stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:30

Sorry! Brenda... nu moet je echt ophouden!!! Eerst loop je te verkondigen dat t heel erg is met Bo en dat hij zg doodziek is..... wat wij allen met een flinke schep zout nemen maar dat terzijde. En hij moet perse in een alleenstaande box omdat jij zegt dat de da t niet vertrouwd, terwijl de da dat helemaal niet zo vind.... en dan roep je nu dat t allemaal niet erg is en WIJ paniek schoppen..... dat schiet heel erg in t verkeerde keelgat!!! En niet alleen bij mij.
Het is nu echt de hoogste tijd dat het voorbij is met liegen en bedriegen of paniek om niets. Ik ben er echt klaar mee.
En ik weet eigenlijk niemand die t nog kan waarderen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:32

pascha7 schreef:
maar van spoormaker moeten ze zo de snotafnamen nemen bij bo en het helemaal uitlaten zoeken. spoormaker zij ook het is goed dat we ze in een box hebben gezet waar ze geen contact hebben met paarden en mensen mogen ze dus ook niet aaien bo en pas mogen ook niet los met andere paarden en moet pas en bo 2x per dag tempataturen want als ze koorts krijgen zijn we de l u l.

Even een stukje van jou van gister! Dus wie doet er hier raar?????

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:36

Marjan, ik heb helaas Zirano niet buiten kunnen zetten. Toen ik er tijd voor had was t druk in de bakken. Ik probeer t morgen wel, dan benik langer op stal want Thimo is dan later uit.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 13:43

AnneOmie schreef:
pascha7 schreef:
nee maar er hoeft gen paniek tezijn op jullie paarden naar pas en bo in de bak tehebben want het is niet besmettelijk (zegt bouwman)

Daar heb ik het toch helemaal niet over gehad Verward Snap het probleem niet helemaal? Ik had ook nooit gedacht dat Bo iets besmettelijks zou hebben!

sorry dan heb ik het verkeerd gelezen sorry

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 13:54

ShirleyA schreef:
Sorry! Brenda... nu moet je echt ophouden!!! Eerst loop je te verkondigen dat t heel erg is met Bo en dat hij zg doodziek is..... wat wij allen met een flinke schep zout nemen maar dat terzijde. En hij moet perse in een alleenstaande box omdat jij zegt dat de da t niet vertrouwd, terwijl de da dat helemaal niet zo vind.... en dan roep je nu dat t allemaal niet erg is en WIJ paniek schoppen..... dat schiet heel erg in t verkeerde keelgat!!! En niet alleen bij mij.
Het is nu echt de hoogste tijd dat het voorbij is met liegen en bedriegen of paniek om niets. Ik ben er echt klaar mee.
En ik weet eigenlijk niemand die t nog kan waarderen.

dit is niet gelogen of bedrogen of om paniek tezaaien
de dierenarts die bo prikt zij:
we prikken hem voor het hoesten.
toen zij ik van hij heb zo een dikke keel wat is dat dan zij ik tegen hem, toen zij hij van kan een fikse keel ontstekking of droes of iets anders. maar bouwman heb gister bo helemaal na gekeken en hij zegt dat het in ieder geval GEEN droes is gelukkig maar waarschijnlijk gelukkig alleen een fikse keel onsteking en spoormaker kan ook echt zien door de telefoon wat hij heb hijheb alleen gezegt dat het goed was dat ik ze apart heb gezet om versprijding teverkomen. maar het is gelukkig geen droes en ook niet besmettelijk.
ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:
maar van spoormaker moeten ze zo de snotafnamen nemen bij bo en het helemaal uitlaten zoeken. spoormaker zij ook het is goed dat we ze in een box hebben gezet waar ze geen contact hebben met paarden en mensen mogen ze dus ook niet aaien bo en pas mogen ook niet los met andere paarden en moet pas en bo 2x per dag tempataturen want als ze koorts krijgen zijn we de l u l.

Even een stukje van jou van gister! Dus wie doet er hier raar?????

dat was gister ochtend toen ik spoormaker had gebelt maar hij kan toch niet via de tel zeggen wat hij heb zonder bo tezen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 14:03

ik zal wel niks meer vertelen op bokt want het valt toch altijd verkeerd zoals ik het neer zet terwijl ik het niet zo rot of hoe je het ook wilt noemen bedoel. Stoom uit je oren en vraag dan ook niet meer hoe het gaat met me paarden.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:22

Mensen laten we het gezelleig houden
anders gaat het teveel op een ander topic lijken Knipoog (de meeste vatten dat wel)

Ik heb gisteravond dus les gehad van luc

in 1 woord: GEWELDIG!
ik heb nog nooit zo lekker met rose gereden, gewoon dat stukje meekijken vanaf de grond,beetje aanwijzingen en daarmee dus die begeleiding die ik op het moment ook erg nodig heb.
Ook luc was erg tevreden...hij zei dat ze super kon lopen en dat het "plaatje" er op bepaalde stukken erg goed uit zag en vond dat ze al veel kon voor een paard wat 7 weken onder het zadel was..
Hij vond ook dat ik wel mijn startkaart voor januari al aan kon gaan vragen Haha!

Ik vond m erg leuk les geven,hij was enthousiast en zei het ook wanneer ik het goed deed waardoor er voor mij een duidelijker beeld ontstond ...
Hij wist precies de probleempunten aan te pakken zodat ik volgende keer met rijden hopelijk iets meer controle heb..
Ik heb ook gelijk maar weer een les bij hem geboekt aangezien het mij erg goed beviel en rosanne ook..

Zaterdag heeft rosanne les van hem en maandag wordt Rose geschoren door luc...en dinsdag hebben we dan weer les Haha!

hahaha Naadje weer helemaal happy Haha! Haha!

Zag je rijden anky Knipoog ...zag er goed uit...lekker relaxed..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:54

Fijn dat je les zo goed ging Naadje! Ik ben ook erg tevreden over mijn lessen bij Luc. Hij weet bij mij ook meestal de oorzaak van het probleem wel te vinden en komt dan met goede oplossingen die ook werken. Is ze pas 7 wkn onder het zadel Verward Knap hoor. Zag er goed uit gisteren!!

Heb idd wel lekker ontspannen gereden gisteren Haha! Hij was lekker met zijn neus op de grond aan het stofzuigen Tong uitsteken

We houden het gezellig Clown

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 15:42

Ik sluit mij helemaal aan bij jullie het gaat er tenslotte om dat we allemaal veel van dieren houden,en wat er ook aan de hand is met Bo ik hoopm daat hij snel opknapt zodat hij lekker naar buiten kan en aansterken zodat het een lekker veulen wordt.
Wild rose ging echt goed hoor.
Geeft niet Shirley Chantal is er nu toch.Wat een PISweer.En nu maar wachten op de DA die de doppen komt weghalen(als dat nodig blijkt te zijn) en zakkie kijken.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:52

Oeps, loop alweer een paar uur achter zie ik! (kreeg geen email van dit topic. Vreemd. Ik heb email van 1 account op 2 pc's, en op de een of andere manier gaat dat TOCH niet helemaal goed!) Haha!

Laten we het hier zeker gezellig houden! Ben ik helemaal voor hoor Ja

Wat fijn dat je les zo goed ging, Natasha!! Luc is ook wel een leuke kerel, en ik vind hem ook goed lesgeven. (van wat ik zo zie he, ik heb zelf geen les van hem) Haha!

Ik heb vanmiddag met mijn mp3 speler gereden.. maar in mijn upje kan ik het niet hoor. (voor de pas de deux)

Ik heb vanmorgen even lekker uitgebreid met Piet, Pia en Laura geouweneeld. Kwamen de auto-inbraken ter sprake. Bleek toch (hoogstwaarschijnlijk) een lasser te zijn, die daar langs de weg aan het werk was he! Die is nu schijnbaar opgehoepeld naar het land waar ie vandaan kwam (uhm, Afghanistan ofzo..?) Dus we kunnen onze auto's weer veilig voor parkeren Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 18:59

Als nou de persoon die zoveel leent(hmmm jat) ook ophoepeld naar dat land zijn alle problemen de wereld uit en kan gewoon iedereen weer zijn kastje open laten.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 19:15

haha goed gezegd marjan!

En laten we het hier inderdaad heel gezellig houden Haha!

Lekker Natas dat je les zo goed ging en dat rosanne ook gaat lessen is natuurlijk helemaal top! Hoe is het met je liefde?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 19:29

ja het is erg stil vanuit die hoek.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 19:31

jaa stil is het zeker!
Ik had trouwens de doppen van Zirano gezien wat een dingen he niet normaal zeg!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:00

Ja Chantal liet ze zien ik kan mij voorstellen dat je daar behoorlijk last van kunt hebben dat hij dus narrig was de laatste tijd.Het eten zal nu een stuk beter gaan

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:29

pascha7 schreef:
ik zal wel niks meer vertelen op bokt want het valt toch altijd verkeerd zoals ik het neer zet terwijl ik het niet zo rot of hoe je het ook wilt noemen bedoel. Stoom uit je oren en vraag dan ook niet meer hoe het gaat met me paarden.

Als mensen vragen naar je paarden willen ze oprecht weten hoe t met ze gaat. En ja tuurlijk zijn ook jouw paarden belangrijk om er naar te vragen. Maar dan wel graag een eerlijk antwoord.
Jij ben degene geweest die in paniek was dat BO iets ergs had, wij niet en jij hebt hier op bokt en op stal gemeld dat Bo niet meer bij andere paarden kon vanwegen besmettingsgevaar, daarom moets hij vd da ook appart gezet worden.
Als jij dan niemand verteld dat t allemaal meevalt.... tja dan moet je achteraf niet gaan zeggen dat wij paniek schoppen om niet. Jij wist blijkbaar dat Bo niets besmettelijk had, wij niet dat heb je nl niet verteld.
Ik wordt daar dan heel boos over dat je zo reageerd op bokt en Annemieke zegt dat ze paniekerig doet, terwijl Annemieke niets wist....
Ik ben heel blij voor jou en Bo dat hij geen droes heeft maar ik had t erg fijn gevonden dat je me dat had verteld... je hebt me nl zaterdag ook verteld dat de da dacht dat hij t had. Niemand vind dat leuk voor jou. Dus iedereen is blij voor je dat t meevalt!
Ik geloof meteen dat je t allemaal niet rot bedoeld maar denk eerst na over wat je wel en niet zegt en wees eerlijk!

En verder wil ook ik t hier gezellig houden, we moeten nl wel op de zelfde lokatie onze hobby uitoefenen en ook op dit toppic is t leuker als t gezellig is.
Maar er zijn al mensen die hier haast niet meer posten omdat er te veel niet klopt..... en dat geeft te denken.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:33

Dabo schreef:
Ik heb vanmorgen even lekker uitgebreid met Piet, Pia en Laura geouweneeld. Kwamen de auto-inbraken ter sprake. Bleek toch (hoogstwaarschijnlijk) een lasser te zijn, die daar langs de weg aan het werk was he! Die is nu schijnbaar opgehoepeld naar het land waar ie vandaan kwam (uhm, Afghanistan ofzo..?) Dus we kunnen onze auto's weer veilig voor parkeren Haha!

Hoezo denken ze dat t n lasser is geweest? En is zijn werk zo gevaarlijk dat hij een cap heeft gejat v Mandy? Knipoog
Het zou wel fijn zijn als het waar is, dan is t nl niet een v ons!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:46

ShirleyA schreef:
Hoezo denken ze dat t n lasser is geweest? En is zijn werk zo gevaarlijk dat hij een cap heeft gejat v Mandy? Knipoog
Het zou wel fijn zijn als het waar is, dan is t nl niet een v ons!
Ja wat denk jij! Levensgevaarlijk beroep!
Die lasser zat natuurlijk de hele dag langs de weg op de loer.. Dus snel het erf op, autoruitje intikken, spullen eruit, en wegwezen.
Deze lasser zal niet de cap van Mandy gejat hebben, die lag toch niet in haar auto, maar in haar kast?
De autodief is dus weg, maar de spullen-dief dus niet hoor! Verdrietig

Ik ben trouwens ook heel blij dat Bo en Pascha niets besmettelijks hebben! Hopen nu maar dat hij snel gewoon veulen kan zijn! Dat verdient hij hoor!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 20:51

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:

Als mensen vragen naar je paarden willen ze oprecht weten hoe t met ze gaat. En ja tuurlijk zijn ook jouw paarden belangrijk om er naar te vragen. Maar dan wel graag een eerlijk antwoord.
Jij ben degene geweest die in paniek was dat BO iets ergs had, wij niet en jij hebt hier op bokt en op stal gemeld dat Bo niet meer bij andere paarden kon vanwegen besmettingsgevaar, daarom moets hij vd da ook appart gezet worden.
Als jij dan niemand verteld dat t allemaal meevalt.... tja dan moet je achteraf niet gaan zeggen dat wij paniek schoppen om niet. Jij wist blijkbaar dat Bo niets besmettelijk had, wij niet dat heb je nl niet verteld.
Ik wordt daar dan heel boos over dat je zo reageerd op bokt en Annemieke zegt dat ze paniekerig doet, terwijl Annemieke niets wist....
Ik ben heel blij voor jou en Bo dat hij geen droes heeft maar ik had t erg fijn gevonden dat je me dat had verteld... je hebt me nl zaterdag ook verteld dat de da dacht dat hij t had. Niemand vind dat leuk voor jou. Dus iedereen is blij voor je dat t meevalt!
Ik geloof meteen dat je t allemaal niet rot bedoeld maar denk eerst na over wat je wel en niet zegt en wees eerlijk!

En verder wil ook ik t hier gezellig houden, we moeten nl wel op de zelfde lokatie onze hobby uitoefenen en ook op dit toppic is t leuker als t gezellig is.
Maar er zijn al mensen die hier haast niet meer posten omdat er te veel niet klopt..... en dat geeft te denken.

ik bedoelde ook niet meteen alleen tegen anky dat ze paniekerig doet maar in het algemeel dat we niet meer bang hoeven tezijn dat bo iets besmettelijks heb en het was eerlijk ik weet niet wat jij er niet eerlijk over vind maar het was de waarheid en van wie heb jij dan dat dit niet waar is ??????
en als mensen niet willen posten dan posten ze toch lekker niet maakt mij niet uit hoor ik weet gewoon zeker dat ik niks meer vertel want het is toch allemaal niet waar.dus heb het ook geen zin om het hier neer tezetten. maar voor de rest al ik heus wel gewoon antwoorden alleen niet meer over mij paarden.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 20:55

hoe weten ze dat het die lasser is dan Verward hebben ze bewijs?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:56

Jammer dat je t zo ziet Bren. Want zoals ik al schreef zijn ook jouw paarden de moeite waard om over te schrijevn en lezen. En we zijn oprecht geintresseerd in hun welzijn. En iedereen vindt t naar dat Bo zo sneu is.
Maar als je meldt dat t ernstig is meldt dan als je weet dat t meevalt ook dat even.....

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:56

pascha7 schreef:

Dat vraag ik me ook af. Hoe weten ze dat??? Is ie betrapt???

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 20:57

ik denk als piet hem betrapt heb of een ander dat ie ze kop kon zoeken Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 21:02

pascha7 schreef:
ik denk als piet hem betrapt heb of een ander dat ie ze kop kon zoeken Tong uitsteken

Ja dat zal wel zo zijn Haha! Piet zal niet erg aardig zijn tegen m.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 21:05

pascha7 schreef:

hoho, ff goed lezen:
Ik quote mezelf ff:
Citaat:
Bleek toch (hoogstwaarschijnlijk) een lasser te zijn,

Hoogstwaarschijnlijk. NIET 100%zeker dus!!! Haha!