Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:En wanneer de merrie dan? Daarna? Of een dag laterr?
. incalover schreef:Liset, ga je vandaag nog naar de manege ?
Emmaa_ schreef:Raar, dat als de bilkoorden los zitten dat hij er dan alsnog een schuurplek van krijgt...
Liisette_ schreef:Hahaha !![]()
Doe maar de groetjes aan Sabina!
incalover schreef:Emmaa_ schreef:Raar, dat als de bilkoorden los zitten dat hij er dan alsnog een schuurplek van krijgt...
ja, maar ze hangen echt heel los.
maar frans zegt dat jonge paarden een gevoelige huid hebben dus dat het snel gaat irriteren.
zijn paarden hebben ook allemaal geen bilkoorden
. Iriis_ schreef:Vandaag moest ik om 10 uur in de les rijden, maakte me moeder me om ha;f 10 wakker! Wwowwiee, was net op tijd, maar ben der echt brak door
Iriis_ schreef:Vandaag moest ik om 10 uur in de les rijden, maakte me moeder me om ha;f 10 wakker! Wwowwiee, was net op tijd, maar ben der echt brak door
Iriis_ schreef:Vandaag moest ik om 10 uur in de les rijden, maakte me moeder me om ha;f 10 wakker! Wwowwiee, was net op tijd, maar ben der echt brak door
Maar iig, m'n wekker stond, dat hij alleen op zaterdag af zou gaan.. en Tjaa, vandaag is het vrijdag
Dus hij ging niet
Iriis_ schreef:NOuwww, ik had me wekker gezet, maar vet raar verhaal allemaalMaar iig, m'n wekker stond, dat hij alleen op zaterdag af zou gaan.. en Tjaa, vandaag is het vrijdag
![]()
Dus hij ging niet
hihi vette stress! fallenangel3 schreef:Iriis_ schreef:NOuwww, ik had me wekker gezet, maar vet raar verhaal allemaalMaar iig, m'n wekker stond, dat hij alleen op zaterdag af zou gaan.. en Tjaa, vandaag is het vrijdag
![]()
Dus hij ging niet
Haha snugger!! Dus jij hebt Val uit zijn stal gerukt zadel erop... bit erin en rennen naar de bakhihi vette stress!

Iriis_ schreef:Mell?! Van wie krijg jij een CDtje met PSP8 ?
Melanieetjuh schreef:Iriis_ schreef:Mell?! Van wie krijg jij een CDtje met PSP8 ?
Kennis van me.