haha jaa de planning was eigenlijk om zaterdag nacht te gaan maarja... robbie's zus was pas om kwart over 2 thuis... en het was al een beetje fris... en het regende een beetje.. en ik had geen jas bij... dus toch maar niet haha
deze week weer druk vandaag school en werk.. morgen school.. woensdag werk... met mama naar de fysio en kamer opruimen (A) donderdag 7 tot half 4 stage... vrijdag 9 tot half 6 stage zaterdag 7 tot half 2 stage... zondag 7 tot half 2 stage... maandag 7 tot half 4 stage... haha
gaat goed bij jou met je stage jenn so das wel druk. ik moet vandaag naat school tot 5 morgen tot kwart over 12 en donderdag ook tot kwart over 12 en dan ben ik klaar en ga ik mijn spullen pakken voor hongarije!
Veulentje is waarschijnlijk onderste boven gelopen met het noodweer afgelopen maandag/dinsdag, dus een pootje is echt helemaal lam. Vee arts is toen straks geweest en nu bleek het net onder de schouder gebroken te zijn.
Vera96
Geplaatst: 30-05-09 18:57
Ik heb vier jaar lang op Moleneind gereden. Begon met Yellow en eindigde met Liberty. Staat Liberty er nog? Van Yellow weet ik dat hij overleden is want toen reed ik er nog..
Nee rijd niet meerop Moleneind. Ben een tijd geleden naar Hooijen gegaan omdat ik daar een pony mocht rijden elke dag. Maar ik ga volgende zaterdag denk wel even kijken:)
Kim, hebben jullie toevallig een bont veulen? Iemand beweert Popeye gezien te hebben bij elisabeth ziekenhuis, maar Popeye staat nog gewoon in de tuin bij Yara:}
Claudienee
Geplaatst: 31-05-09 12:34
Claudienee schreef:
Vera; ja, liberty is er nog volgens mij heb jij op zaterdag gereden, of vergis ik me?
Jup, binky is er nog Er zijn nu 3 nieuwe pony's, en een aantal oude ponytjes zijn weg. Dan heb ik het over Blacky - Prinsesje - Okkie - Nancy - Jimmy en Yellow.
Blacky prinsesje en yellow waren toch al een tijdje overleden he? En okkie, nancy en Jimmy zijn die verkocht of ook overleden? Maar ik dacht dat eeeh hoe heette ze nou, nouja zoon meisje met een moeder Liberty wilde kopen?
Wat er precies mee is gebeurd weet ik niet. De een zegt dat ze nu van hun pensioen genieten op de wei, de ander zegt op de kinderboerderij, de ander zegt weer wat anders.