Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, gok ook maar. Zal vast wel meer bij komen, het gewone H&M gedeelte waarschijnlijk, badkleding, lingerie etc
Mn verjaardag was natuurlijk erug leuk
Vandaag deel twee voor mn vriendinnen hea..

Nog gefeliciteerd Rianne

Kai heeft trouwens een bredere nek gekregen, viel me laatst op! Het is nu niet meer zo'n paardje met een hele lange smalle nek
Nu heeft ie een lekkere nek 
Ben stukken vooruit gegaan met Kai. Waar rij jij nou precies? Je reed toch een Fries?
Mooi dat je verjaardag leuk was 

Haha.. maar ja.. ervaring he.. Het was tegelijkertijd ook ouderdag. Echt leuk!! Alle ouders waren vet enthousiast! En mn vader heeft nog paard gereden
Hij kon het best wel voor de eerste keer al zeg ik het zelf

Ik probeer Laura al 2 dagen te bereiken, maar haar mobiel staat steeds uit? 
Sence schreef:Met mij wel goed in ieder gevalBen stukken vooruit gegaan met Kai. Waar rij jij nou precies? Je reed toch een Fries?
Sence schreef:Ah jammer. Ik heb om 12 uur intake gesprek op AOC, en dat duurt ongv 2 uren, ruim gerekend. En daarna moet ik eerst nog even na de stadIk probeer Laura al 2 dagen te bereiken, maar haar mobiel staat steeds uit?
ik zit tot half 3 op school! miss kunnen we wat afspreken voordat je om 12 uur intake hebt?
? JuuLePuuL schreef:Wat ga je voor opleiding doen op het AOC nadine? Is dat het AOC of het Van Hall?
Leuke Vos rianne, is zeker wel sterk?

JuuLePuuL schreef:Ja, dat is aan haar bouw al af te lezen dat ze sterk is! probeer je handen wat hoger te plaatsen en haar dr meer uit te rijden, en meer van achter naar voor werken zodat ze meer opricht!
Leuk paardje verder, waar staat ze? Ik zal vanavond even foto's van Black plaatsen
Mensen ik heb zo'n zin in vrijdag= divoza leegplunderen!!