Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pascha7 schreef:maar van spoormaker moeten ze zo de snotafnamen nemen bij bo en het helemaal uitlaten zoeken. spoormaker zij ook het is goed dat we ze in een box hebben gezet waar ze geen contact hebben met paarden en mensen mogen ze dus ook niet aaien bo en pas mogen ook niet los met andere paarden en moet pas en bo 2x per dag tempataturen want als ze koorts krijgen zijn we de l u l.
AnneOmie schreef:pascha7 schreef:nee maar er hoeft gen paniek tezijn op jullie paarden naar pas en bo in de bak tehebben want het is niet besmettelijk (zegt bouwman)
Daar heb ik het toch helemaal niet over gehadSnap het probleem niet helemaal? Ik had ook nooit gedacht dat Bo iets besmettelijks zou hebben!
ShirleyA schreef:Sorry! Brenda... nu moet je echt ophouden!!! Eerst loop je te verkondigen dat t heel erg is met Bo en dat hij zg doodziek is..... wat wij allen met een flinke schep zout nemen maar dat terzijde. En hij moet perse in een alleenstaande box omdat jij zegt dat de da t niet vertrouwd, terwijl de da dat helemaal niet zo vind.... en dan roep je nu dat t allemaal niet erg is en WIJ paniek schoppen..... dat schiet heel erg in t verkeerde keelgat!!! En niet alleen bij mij.
Het is nu echt de hoogste tijd dat het voorbij is met liegen en bedriegen of paniek om niets. Ik ben er echt klaar mee.
En ik weet eigenlijk niemand die t nog kan waarderen.
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:maar van spoormaker moeten ze zo de snotafnamen nemen bij bo en het helemaal uitlaten zoeken. spoormaker zij ook het is goed dat we ze in een box hebben gezet waar ze geen contact hebben met paarden en mensen mogen ze dus ook niet aaien bo en pas mogen ook niet los met andere paarden en moet pas en bo 2x per dag tempataturen want als ze koorts krijgen zijn we de l u l.
Even een stukje van jou van gister! Dus wie doet er hier raar?????
en vraag dan ook niet meer hoe het gaat met me paarden.
(de meeste vatten dat wel)
...zag er goed uit...lekker relaxed..
Knap hoor. Zag er goed uit gisteren!!
Hij was lekker met zijn neus op de grond aan het stofzuigen

pascha7 schreef:ik zal wel niks meer vertelen op bokt want het valt toch altijd verkeerd zoals ik het neer zet terwijl ik het niet zo rot of hoe je het ook wilt noemen bedoel.en vraag dan ook niet meer hoe het gaat met me paarden.
Dabo schreef:Ik heb vanmorgen even lekker uitgebreid met Piet, Pia en Laura geouweneeld. Kwamen de auto-inbraken ter sprake. Bleek toch (hoogstwaarschijnlijk) een lasser te zijn, die daar langs de weg aan het werk was he! Die is nu schijnbaar opgehoepeld naar het land waar ie vandaan kwam (uhm, Afghanistan ofzo..?) Dus we kunnen onze auto's weer veilig voor parkeren
ShirleyA schreef:Ja wat denk jij! Levensgevaarlijk beroep!Hoezo denken ze dat t n lasser is geweest? En is zijn werk zo gevaarlijk dat hij een cap heeft gejat v Mandy?![]()
Het zou wel fijn zijn als het waar is, dan is t nl niet een v ons!

ShirleyA schreef:pascha7 schreef:ik zal wel niks meer vertelen op bokt want het valt toch altijd verkeerd zoals ik het neer zet terwijl ik het niet zo rot of hoe je het ook wilt noemen bedoel.en vraag dan ook niet meer hoe het gaat met me paarden.
Als mensen vragen naar je paarden willen ze oprecht weten hoe t met ze gaat. En ja tuurlijk zijn ook jouw paarden belangrijk om er naar te vragen. Maar dan wel graag een eerlijk antwoord.
Jij ben degene geweest die in paniek was dat BO iets ergs had, wij niet en jij hebt hier op bokt en op stal gemeld dat Bo niet meer bij andere paarden kon vanwegen besmettingsgevaar, daarom moets hij vd da ook appart gezet worden.
Als jij dan niemand verteld dat t allemaal meevalt.... tja dan moet je achteraf niet gaan zeggen dat wij paniek schoppen om niet. Jij wist blijkbaar dat Bo niets besmettelijk had, wij niet dat heb je nl niet verteld.
Ik wordt daar dan heel boos over dat je zo reageerd op bokt en Annemieke zegt dat ze paniekerig doet, terwijl Annemieke niets wist....
Ik ben heel blij voor jou en Bo dat hij geen droes heeft maar ik had t erg fijn gevonden dat je me dat had verteld... je hebt me nl zaterdag ook verteld dat de da dacht dat hij t had. Niemand vind dat leuk voor jou. Dus iedereen is blij voor je dat t meevalt!
Ik geloof meteen dat je t allemaal niet rot bedoeld maar denk eerst na over wat je wel en niet zegt en wees eerlijk!
En verder wil ook ik t hier gezellig houden, we moeten nl wel op de zelfde lokatie onze hobby uitoefenen en ook op dit toppic is t leuker als t gezellig is.
Maar er zijn al mensen die hier haast niet meer posten omdat er te veel niet klopt..... en dat geeft te denken.
hebben ze bewijs? pascha7 schreef:hoe weten ze dat het die lasser is danhebben ze bewijs?
pascha7 schreef:ik denk als piet hem betrapt heb of een ander dat ie ze kop kon zoeken
Piet zal niet erg aardig zijn tegen m. pascha7 schreef:hoe weten ze dat het die lasser is danhebben ze bewijs?
Citaat:Bleek toch (hoogstwaarschijnlijk) een lasser te zijn,