mvs schreef:wat.. haha ikd dacht dat bianco een ruin was
nee dus..
dat dacht ik ook hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
) heette Humpie, dat is al lang geleden en ook al een tijd geleden verkocht.
Ik slaap op zolder, en ik heb zo'n schuin raam, dus het tikt er echt keihard op, alsof er tennisballen op werden gegooid. Dacht op een gegeven moment echt dat mijn raam in ging storten. En mijn raam stond een stukje open, maar ik krijg het nooit dicht, dat kan alleen mijn moeder.
Dus ik moest echt mijn kussen over mijn hoofd doen, zo hard was die bliksem. Echt dood eng. Ik was echt bang.
Ook omdat vorige keer bij zo'n bui, een straat achter mij de bliksem was ingeslagen, was de hele zolder afgefikt. Ik ging midden in de nacht naar beneden, omdat het op mijn kamer niet te doen was. Ging ik maar met Cosmo (kat) knuffelen midden in de nacht.
Hij was ook bang, echt zielig.
Ik heb echt k.u.t geslapen. 

PrimaDonna_ schreef:IsabelvS schreef:
Huh wisselen?
Ja van paard. Britt gaat bijv op Tommy en ik op Diesel. Nou en dan ruilen we bijv donderdag ofzo. ik op tommy en britt op diesel

lalunique schreef:ik had vorig jaar wel met de trektocht zelf op 2 verschillende paarden gereden,
1e dag lobke, 2e dag arezzo, 3e dag weer lobke.
maar dat kwam omdat er een meisje de 2e dag er niet was..
ik weet niet of je mag wisselen? anders kijk je de leiding toch gewoon even lief aan
mpc_rijder schreef:lalunique schreef:ik had vorig jaar wel met de trektocht zelf op 2 verschillende paarden gereden,
1e dag lobke, 2e dag arezzo, 3e dag weer lobke.
maar dat kwam omdat er een meisje de 2e dag er niet was..
ik weet niet of je mag wisselen? anders kijk je de leiding toch gewoon even lief aan
moet je doen alsof je bang ben voor t paard waar je op zit
mag je vast wel wisselen

;