leuk alle foto's van de sneeuw. ik heb er ook een paar gemaatkt, maar je ziet de sneeuw niet zo goed.. beetje jammer!
heel veel sterkte michelle!!
priscie
Geplaatst: 23-12-09 19:37
Heeeel veel sterkte michelle!
De foto's zijn echt heel gaaf, haha ik heb het ook geprobeerd maar de sneeuw verdwijnt inderdaad..helaas! maar Zhaar was aan 't skiien dus we zijn weer gauw terug gegaan..
_Fieke
Geplaatst: 23-12-09 21:42
Sterkte Michelle!
MAAIK nog lekker gesprongen op die reus van Eric? Els had dezelfde zadelmaker als jou toch? Hipica? Jij ook goede ervaringen? Want Yara haar zadel moet opgevult worden. en vind het zo fijn dat die niet mee hoeft maar dat ze het ter plaatse doet!
Ga vandaag maar schoonmaakster spelen, moet toch op aflevering van het bed wachten en onze Bep heeft tot januari vrij.
sniesie
Geplaatst: 24-12-09 07:38
Fijn weekend Jo!!!
Ik heb om half 1 les Belin. De rest van de dag moet ik boodschappen doen, kadootjes kopen, schoonmaken en met Ricky naar de DA voor de (hopenlijk laatste) controle.
Talida
Geplaatst: 24-12-09 08:02
Je hoeft niet te werken dus
Hmm regen en ijzel voorspellen ze net.
hoop dat ze beetje bijtijds voor het bed komen, maar ja zal wel last minute worden
Heb even gemist wat je gaat doen maar veel plezier Jo!
sniesie
Geplaatst: 24-12-09 08:10
Sterker nog, ik MOCHT niet werken. Veel collega's wilde vrij en er waren er een paar die wel wilde werken (waaronder ik want mijn uurtjes zijn op...) en toen hebben ze zo lang gepusht tot iedereen vrij heeft genomen. Ben er nog steeds heeeeel boos om Niet eens zozeer om het vrij nemen maar meer om de manier waarop!
Goh in die 20m dat ik hier nu zit heb ik voor de 3e x dezelfde items op het nieuws
sniesie
Geplaatst: 24-12-09 08:41
Talida schreef:
Goh in die 20m dat ik hier nu zit heb ik voor de 3e x dezelfde items op het nieuws
Jij kijkt zeker ook RTL nieuws
Ik heb ondertussen het huis opgeruimd en een wasje erin gegooid. Ga nu naar de cruquius om voor Barry een kadootje te halen en dan voor mijn moeder nog wat zoeken en boodschappen doen. Zie jullie zo weer