dit is ook een echt mooie hengst
Drumshambo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wel fijn dat Whis dus al voor de wagen kan. Misschien dat je een wagentje kan lenen van iemand op stal...
)
) gaan gebruiken op het werk!! Anique_Vaandrig schreef:ja, het is stil de laatste tijd op bokt!! Heb vandaag weer heeeeerlijk op Abtswoude gewerkt. Een beetje van alles gedaan en langer doorgewerkt dan de planning was (ipv tot half 11 tot drie uur gewerkt)
Vanaf maandag wordt ik weer 100% betergemeld, en vrijdag is mn eerste officiele werkdag, echt fantastisch! Zit vol energie en dat wil ik eens goed (en gedoseerd) gaan gebruiken op het werk!!
Ik hoop dat je er weer een beetje aan kan wennen want die overgang is meestal heel vermoeiend.
Allerlei dingetjes regelen voor de vakantie...Gisteravond zijn we wezen wegen (beladen) met de caravan, dat was echt heel leuk om te doen. Alles is in orde, ook het combinatiegewicht (auto & caravan) dus dat is een zorg minder onderweg. Vandaag dingetjes voor Max en Thom doen en morgen aan de slag met de was
Ben jij nog aan het werk dan?