakt hoor :D! Die engelsen zijn best grappig....

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:16

essiedepessie schreef:
In dat topic over die Oak stond eerst dat hij het heel leuk deed onder het zadel, maar dat heeft die jongen er toch maar uit gehaald....

Tis jammer dat mensen zo bekrompen zijn dat ik dus ook geen topic kan aanmaken voor mijn twee en half jarige zeer getalenteerde monster...

Hij krijgt vandaag voorijzers :-( (liep gevoelig) en babyplates! Yeah!

tja, sommige dingen moet je gewoon nog ff voor jezelf houden.... had ook het stukje in De Quarter gelezen van Jurgen Pouls - dat we in Nederland gewoon nog niet zo ver zijn met het trainen van jonge paarden voor bijv. de futurity's... lopen gewoon nog achter op duitsland en Italië e.d. maar ja, is ook kijken wat jezelf wil - vind ook dat als je een paard voor de futurity gaat trainen je niet verder kijkt dan dat. paardjes zijn dan vaak al "stuk" en zie je ze later niet meer terug.... maar ja, iedereen heeft daar gewoon een eigen mening over, zal ook wel altijd zo blijven.

maar kleine morris dus ook gevoelig vóór - welcom to the club ;)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:27

Ja, van de week ineens! Dus tja, is niet anders.... Dan maar ijzersch...

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:32

In over dat trainen van jonge paarden... Tuurlijk heeft iedereen er een mening over, dat is logisch... maar dat afbranden heeft mijns inziens geen zin...

Ik vind het bijvoorbeeld maar niks als je een paard met 4 of 5 pas in gaat rijden... Dat is namelijk in mijn ogen hetzelfde als dat je een 15 jarige op turnen zet en verwacht dat die dan nog even hetzelfde niveau haalt als iemand die begonnen is toen ze 4 jaar oud was.... Kinderen/jonge paarden zijn nou eenmaal flexibeler....

En wat ik dan ook nog vaak zie (dressuurverleden) is dat van die paarden heel snel van alles verwacht wordt...

De een zegt dit, de ander dat, dat blijft zo... maar irritant is het wel dat ik mijn zorgvuldig en voorzichtig getrainde 2.5 jarige aan niemand mag laten zien omdat ik dan nog net niet uitgemaakt wordt voor Jack de Ripper.

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:53

ach, eigenlijk zou je toch gewoon een topic aan moeten maken als je dat wilt - schijt hebben gewoon.... wat kunnen ze je nou? laat ze lekker kletsen - ik wil me wel in het conflict mengen dan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:58

Je zal iig wél heel veel reacties krijgen als je zo'n topic opent :Y)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 12:58

hahah... maarja dan zeg ik gewoon dat hij drie is... ;-)

GermanDutchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:00

daarom...... ;) en trouwens - niemand heeft het ooit over de volbloeden die al met 18 maanden over de renbanen van deze wereld galopperen - maar goed, ik hou er nu ook over op :P

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:09

Hihi...

Wat is het mooi weer he? nog 2 en half dagje, dan heb ik lekker 2 en halve week vakantie! PRAISE THE LORD!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:11

Mooi? :oo Het is ijskoud! Gisterenavond hadden we onze eerste ronde met de water-kruiwagen er alweer op zitten. Buiten waren alle leidingen bevroren ;( Maar Ok, dat blauwe hemeltje en het zonnetje hebben ook wel wat met deze temperaturen :o

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:18

liever dit dan regen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:24

Nou.... ik heb beide gewoon liever niet :=

Damn wat gaat de tijd trouwens langzaam vandaag. Zie net dat het pas half 2 is :Z

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:25

Ja, dat heb ik nou ook...

moet nog 3 uur... komt geen einde aan...

zowieso heb ik dat altijd in de laatste week voor een vakantie... en die twee weken vakantie die vliegen dan om... hahaha

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 13:40

Zijn de waterleidingen echt al bevroren op stal? Ben ik blij dat ik een binnenbox heb, en dat de nieuwe dekens al in de auto liggen. Denk dat ze allebei even een versie zwaarder opkrijgen...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 15:53

Kan ik Storm trouwens met deze kou nog steeds zonder deken laten staan?