Mazzel zal vast een weekendje vrij gehad hebben, verbaast me niets als hij daarna druk is en niet oplettend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij was gewoon onrustig, veel hinniken, om zich heen kijken, afgeleid zijn en ik merkte ook aan hem dat hij onrustig bleef. Hele korte stukjes op mij focussen en dan weer iets zien. Hij schoot terwijl ik gallopeerde zelfs weg van een auto, dat doet ie normaal nooit. Maar goed, morgen les, zal je zien dat hij dan weer lekker traag is
kooslover schreef:Ja of 3. Es is niet zo kieskeurig
). Bij Dennis ligt het anders... Bij hem ben ik gewoon voor zijn innerlijk gevallen... Echt knap issie niet maar wel gewoon verzorgt en zooooo lief
. En ja ze zeggen toch echt "van een mooi bord kan je niet eten" en "schoonheid vergaat" ennuh tja verder weet ik het ook ff niet meer.... De laatste keer dat ik iemand zo leuk vond was uhmm vorig jaar en dat was een turk dus dat telde niet helemaal
. En daarvoor was het Kees, maar die was te verlegen
. Al heb ik wel ooit een hele gezellige avond met hem gehad maar toen had ie gewoon iets te veel tequila op... Toen was ie ineens heel open en kreeg ik van alles te horen...
. 

Fenn schreef:Ja, vrijdag ben ik er weer. Hoewel ik dan verdorie wel het EK mis
Dus allemaal maar in het oranje dan vrijdag?
ik moet dan alleen nog iets oranjes ergens scoren. Ik heb niet zoveel wat ik aan kan
. Dan kunnen we de wedstrijd toch nog meemaken
(of de paardjes ons gejuig (en hopelijk geen geboe) leuk vinden weet ik niet, maar daar doen ze het dan maar mee
.
. Ze hebben (volgens aad niet speciaal voor het EK) ook oranje dekjes onder de zadels. Nog niet allemaal, maar wel het grootste gedeelte
.
. Het eerste commentaar valt nog best mee!! (ik heb mezelf ook gewoon heel veel commentaar gegeven).
. 

Maarja, zo zijn we niet anders gewend dus opsich past het wel weer bij de manegestijl

kooslover schreef:Laat me raden, je wilt met hem kaarten?
.
. 
Vond die ene keer wel weer genoeg. Nu weer lekker naar buiten
. Ik heb ook nog zo'n oranje kroon en hoeden
. Hoe zouden ze daarop reageren als je die over je cap heen doet
. 
evdpanne schreef:Maar dat kaarten ging toch niet uitlopen op een spelletje strippoker ofzo he.
Toen moest ik wat bedenken... Dus ik zei met me 'dronken' kop "ja dan gaan we strippokeren". Maargoed aangezien we beide niet kunnen pokeren wordt het een ander kaartspel
. Dan zou ik zelf een spel gaan bedenken en terwijl je het speelt regels in jou voordeel gaan verzinnen
.
Met kleuren en plaatjes
, dan herken je kleuren en plaatjes nog wel
. 

Ben zo zenuwachtig en zo druk!!