welke dag gaan we dan, vrijdag of zaterdagavond? want volgens mij is het allebei springen en allebei met een feest erna. mij maakt het niet uit hoor.
ik vind t prima! t is dan 31,50 en lau, kon je nou 15% korting krijgen? das best veel korting!! 26,78, maar daar zullen nog reserveringskosten bijkomen?
we gaan zaterdag, was idd 26 euro maar reserverings en verzendkosten in totaal 29,50! zal morge me mams der rek. nr pb-en!
Lau heeft heel goed gesprongen! Ries en Marie ook! Francis, ik hoorde dat je 2 punten had gereden? Nu mag je dus M1 starten!
ja, ben echt superblij! nu ff pauze om te oefenen tot 29 november!heeft iedereen het sponsorspringen overleefd?
ik heb het ook al overgemaakt (me moeder) al een paar dagen terug... heeft ze het nog niet dan?gefeliciteerd tis
Hoi Lieve mensen!Allemaal super bedankt voor jullie lieve berichtjes op waarbenjij!Ann, jij wil dus wel een leuk nieuw Keniaans vriendje? Ik zal t doorgeven, hihiNik, hoe was Nice??!?TIIISSSS Waar blijven mn Tas foto's
halloo ik hoef geenn keniaans vriendje hor! haha ga mij ff wat aan mn broek hangen!mooie laarzen nik!