Nou ik was eindelijk klaar met mn planeten. Mag ik het er nu over gaan hebben hoe je dingen onthoud of vergeet.
Owja ik wilde dit zelf he
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jarno schreef:madelon31 schreef:nou shir..het ziet er best wel leuk uit...zeker mooi 4kant...maare....volgens mij mag je pas belonen als je klaar bent met de proef..toch niet tijdens het groeten??![]()
Of vergis ik me erin?Ja stel dat je voor het eggie gaat dan zou dat een opmerking kunnen zijn.
Of weet iemand hoe het zit??
heeeeeeeeeeeeeel goed kijken ik groet eerst en daarna belonen en dat mag hoor na het groeten ben je klaar hihi
Sily schreef:Ja pg wel, maar gp mag ze helaas niet inkomen, iig zeker weten niet met mij, bij de paarden mogen wij tot de Z1, daarna niet meer, dan moet je een paard hebben.

spettertjuh schreef:Ik vond Heli gisteren onwijs stoer met zijn voorpluk. Het is gelijk een heel ander paard. Toppie hoor........![]()
Ja de proeven zijn idd veranderd. Het was vroeger zo dat je pas klaar was als je de rijbaan had verlaten. Veel is er veranderd ten op zichte van vroeger. Ik weet niet of het nu makkelijker is geworden of moeilijker. Ik rijd ze zo weinig de laatste tijd.
. Hij was wel behoorlijk stout hoor. Hij was aan het bokken,
steigeren en heeeel hard rennen op de longeersingel
. Omdraaien en je aankijken behoorde ook weer tot de mogelijkheden.
ga daarna weer lekker naar Doxje toe. En Noes morgen gaan we springen he
Ik had daar ineens zin in
ga zo ook heerlijk eten want mijn oma kan zoooo lekker koken
moet ook nog naar de bieb zoo geen zin in mjaa moet voor school
en ze staat iss mooi vierkant en heb goed gekeken volgens mij beloon je na je groet

vera23 schreef:En niemand weet mij natuurlijk te vertellen hoelaat we ook alweer weggaan volgende week?????? Kan ik even gaan plannen namelijk
nee zeur niet van mij

vera23 schreef:nou ja zo belangrijk is het ook weer niet...maar kan ik me alvast geestelijk voorbereiden....ik kan namelijk die dag ook nog mee doen met de kring selectie jee ban blij heb mn tijden kunnen verzetten dus hoef nu pas s avonds....druk daggie dus
denk dan kan ik even beetje mn rijdschema in elkaar gaat zetten
moet 19.45 en 20.22 rijden oehhh wordt krapjes...maar goed ga met regina met eigen trailer dus kan altijd eerder weg gaan als de veewagen 
vera23 schreef:oh dat is voor 5 uur danmoet 19.45 en 20.22 rijden oehhh wordt krapjes...maar goed ga met regina met eigen trailer dus kan altijd eerder weg gaan als de veewagen
en kan mn moeder ukaatje klaar maken..hihi en vlechten is zo gedaan toch zeur

moet je wel ff de manen trekken...anders worden het kleine /grote zegmaar haha 

vera23 schreef:dan is het toch kerst...haha wanneer is het nou kerst
oh ja hoor kleine is ook goed wat jij wil mevrouwmoet je wel ff de manen trekken...anders worden het kleine /grote zegmaar haha
Heb uk de manen nogsteeds niet getrokken....pfff dat worden as zondag wel heeeeeeeleee groote niet mooi