Ze heeft nu vast een heel bijzonder plekje in de paardenhemel..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Falli schreef:Volgens mij zijn alle verzorgsters van Nerdie wel ziek geweest in de eerste periode..
Marieke_ schreef:Falli schreef:Volgens mij zijn alle verzorgsters van Nerdie wel ziek geweest in de eerste periode..
Owjee dan moet ik nog ziek worden
AnitaJoeri schreef:zo paardjes staan weer fijn op het land en Nous die mietjes van ons staan keurig met hun dekentje op.thanks hoor meiden.Even kijken of we het hoesten onder controle kunnen krijgen.
Ben bang dat Joepi eerdaags wel bij de merries in het land loopt ,want die zijn allemaal hengstig en zoeken hem dus leuk op langs het draadje en natuurlijk weet Joepi niet van wijken dus ook hij staat alleen maar bij het draadje.Eet dus weinig en laat zich dus doorlopend onder p l a s s e n.Viezerikken.
Verder zijn Rub en ik gezellig in Madje haar chocolaterietje koffie wezen drinken.Was erg deftig en ook erg gezellie.Heerlijk gebakje gegeten.was de moeite waard,doen we nog wel een keertje over.

Falli schreef:Voor diegene voor wie het nog een beetje onduidelijk was.. Ik gaat NIET stoppen met Mos en Champ.. Ik heb in goed overleg met mezelf en Kim besloten dat ik voorlopig effe niet op Champ rijd.. Dit omdat ik na het wagen ongeluk niet meer vol vertrouwen op Champie kan rijden.. Ik blijf wel gewoon lessen met Mos en ik blijf Champ gewoon doen.. En Donna gaat ik erbij doen om Madje uit de brand te helpen en omdat het mij leuk lijkt.. Ik heb veel vrije tijd en zolang het te combineren blijft ga ik Donna doen.. Dus voor enige verwarring.. effe het duidelijke verhaal!
) en bij ons krijgen alle verzorgers een heleboellll verzorgpaarden, en dan ook nog eens allemaal jong en mooi
Marieke_ schreef:Anous en Madje nog bedankt voor de cadeaubon, ik heb er een hele leuke dvd van gekocht

, ze wilden een afscheidscadeau geven... Ik wist eigenlijk niets, tot 1 van de collega's vroeg of ik niet wat nodig had voor het peerd.. En ineens
wist ik't
de chocoladebruine Anky pad
Ik heb hem al 2x in mijn handen gehad maar vind'em voor zomaar eigenlijk te duur. Als cadeau natuurlijk helemaal super. hihi, ik heb anti-paarden collega's dus die vinden het vast leuk bij Mr-Ed
Weet niet precies wat, dat wilde baas nog niet vertellen...Tja hartstikke leuk hoor, maar ik heb straks helemaal geen collega's meer
Collega's opperde al dat ik dan maar moest vragen of Dennis mee mocht

Maar gelukkig is het een supertalent volgens zeggen en ben ik missch na 1 dag ermee klaar
Zowieso jammer want ik had de laatste daagjes nog wel beetje willen keten maar met iemand naast je zal dat ook niet snel gaan
Neem je camera mee