Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zien wel 
En dan wordt ze niet alleen boos om de lens, wat nog begrijpelijk zou zijn... Maar meteen om alles wat haar niet zint aan mij... en dat is zeg maar alles de laatste tijd...
Ik kan ook met niemand praten nu... en erover msnen vind k ook zo k*t... f*ck it
Frontriem zou wel érg zielig zijn

Lin4Life schreef:Ik vnaaf ook ijsselhallen.. he lottah? Kga gewoon met jou.. jij hebt beetje afleiding nodig!
(K)
Lekker met mn lievurd naar de ijsselhallen 
Jullie zijn me echt heel dierbaar

) wist geeneens dat ie al zó hoog reed
De laatste keer dat ik wat van m gehoord heb, reed ie nog op top niveau bij de pony's 
Eentje was tot nog toe foutloos, moest nog 1 hindernis en de tijd inhalen... Die sjeesde zo gruwelijk hard op de laatste hindernis af... en ook niet inhouden ervoor... Dus die ging dwars er doorheen
Dat was wel spannend

Schrok je niet toen ik je smsje stuurde?

Vond het zelf allemaal niet zo spectaculair, jullie wel?

Maar ik was gewoon even geschrokken...
En wist even niet wat ik er mee moest doen

priscilla schreef:pff nu nog meiske.. Dan ben je mooi op tijd!! ben blij dat ik lekker op de bank kan hangen zo meteen. Nee de barrages waren idd niet erg spannend maar vond ook dat zij die bmc hindernis wel zo kielekiele ner legde dat ie haast niks kon hebben!!
Hoe heb jij het gedaan vandaag Anne lot?
Was wel tevreden, maar hij liep met inrijden net iets meer door de hals/rug
En hij changeerde toen ik van k naar b moest wenden in galop
Maar op kleine dingetjes na vond ik het echt super netjes 
Heb trouwens wel de punten gekregen die ik verdiende
En commentaar klopte ook precies
Vond zo grappig bij dat stukje van k-b wenden, stond er echt bij als commentaar; chanceert..
Eh collin, dat hoeft nog niet in de L2 hoor
Mja, was mn eigen fout, ik stuurde soms wat abrupt
Heb ik weer wat om aan te werken