Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:49

Oeeeee divided blijft dus in het oude pand? Wat komt er dan in het nieuwe pand? ja echt een verbetering en een aanwinst voor leeuwarden!!! Whoee vet mooi weer, morgen weer rijden, hopelijk gaat het net zo fijn als gisteren!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:51

Ik weet niet wat er in de nieuwe komt eigenlijk, ik dacht mannen en baby kleding etc Nagelbijten / Gniffelen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:55

wat alleen maar mannen en baykleding??? twordt wel een grote, met meerdere verdiepingen dus er zal ook wel vrouwen zijn, de wat sjiekere Hm collectie denk ik... maar goed ben allang tevreden Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 16:10

Ik weet 't ook niet hoor Tong uitsteken, gok ook maar. Zal vast wel meer bij komen, het gewone H&M gedeelte waarschijnlijk, badkleding, lingerie etc

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 17:40

jaaaaa hoop dat de hello kitty collectie hier komt!!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 09:03

Zometeen lekker rijden!! Oeee gaan julle ook lekker rijden met dit weer!?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 10:32

Hey allemaal!!
Als eerste bedankt voor de felicitaties Haha! Mn verjaardag was natuurlijk erug leuk Haha! Vandaag deel twee voor mn vriendinnen hea..

@Lupi, ik heb hetzelfde leuke dekje als froukje heeft, die met die ruitjes, gekregen van haar!! Hij is echt super leuk Haha!

@Juul, wat goed dat die les zo super is gegaan! Echt een bijzondere ervaring zeker? Over een maandje zal ik ook maar eens gaan bellen Haha!

Ik heb trouwens gisteren nog even gereden, heerlijk ontspannen rondjes gereden, nog even geknuffeld en toen maar naar huis voor de feestgangers Haha!

Voor degenen die gaan rijden vandaag: Heel veel plezier!!
Ik ga dinsdag gelukkig weer Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:25

Eindelijk staan de foto's erop!!
Nu komen mijn paardjes ook op bokt Haha!

Dit is trouwens Liberty:
Afbeelding
En dit is mn nieuwe dekje:
Afbeelding
Met Froukje op Donja Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:12

Go jij! Go jij! Nog gefeliciteerd Rianne Go jij! Go jij!

Leuk dat je zo'n dekje hebt gekregen, die was echt mooi Haha!

pff, vandaag heb ik ff een dagje niets, ben doodmoe van al het gedoe met stage & presentatie's en whatnot.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:38

Hooooi!!

Leuke foto's Rianne! Wij hebben vandaag ook foto's gemaakt, zal ik er wel even opzetten vandaag en morgen! Ja de les was super, alleen ik miste haar vandaag wel weer... eerst wou het niet echt en later liep Black echt lekker, wij gaan na de meivakantie weer lessen, heb deze week geen tijd en ben vrijdag (al)weer naar Vlieland voor een week!

IK ga lekker relaxen vandaag, ben morgen ook vrij, dus lekker lang weekend!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 15:18

Morgen ga ik weer rijden, en dinsdag worden er waarschijnlijk rijfoto's gemaakt. Hopelijk lukken ze, en loopt ie een beetje lekker Tong uitsteken Kai heeft trouwens een bredere nek gekregen, viel me laatst op! Het is nu niet meer zo'n paardje met een hele lange smalle nek Tong uitsteken Nu heeft ie een lekkere nek Clown

Rianne, hoelaat ga jij dinsdag met Laura?

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:14

hallow mede- leeuwarders!

dat is lang geleden dat ik jullie heb gesproken! hoe is het allemaal met jullie paardjes?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:17

Met mij wel goed in ieder geval Clown Ben stukken vooruit gegaan met Kai. Waar rij jij nou precies? Je reed toch een Fries?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:31

Hai iedereen!

Wat een leuke fotos rianne! Haha! Mooi dat je verjaardag leuk was Lachen

Juuuuul, ik ben zo jaloers dat je vrijdag alweer naar vlie gaat!!!! Ik wil oooooook! Geef Henco een knuffel van me Haha!

Het was vandaag zooooo mooi weer!!! We hadden wedstrijd op de vereniging. Ging heel goed vond ik zelf, al dacht de jury daar anders over Tong uitsteken Haha.. maar ja.. ervaring he.. Het was tegelijkertijd ook ouderdag. Echt leuk!! Alle ouders waren vet enthousiast! En mn vader heeft nog paard gereden Tong uitsteken Hij kon het best wel voor de eerste keer al zeg ik het zelf Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:15

Whahah Lydia wat leuk!!

@Sence, ik heb om half 12 afgesproken met Laura, misschien dat ik vantevoren nog even m'n nieuwe camera ga kopen Haha!
Hoe laat ben jij er?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:14

Ah jammer. Ik heb om 12 uur intake gesprek op AOC, en dat duurt ongv 2 uren, ruim gerekend. En daarna moet ik eerst nog even na de stad Tong uitsteken Ik probeer Laura al 2 dagen te bereiken, maar haar mobiel staat steeds uit?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:10

Oeeee leuk lydia!!! Ouderdag, mijn moeder heef ook wel eens paardgereden en mn zusje heeft zelfs 3 jaar gereden op de lwd-manege en buitenritten gemaakt op menno en tinka op Vlie, alleen mn vader is niet op een paard te krijgen... die houdt meer van hero en haico voor de huifkar Tong uitsteken

WHoeeeeee vet mooi weer is het! Ben helemaal vrolijk! Vandaag lekker vij dus---> met school bezig... aii das wat jammer! Ik zal henco een knuffel geven, ga zaterdag pas lied! vrijdag eerst nog naar Divoza Knipoog

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:34

Sence schreef:
Met mij wel goed in ieder geval Clown Ben stukken vooruit gegaan met Kai. Waar rij jij nou precies? Je reed toch een Fries?

Ik rijd nu samen met Magda_90 een KWPN vos merrie van 17 jaar! Ik zou idd een fries rijden en uitbrengen op wedstrijden, maar het liep niet zolekker op dat bedrijf en ik ben er dus meegestopt!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:35

Sence schreef:
Ah jammer. Ik heb om 12 uur intake gesprek op AOC, en dat duurt ongv 2 uren, ruim gerekend. En daarna moet ik eerst nog even na de stad Tong uitsteken Ik probeer Laura al 2 dagen te bereiken, maar haar mobiel staat steeds uit?

miss zie ik je wel! want ik zit al op die school! Haha! ik zit tot half 3 op school! miss kunnen we wat afspreken voordat je om 12 uur intake hebt?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:33

Wat ga je voor opleiding doen op het AOC nadine? Is dat het AOC of het Van Hall?

Leuke Vos rianne, is zeker wel sterk Knipoog ?

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:05

JuuLePuuL schreef:
Wat ga je voor opleiding doen op het AOC nadine? Is dat het AOC of het Van Hall?

Leuke Vos rianne, is zeker wel sterk Knipoog ?

Ja is soms wel sterk! ze wil nog wel eens het bit vastpakken en dan met haar hals super diep lopen waardooor ze de teugels zowat uit je handen trekt! hierdoor lijkt het soms alsof ik haar dan helemaal te diep in een krul laat lopen terwijl ze dat eigenlijk zelf doet! Clown

Verder is het een schat om te rijden, alleen vind ze de galop super moeilijk!

denk dat Nadine bij mij op school komt! AOC MBO is dat! zit naast het Van Hall! Je zou toch Paardenhouderij gaan doen?? of zit ik nu verkeerd?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:10

Ja, dat is aan haar bouw al af te lezen dat ze sterk is! probeer je handen wat hoger te plaatsen en haar dr meer uit te rijden, en meer van achter naar voor werken zodat ze meer opricht!

Leuk paardje verder, waar staat ze? Ik zal vanavond even foto's van Black plaatsen Lachen

Mensen ik heb zo'n zin in vrijdag= divoza leegplunderen!!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:20

JuuLePuuL schreef:
Ja, dat is aan haar bouw al af te lezen dat ze sterk is! probeer je handen wat hoger te plaatsen en haar dr meer uit te rijden, en meer van achter naar voor werken zodat ze meer opricht!

Leuk paardje verder, waar staat ze? Ik zal vanavond even foto's van Black plaatsen Lachen

Mensen ik heb zo'n zin in vrijdag= divoza leegplunderen!!

Op die fotos was ze niet heel erg actief! ze had het warm en was moe door de hitte die dag! op dat soort omstandigheden reageert ze altijd heel heftig op (en omdat ze nog geen super conditie heeft) gaat ze dus slomer doen!

Ook is ze normaal wel heel actief achter! alleen de eigenaar wil niet dat we haar vaak rond rijden, ze wil omdat dit paard al op leeftijd is gwn lekker recreatief rijden! natuurlijk probeer ik wel es wat met haar, vaak wil dit wel! alleen die dag was het niet zo'n groot succes! ook is ze wat stijfjes aan de linkerkant! maar dit zijn we al mooi aan het trainen door meer voltes, bochten, slangevoltes etc. te rijden plus nog veel buigingen te maken met de hals onder het stappen!

Vet cewl dat je wat fotos laat zien van Black!

Vet cewl dat jke naar Divoza gaat! idd vaak is het dan leeghalen die winkel!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:21

Ik zoek btw nog een vast verzorgpaard! heeft iemand hier 1tje in de aanbieding!? Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 14:24

Is dit geen vast paard waar je op rijdt dan!? ja als ze weinig conditie heeft kun je het idd beter rustig opbouwen en niet teveel vragen en werken aan een actiever achterbeen gebruik!

Jaa, zal vanavond even de foto's erop zetten Lachen

Ga nieuwe schoenen kopen, een hoofdstel en leuk nieuw dekje en nog even voor mezelf wat kleding! heb nog 10 euro korting bij de Divoza Lachen

Ik heb geen verzorgpaard voor je in de aanbieding, misschien even op MP kijken en advertentie plaatsen op Bokt en MP Lachen