. Plan was om er een goed gas op te zetten, punt was alleen dat ik na het opstappen juist bekant geen rem meer had
. Had echt nog helemaal niks gedaan
maar meneer voelde de bui blijkbaar al hangen. Hij deed het verder erg netjes, ontspande erg goed en liep netjes zijn rondjes. Zelfs het wijken en voltes openen en sluiten begon zowaar ergens op te lijken al ging dit vaak wel gepaard met driftig hoofschudden (pas op ik wordt wild en ga bokken, wat niet lukte
). Want ow wat is het toch verdomd moeilijk om daadwerkelijk iets met je achterbenen te moeten doen. Maar hij deed braaf wat ik vroeg. Tótdat ik bedacht dat ik wel weer eens een stukje kon doorsluiten en richting de oprichting kon gaan werken. Dat had ik een hele tijd terug ook met hem gedaan en dat was toen best goed gegaan.Vandaag was hij het daar echter niet mee eens. Vol in protest, vervolgens een bokje-knal-BOK-harde knal-ROTBOK! Tsja en toen vloog ik even zoown 20 centimeter omhoog en naar voren en toen zat ik opeens op zijn hals
. 'Gelukkig' had bontje besloten op de noodrem te gaan zodat ik alle tijd had om weer goed te gaan zitten. Omdat ik zelf een donkerbruin vermoeden had dat ik er bij nog een knal naast zou gaan, heb ik bonte maar eens goed kennis laten maken met mijn hakken en heb er een paar keer goed hard ondergeschopt. Dat maakte de gewenste indruk en toen was ie weer braaf
.Daarna heel rustig aan weer wat doorgesloten maar niet al teveel omdat hij ook al wat moe was en er blijkbaar toch erg veel moeite mee had. Je moet ze ook weer niet teveel pesten he
. Wel nog erg fijn afgesloten al voelde ik me wel schuldig dat mijn drijfnatte koe nog 2 uurtjes na mij aan het werk moest
.Ach ja, kan dat luie zweet er ook eens een keer uit