Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ga nou eerst maar douche viezerik je stinkt ik ruik je hier in alphen helemaal haha
phajia schreef:zo klein stukje fietsen dan
als je hellemaal naar hazerwouden moet fietsen of heb je ralixs een auto
. Doe er half uurtje over. Moest laatst fietsen omdat m'n band lek was en dat duurt 3 kwartier (zonder pauzes, met pauzes anderhalf uur
) Ugene2001 schreef:Poehpoeh!
Wanneer gaan we buitenrijden Annie?
Ik heb 2 paarden de komende 2 weken!
, ik wil met Tsjol die weet ik zeker dat ik kan vertrouwen 

Ben ik ook is een avond niet helemaal kapot moe haha:D Angg schreef:Hahah is goed hoor ga jij maar lekker op mijn meisje.. scheelt weer een hoop voor mijBen ik ook is een avond niet helemaal kapot moe haha:D

Sorry soms heb ik ook een brilletje nodig ! Dan doen we een x jij achter mij aan stappen en jij een x op tsjol haha
Angg schreef:Ooh hahaSorry soms heb ik ook een brilletje nodig ! Dan doen we een x jij achter mij aan stappen en jij een x op tsjol haha
Kan met Gene ook maar klein stukje draven op t harde voor z'n pootjes. Kunnen we dat een keer met Tsjollebol doen 

Ugene2001 schreef:Angg schreef:Ooh hahaSorry soms heb ik ook een brilletje nodig ! Dan doen we een x jij achter mij aan stappen en jij een x op tsjol haha
Is goedKan met Gene ook maar klein stukje draven op t harde voor z'n pootjes. Kunnen we dat een keer met Tsjollebol doen
Ga mijn mandje opzoeken
Tot morgen allemaal
veer ik hoor je morgenochtend
xjes! 
. Ga ff kijken bij de clinic en waars. ook foto's maken.
gaat helpen foto's maken
Ugene2001 schreef:Hey Annie!
Ga zo al naar stal. Ga ff kijken bij de clinic en waars. ook foto's maken.
En we gaan ook ff foto's maken van Gen en Gene
Wordt een leuk maar druk dagje dus
Ik ga maar proberen om weer is op wolf te rijden
In de hoop dat zn hals niet vast zit
zie je ook gezellig zo, dacht dat het een lekker rustig zit dagje zou worden
niet dus, paardje mooi maken en op de foto met ze 2e
_Sammy_ schreef:johh angiezie je ook gezellig zo, dacht dat het een lekker rustig zit dagje zou worden
niet dus, paardje mooi maken en op de foto met ze 2e
Joh je paardje mooi maken is niet zo erg.. haha