Wie de dief opgespoort heeft die wint!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dozo schreef:Btw, heeft zij echt Bruno geleent om een rondje dijk te rijden???
. ZeFaNa schreef:dozo schreef:
Heeft 'zij' haar bonnetje nog??
Nee volgens mij niet meer nee.
Maar de camera gaat (wat ik hoorde) al weer terug naar susanne.
LIQUITA schreef:dozo schreef:Btw, heeft zij echt Bruno geleent om een rondje dijk te rijden???
Ojee....nou moeten we de stallen ook nog op slot zetten. Zie je het al voor je...iemand die Ramonda uit stal haalt om even een rondje te gaan maken.

dozo schreef:ZeFaNa schreef:En iemand heeft schijnbaar de digitale camera van susanne uit haar fiets tas gepakt toen ze op de manege was, als wraak denk ik. En nu heeft ze daar gelijk aangifte tegen gedaan.
Wat gij niet wilt wat U geschiedt, doet dat ook een ander niet!!
Mooihe?
. dozo schreef:
En als ze het overleeft heeft bind ik haar vast achter Rancho, MAG ZE NOG EEN RONDJE!!

dozo schreef:Btw, heeft zij echt Bruno geleent om een rondje dijk te rijden???
meelen schreef:dozo schreef:Btw, heeft zij echt Bruno geleent om een rondje dijk te rijden???
Ja, ze (esra dus)werd gesnapt door iemand die haar voorbij reed met de auto. Toch niet normaal?! Er kan van alles gebeuren.
LIQUITA schreef:Dat vind ik nou echt het toppunt van brutaliteit.

LIQUITA schreef:Ja...eum....ik geloof van wel....toch?

dozo schreef:LIQUITA schreef:Ja...eum....ik geloof van wel....toch?
Enne die Esra loopt nog op de manege rond?
Want das handig om te weten, bij mij krijg je 2 rondjes!!
meelen schreef:Maarreh, heeft dat meisje nou alle spullen weer teruggegeven?
Want ze kan nu dan niet meer op Bokt, maar misschien heeft ze de spullen nu wel op Marktplaats enz. geplaatst.
meelen schreef:Maarreh, heeft dat meisje nou alle spullen weer teruggegeven?
Want ze kan nu dan niet meer op Bokt, maar misschien heeft ze de spullen nu wel op Marktplaats enz. geplaatst.
LIQUITA schreef:Enneh....ze is vandaag nog om 20:47 uur op bokt geweest, ik hoop dat dat haar laatste keer is geweest dan.