Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarnaast is het een persoonlijke keuze/mening en natuurlijk heb je dan voor- en tegenstanders die ook hun mening willen laten horen. Maar naar mijn idee zou het dan nog niet zo moeilijk moeten zijn om iemand dan gewoon in z'n waarde te laten ook deel je die mening niet. Cassidy schreef:Rieneke, we moesten om naar het hotel te komen in Londen ook langs door wat buurten waar wat minder bedeelde Londenaren woonden, en het verschil is idd heel erg groot. Ben je er vaker geweest?
! Die engelsen zijn best grappig.... essiedepessie schreef:In dat topic over die Oak stond eerst dat hij het heel leuk deed onder het zadel, maar dat heeft die jongen er toch maar uit gehaald....
Tis jammer dat mensen zo bekrompen zijn dat ik dus ook geen topic kan aanmaken voor mijn twee en half jarige zeer getalenteerde monster...
Hij krijgt vandaag voorijzers :-( (liep gevoelig) en babyplates! Yeah!
en trouwens - niemand heeft het ooit over de volbloeden die al met 18 maanden over de renbanen van deze wereld galopperen - maar goed, ik hou er nu ook over op