Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aan haar manier van staan zie je wel duidelijk dat het Evita is
spettertjuh schreef:Weer bij de tandarts geweest en nu moet eerst de zwelling weer weg zijn voordat er iets gebeurd. Heb nu antibiotica en brufen 600 mg. Mag de diclofinac niet meer gebruiken, gek hè? Woensdag weer terug en dat wordt er weer gekeken hoe en wat er moet gebeuren. Hij had het al over een zenuwbehandeling maar die heb ik al gelijk geweigerd dat gaat echt niet gebeuren.
melissa7 schreef:spettertjuh schreef:Weer bij de tandarts geweest en nu moet eerst de zwelling weer weg zijn voordat er iets gebeurd. Heb nu antibiotica en brufen 600 mg. Mag de diclofinac niet meer gebruiken, gek hè? Woensdag weer terug en dat wordt er weer gekeken hoe en wat er moet gebeuren. Hij had het al over een zenuwbehandeling maar die heb ik al gelijk geweigerd dat gaat echt niet gebeuren.
waarom heb je die geweigerd dan?

spettertjuh schreef:Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet en het is toch uitstel van excutie om te trekken. Wortelkanaal en zenuwbehandeling is alleen maar geldklopperij want na verloop van tijd moeten ze er toch uit.
) dat die kies nog gewoon een leven lang mee kan.
). En dan na de behandeling.....
Een wortelkanaaldinges zonder verdoving! Jetta schreef:Kom op zeg! Kaar....die tandartsen zijn tegenwoordig geen slagers meer. Gewoon een verdoving vragen, kost je iets meer dan een tientje, en dan lekker die wortelkanaalbehandeling. Je kies hoeft er echt niet uit. Ik heb nu een 20 jaar oude wortelkanaaldinges , die is helemaal leeggehaald enzo en schoon en er kan straks gewoon een kroon op. Ga niet met zo'n gat in mijn bakkes lopen, dat staat zo armoedig.....Kaar, desnoods ga ik mee om je handje vast te houden (en om de tandarts te beschermen tegen Kaar). En dan na de behandeling.....
![]()
Ireen, jij bent eng!Een wortelkanaaldinges zonder verdoving!