de "echte ruiters"
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

de "echte ruiters"

xan schreef:Ik heb ze gevondende "echte ruiters"

meelen schreef:ATE schreef:winnatoe ik rij te slecht om echte wedstrijden te rijden dus houd het dan gewoon op voor onze amateurs op de manege jammer maar is niet anders ik hoop alleen dat diana nu niet denkt dat ze 5 sterren manege heeft /krijgt en dat straks ook de stalling voor echte ruiters gaat worden
Kom op ATE, je zit je druk te maken over dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn.
ja das waar zal wel zien waar schip strand
benookduiker schreef:xan je heb pb

benookduiker schreef:xan je heb pb

meelen]
Kom op ATE, je zit je druk te maken over dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn.
[quote="ATE schreef:ja das waar zal wel zien waar schip strand
ach quote ziet er grappig uit
van mij meelen 

xan schreef:benookduiker schreef:xan je heb pb
En jij nu ook !
) van de "cursus" gevonden op mijn pc. Als je mij even je email adres PB't dan stuur ik je dit even op. Ik heb daar iets uitgelegd over die quotes.....met kleurtjes, dan kan je precies zien welke quotes bij elkaar horen en welke je weg kan halen bij meer dan 2 qoutes. (Dit als je het wilt natuurlijk). 
meelen schreef:ATE schreef:
Oh, zit je ook al op een roeivereniging?

meelen][quote="ATE schreef:Kom op ATE, je zit je druk te maken over dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn.

[/quote]

ATE schreef:benookduiker schreef:xan je heb pb
hebben jullie vakantie als xandra weg gaat ?? met andere woorden gaan jullie met haar mee?

LIQUITA schreef:@meelen: Ik heb die beschuitbus (sorry, kon het niet laten) van de "cursus" gevonden op mijn pc. Als je mij even je email adres PB't dan stuur ik je dit even op. Ik heb daar iets uitgelegd over die quotes.....met kleurtjes, dan kan je precies zien welke quotes bij elkaar horen en welke je weg kan halen bij meer dan 2 qoutes. (Dit als je het wilt natuurlijk).
ze verder doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ATE schreef:winnatoe ik rij te slecht om echte wedstrijden te rijden dus houd het dan gewoon op voor onze amateurs op de manege jammer maar is niet anders ik hoop alleen dat diana nu niet denkt dat ze 5 sterren manege heeft /krijgt en dat straks ook de stalling voor echte ruiters gaat worden
en daarvoor hoef je geen lid te worden van een rijvereniging. 
Lgelukkig IQUITA schreef:ATE schreef:winnatoe ik rij te slecht om echte wedstrijden te rijden dus houd het dan gewoon op voor onze amateurs op de manege jammer maar is niet anders ik hoop alleen dat diana nu niet denkt dat ze 5 sterren manege heeft /krijgt en dat straks ook de stalling voor echte ruiters gaat worden
Ik denk dat de onderlinge wedstijden niet komen te vervallen hoor. Wat ik begrepen heb is het de bedoeling om 1 X per maand een officiele (KNHS) wedstrijd te houden, en als je hier aan mee wilt doen moet je lid zijn van een rijvereninging. Diana denkt dat die officiele wedstrijden toch voornamelijk door Veldtgangers gereden zouden worden.
Dus ATE jij kan gewoon gezellig mee blijven doen aan de onderlinge wedstrijdenen daarvoor hoef je geen lid te worden van een rijvereniging.

ATE schreef:meiden ik ga![]()
![]()
![]()
![]()
ze verder doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
trusten 
meelen schreef:ATE schreef:
Oh, zit je ook al op een roeivereniging?

[/quote]
(zo heet ie toch?) 
ATE schreef:meiden ik ga![]()
![]()
![]()
![]()
ze verder doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
winnitou schreef:xan schreef:Nou, niks extra's ??????????
Volgens mij kost het nogal wat inschrijfgeld, en dan nog startgeld. En ongetwijfeld nog iets.
alleen extra voor betalen, maar volgens nmij was er laatst bij Veldt ook een wedstrijd waarbij je twee proefjes reed en daar moest je toch ook goed voor betalen (en dan is het nog niet eens officeel)
Liquita en Tytje, wat betaal je tegenwoordig voor het rijden van een proefje bij een officiele wedstrijd?