Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 16:34

naaah ik zal het zelf maar doen want als ik op anderen moet wachten...

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 16:35

zo weer gedaan :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 18:21

gefeliciflapstaart dan maar hoor soof hihi
heerlijk in zonnetje op alebei mijn peerdjes gereden,alhoewel joepi heel stout was,veel bokken en uiteindelijk met afzadelen neemt hij de kuierlatten en rent weg richting heuvel hihi.Hij liep zichzelf klem in de dennebomen de sukkel hihi.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 21:58

Jeh...Kaar! Je hebt het tenminste heel erg geprobeerd....het zit er niet in met die x-ray.......gelukkig werk je niet in het ziekenhuis op de röntgenafdeling :D ...U heeft alles gebroken, mevrouw!...Hoe kan dat nou? Ik kom hier voor mijn versleten knie!...Oeps! :+

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:01

Jammer Kaar, dat je het niet hebt gehaald..

Voor Nous en Aman; Evita met "fjordencoupe" ;)
Ze kwam toen net van de handelaar, volgensmij had er gewoon een debiel met een schaar aan gezeten (zie de staart!)
Foto is denk ik 13 jaar oud, toen was Evita ongeveer 10. Jong koppie he :D Aan haar manier van staan zie je wel duidelijk dat het Evita is :+
Afbeelding

En toen ze zo'n beetje op haar langst waren..
Afbeelding

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:44

ziet er zo een stuk beter uit hoor Ireen.Tenminste een echte haflinger.
Heb je mijn fotolink nog gezien Met mijn Hafje Ireen.Hij doet het trouwens goed onder het zadel.Hij is erg werkwillig em lijkt het allemaal wel geinig te vinden.Hij is trouwens overal ook als eerste bij.Hihi bietje brutale aap is het wel,maar ook ontzettend lief.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 08:12

haha echt koort haha vin die onderste manen echt heel mooi :)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 08:12

goeiemorgen trouwens

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 08:20

Ook goedemorgen!
Jeetje Ireen ik herken Evita er bijna niet in, maar inderdaad wat een korte manen, de tweede foto is echt heel leuk.

Groetjes Thessa en Aike :wave:

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 09:45

Morguhhh

Balen Kaar :(:) kun je wel terug naar je oude stekkie?

Achhh die foto's van Eviet, die manen :oo

Gaat er vanmiddag nog iemand naar buiten toe?? :-)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 09:58

Goedemorgen allemaal

Ik weet niet waar ik nu naar toe ga qua werk, ik wil liever niet terug naar mijn oude werk. Wil toch echt wat anders gaan doen nu.

Eerst ga ik vanmiddag naar de tandarts want ik zie er niet uit en verga van de pijn. Heb wel heerlijk geslapen vannacht maar is ook niet zo gek met een diclofinac en een ibrufen 400 en doodmoe van de week Schiphol en de spannningen erom heen enzo.........

Jeffrey gaat vandaag zijn contract tekenen voor de Bikolaan en krijgt de sleutel van zijn nieuwe huisje. Ben erg benieuwd.......

Moet vandaag ook nog naar de paardjes toe want Naomi is nog beetje ziekjes........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 10:32

goede morgen

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 10:44

goeiemorgen

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 10:45

spettertjuh schreef:
Moet vandaag ook nog naar de paardjes toe want Naomi is nog beetje ziekjes........

Is het niet veel handiger dat jij in bed blijft liggen?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:20

Bale zeg kaar hoop dat je je wel weer beter voelt met je tanden

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 14:14

Weer bij de tandarts geweest en nu moet eerst de zwelling weer weg zijn voordat er iets gebeurd. Heb nu antibiotica en brufen 600 mg. Mag de diclofinac niet meer gebruiken, gek hè? Woensdag weer terug en dat wordt er weer gekeken hoe en wat er moet gebeuren. Hij had het al over een zenuwbehandeling maar die heb ik al gelijk geweigerd dat gaat echt niet gebeuren.

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:49

spettertjuh schreef:
Weer bij de tandarts geweest en nu moet eerst de zwelling weer weg zijn voordat er iets gebeurd. Heb nu antibiotica en brufen 600 mg. Mag de diclofinac niet meer gebruiken, gek hè? Woensdag weer terug en dat wordt er weer gekeken hoe en wat er moet gebeuren. Hij had het al over een zenuwbehandeling maar die heb ik al gelijk geweigerd dat gaat echt niet gebeuren.

waarom heb je die geweigerd dan?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:05

melissa7 schreef:
spettertjuh schreef:

waarom heb je die geweigerd dan?

Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet en het is toch uitstel van excutie om te trekken. Wortelkanaal en zenuwbehandeling is alleen maar geldklopperij want na verloop van tijd moeten ze er toch uit.

Ik ben zo verschrikkelijk moe dat ik nog maar even een tukkie ga doen...........

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:12

Slaap lekker kaar

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 17:15

doei kaar :+:
:(:)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 18:48

spettertjuh schreef:
Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet en het is toch uitstel van excutie om te trekken. Wortelkanaal en zenuwbehandeling is alleen maar geldklopperij want na verloop van tijd moeten ze er toch uit.

Kaar ik heb vrijdag een zenuwbehandeling gehad. zonder verdoving! Ik voelde het wel, maar het was echt te doen hoor. Bij mij was de zenuw wel grotendeels dood, maar volgens de tandarts is het ook heel veel bangmakerij door andere mensen.. Zonde om je kies te laten trekken als het niet nodig is! Mij is verteld (hoop dat het waar is ;) ) dat die kies nog gewoon een leven lang mee kan.
Lekker je bed in inderdaad :(:)

Aniet ik heb je foto's gezien, echt gaaf!! De haf is ook leuk :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:24

Ik weet het niet hoor misschien is het waar. Ik zie het allemaal wel. Nu wil ik graag een normaal uiterlijk ipv Eucalipta de heks.

Zijn trouwens hele mooie foto's van Evita Irene.........

Kom zo naar stal, moet Blando nog even doen......

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:34

Kom op zeg! Kaar....die tandartsen zijn tegenwoordig geen slagers meer. Gewoon een verdoving vragen, kost je iets meer dan een tientje, en dan lekker die wortelkanaalbehandeling. Je kies hoeft er echt niet uit. Ik heb nu een 20 jaar oude wortelkanaaldinges , die is helemaal leeggehaald enzo en schoon en er kan straks gewoon een kroon op. Ga niet met zo'n gat in mijn bakkes lopen, dat staat zo armoedig.....Kaar, desnoods ga ik mee om je handje vast te houden (en om de tandarts te beschermen tegen Kaar :D ). En dan na de behandeling..... *D

Ireen, jij bent eng! :? Een wortelkanaaldinges zonder verdoving!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:48

Jetta schreef:
Kom op zeg! Kaar....die tandartsen zijn tegenwoordig geen slagers meer. Gewoon een verdoving vragen, kost je iets meer dan een tientje, en dan lekker die wortelkanaalbehandeling. Je kies hoeft er echt niet uit. Ik heb nu een 20 jaar oude wortelkanaaldinges , die is helemaal leeggehaald enzo en schoon en er kan straks gewoon een kroon op. Ga niet met zo'n gat in mijn bakkes lopen, dat staat zo armoedig.....Kaar, desnoods ga ik mee om je handje vast te houden (en om de tandarts te beschermen tegen Kaar :D ). En dan na de behandeling..... *D

Ireen, jij bent eng! :? Een wortelkanaaldinges zonder verdoving!

haha misschien moet je ireen ook maar meenemen als je komt voor mijn enge kelder

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:53

Zit jij niet in die kelder, dan?