Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 09:02

Mario en Cilla, heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie, lieve Tink.

Ze heeft nu vast een heel bijzonder plekje in de paardenhemel..

Afbeelding

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 10:07

Ik zie hem Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 11:29

SSsssssssssstttttttt! Go jij! Go jij!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 11:54

haha Haha!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 12:59

Marion en cilla,
Ok wij(den en ik) willen jullie heel veel sterkte wensen in deze moeielijke tijd.

Zo als al eerder gezegt:Ze heeft een goed leven gehad bij jullie en ze kan nu lekker genieten van die ooh zo groene weides die ze verdiend heeft.

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:01

Ook ik wil Marion, Cilla en Kayleigh heel veel sterkte wensen..

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:05

Ik weet niet wat Nerdie met haar verzorgsters doet, maar ik ben gister overvallen door een migraine aanval.. Voel me nu weer aardig.. Kom vanavond wel effe naar stal.. Volgens mij zijn alle verzorgsters van Nerdie wel ziek geweest in de eerste periode.. Verward

Enneuuh nous je nieuwe werkgever heeft de afspraak voor vandaag afgezegd.. Hij had het super druk.. dus het word tijd dat je bij hem gaat werken Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:42

Falli schreef:
Volgens mij zijn alle verzorgsters van Nerdie wel ziek geweest in de eerste periode.. Verward

Owjee dan moet ik nog ziek worden Huilen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 15:59

zo paardjes staan weer fijn op het land en Nous die mietjes van ons staan keurig met hun dekentje op.thanks hoor meiden.Even kijken of we het hoesten onder controle kunnen krijgen.
Ben bang dat Joepi eerdaags wel bij de merries in het land loopt ,want die zijn allemaal hengstig en zoeken hem dus leuk op langs het draadje en natuurlijk weet Joepi niet van wijken dus ook hij staat alleen maar bij het draadje.Eet dus weinig en laat zich dus doorlopend onder p l a s s e n.Viezerikken.

Verder zijn Rub en ik gezellig in Madje haar chocolaterietje koffie wezen drinken.Was erg deftig en ook erg gezellie.Heerlijk gebakje gegeten.was de moeite waard,doen we nog wel een keertje over.

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:10

Marieke_ schreef:
Falli schreef:
Volgens mij zijn alle verzorgsters van Nerdie wel ziek geweest in de eerste periode.. Verward

Owjee dan moet ik nog ziek worden Huilen

Jahh pas maar op Mariek.. Voor je het weet ben je het haasje!!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:13

AnitaJoeri schreef:
zo paardjes staan weer fijn op het land en Nous die mietjes van ons staan keurig met hun dekentje op.thanks hoor meiden.Even kijken of we het hoesten onder controle kunnen krijgen.
Ben bang dat Joepi eerdaags wel bij de merries in het land loopt ,want die zijn allemaal hengstig en zoeken hem dus leuk op langs het draadje en natuurlijk weet Joepi niet van wijken dus ook hij staat alleen maar bij het draadje.Eet dus weinig en laat zich dus doorlopend onder p l a s s e n.Viezerikken.

Verder zijn Rub en ik gezellig in Madje haar chocolaterietje koffie wezen drinken.Was erg deftig en ook erg gezellie.Heerlijk gebakje gegeten.was de moeite waard,doen we nog wel een keertje over.

En was Madje ook deftig.. of gingen jullie gelijk alweer ruzie maken.. Net als met die rit in Noordwijk?!!?!? Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:42

nee Falli Madje was ook heel deftig ze is tenslotte ook beetje nerdy he

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:47

Voor diegene voor wie het nog een beetje onduidelijk was.. Ik gaat NIET stoppen met Mos en Champ.. Ik heb in goed overleg met mezelf en Kim besloten dat ik voorlopig effe niet op Champ rijd.. Dit omdat ik na het wagen ongeluk niet meer vol vertrouwen op Champie kan rijden.. Ik blijf wel gewoon lessen met Mos en ik blijf Champ gewoon doen.. En Donna gaat ik erbij doen om Madje uit de brand te helpen en omdat het mij leuk lijkt.. Ik heb veel vrije tijd en zolang het te combineren blijft ga ik Donna doen.. Dus voor enige verwarring.. effe het duidelijke verhaal!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:01

Anous en Madje nog bedankt voor de cadeaubon, ik heb er een hele leuke dvd van gekocht Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 20:34

Zo vandaag weer op stal geweest.

Doxje lekker gereden, hij deed onwijs zijn best en heeft lekker gewerkt. Ja

Morgen weer naar buiten met Pina. Cool
Vera, Pina stond op het land ik moest bijna naar huis dus heb dr laten staan. Knipoog
Morgen weer lekker rijden met r dan. Lovers

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:58

Falli schreef:
Voor diegene voor wie het nog een beetje onduidelijk was.. Ik gaat NIET stoppen met Mos en Champ.. Ik heb in goed overleg met mezelf en Kim besloten dat ik voorlopig effe niet op Champ rijd.. Dit omdat ik na het wagen ongeluk niet meer vol vertrouwen op Champie kan rijden.. Ik blijf wel gewoon lessen met Mos en ik blijf Champ gewoon doen.. En Donna gaat ik erbij doen om Madje uit de brand te helpen en omdat het mij leuk lijkt.. Ik heb veel vrije tijd en zolang het te combineren blijft ga ik Donna doen.. Dus voor enige verwarring.. effe het duidelijke verhaal!

Echt waar, als er ooit nog eens een prijs uitgegeven wordt voor de stal die het beste voor zijn verzorgsters zorgt verdient deze stal hem wel.
De meeste verzorgers krijgen met pijn en moeite maar 1 verzorgpaardje (1 of ander oud en lelijk ding Haha! ) en bij ons krijgen alle verzorgers een heleboellll verzorgpaarden, en dan ook nog eens allemaal jong en mooi Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:03

Marieke_ schreef:
Anous en Madje nog bedankt voor de cadeaubon, ik heb er een hele leuke dvd van gekocht Haha!

mooi zo!! Wat voor dvd? Lachen

Vanavond heerlijk gereden met Ko, zo vervelend als hij vorige week was (hij had gewoon een baaldag ofzo) zo lekker liep hij nu!! Linkergalop ging ook goed nageeflijk en verder was Ko constant goed rond te rijden met een goed tempo OK dan! en lekker licht in de hand, totaal geen verzet, echt toppie!!

Ik heb mijn collega's naar Mr.Ed gestuurd Pling , ze wilden een afscheidscadeau geven... Ik wist eigenlijk niets, tot 1 van de collega's vroeg of ik niet wat nodig had voor het peerd.. En ineens Pling wist ik't Party!! de chocoladebruine Anky pad Go jij! Go jij! Haha! Haha! Ik heb hem al 2x in mijn handen gehad maar vind'em voor zomaar eigenlijk te duur. Als cadeau natuurlijk helemaal super. hihi, ik heb anti-paarden collega's dus die vinden het vast leuk bij Mr-Ed Clown Clown

Oh en bij mijn afscheid, geen 3-4 gangen diner bij een luxe restaurant (wat er normaal gesproken bijna altijd wordt gedaan en waarvan ik meestal de helft niet lust) maar een etentje bij de chinees in het dorp No Cheer Haha!
Aan de telefoon had hij het pas over "een gepast afscheid na het eten" En dit afscheid, ja ja echt waar, dat is dus iets met teambuilding ROFL Weet niet precies wat, dat wilde baas nog niet vertellen...Tja hartstikke leuk hoor, maar ik heb straks helemaal geen collega's meer Rolleyes Collega's opperde al dat ik dan maar moest vragen of Dennis mee mocht Cool

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:08

Echt schandalig hoe die baas zich gedraagd... Maar een Ankypad is wel leuk natuurlijk Knipoog

Dvd heet Merlin, over Koning Arthur enzo

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:18

Ankypad krijg ik van mijn collega's en waarsch nog een Iris cheque (vvv-bon) omdat ik het verder echt niet meer weet Bloos
Ben ook wel erg benieuwd wat ik van baas ga krijgen...30 mei weten we het Sigaar

Baas is idd een l.ul, maar ach nog ff dan ben ik er vanaf... 21 mei is dus mijn laatste werkdag, maar 16 mei de laatste dag dat ik baas zie!! Alleen een beetje jammer dat de nieuwe aankomende week komt zodat ik haar nog kan inwerken..bah.... heb altijd zó'n hekel gehad aan inwerken...altijd zo vermoeiend Whoosh! Maar gelukkig is het een supertalent volgens zeggen en ben ik missch na 1 dag ermee klaar Knipoog Zowieso jammer want ik had de laatste daagjes nog wel beetje willen keten maar met iemand naast je zal dat ook niet snel gaan Verdrietig

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:43

Misschien gaan jullie wel met de hele groep paardrijden Anous Haha! Neem je camera mee Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:10

Marion en Cilla ik heb het gister al gezegd maar ik kan het niet genoeg zeggen..
Heel veel sterkte met het verlies van Tink. We zullen je allemaal steunen en leven met je mee.
Al het mogelijke heb je gedaan maar nu was het toch haar tijd.
Zoals al gezegd "het verwachte komt altijd onverwachts"..hou je vast aan jullie mooie herinneringen samen en ooit kan je het een plekje geven.

Laat je niet weerhouden alsjeblieft om niet naar stal te komen...deel je verdriet met ons en we zullen je er door heen slepen.

Dikke kus van madje xxx

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:13

Arme heli loopt steeds slechter..nog even aankijken hoe het gaat anders laat ik volgend week toch ff da komen. Ach gut Ach gut

Ben nog even wezen kijken vanavond...heel snel mijn muur geverfd en toen nog snel naar stal..kon niet veel doen maar gewoon ff met eigen ogen kijken. Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:37

Afbeelding

Waar heeft kleine tommie spijt van????

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:38

ben slapen hoor...jullie blijven l*llen moet nog ff douchen heb last van witte spikkels op mijn armen en in mijn haar Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 06:26

marion, van mij ook nog heel veel sterkte gewenst..........