Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbie1986 schreef:@ Thirz: rijd je nous heel de tijd met zo'n uitrijdeken? Ik ga namelijk gewoon zonder deken naar buiten enzo...
En als ik in de binnenbak rijd stap ik in met zweetdeken en haal ik m daarna eraf... en bij t uitstappen gaat hij dr weer op!
)
) kerstdag!
En wat is dat hondje lief Kim, zou er ook zo eentje in huis nemen!!
)
? En veel plezier morgen bij Appassionata!
!
!
*vooral sommige rassen hebben dan egt zo'n baby-face!
(of fondue of steengrill ) Allemaal van die lekkre vieze troep, heerlijk die lucht in je kleren en in de gordijnen enzo. Achjah, tis wel lekkr en gezellie tog? (hihi maar idd beter zorgen dat je bij iemand anders mag gaan eten
Scheelt een hoop opruim/schoonmaak tijd)
Jammie! (hadden wij ook als toetje
) 
Rij je helemaal op en neer voor 10 man!)
Nu gaan de de andere oefeningen van de klassieke dressuur nog trainen
Er waren zulke enge bakkabouters aanwezig! Ze ging dus eventjes op dr achterbenen en daar achteraan kwam een bok. Hé dacht ik vandaag; bij apassionata doen ze dat ook! Even zonder gekkigheid: ze was dus echt strontvervelend. Vandaag was dat gelukkig al een stuk minder maar het bokken heeft ze uitgevonden (thirz, er staat je wat te wachten!)
Gelukkig hebben we Sonja Bakker nog die ons helpt de kilootjes kwijt te raken!
)
Thirz schreef:We kunnen dus Nous laten gratis laten dekken door Emilion
Zij het veulen, wij de extra stallings- en dierenartskosten, nee dankje
Zou natuurlijk wel geweldig wezen, mama-nous! Heeft Emilion wel een stamboek o.i.d.? waarschijnlijk dan NRPS?
*viel vanmorgen op de mat
Citaat:Nou, ga zo in de springles rijden, toedels

*hihi, kunnen zij en haar kindje meteen in training bij Apassionata
Stoute Nous, beetje bakkabouters lopen zoeken en bokken! en dat zo net rond de kerstdagen! (= de tijd van de rust en de gezelligheid Nous, niks bokken of gek doen!)
Maar toch wel lol gehad, al moet ik nog wel wat oefenen met parcoursen springen!
Heb 'm lekker gepoetst, de hele stalvloer letterlijk schoongekrauwd, en Nero lekker een poos buiten laten staan. Kan dan wel niet rijden of longeren, maar dan heeft 'ie in ieder geval lekker frisse lucht gehad. Baal wel, want nu heb ik m'n vrije week dus nog niet lekker vaak kunnen rijden! Duimen dat Petra vandaag nog belt dat ze hoefsmid is geweest...
Denk dat ik nu dus zondagmorgen een beetje vroeg naar stal ga, als hij goed loopt kan ik dan tenminste nog rijden voor het geknal begint! PHoe, ik blij dat al dat duimen van mij nog geholpen heeftCitaat:Duimen dat Petra vandaag nog belt dat ze hoefsmid is geweest...
Whieieieie! Super Bianz, kan je lekkr nog ff aan de slag met je Nero! *tuurlijk loopt die goed!
Ik weet t zeker! (begint alvast weer met duimen!!)Citaat:Is papa een beetje een rustige dan? Anders krijg je een superstuiterveulen!
Kindje van Nous al hoppend en stuiterend door de bak
Zeg Mariekje en Thirz, weten jullie zeker dat jullie nog mee terug kunnen met de Toetoet?
Hihi, zie Mariekje al tussen de pannen, de potten, kleine kastjes en andere spulletjes gepropt zitten op de achterbank
Citaat:Hoe is het met je project Annemijn?
Bah! Eerst ergens een beetje leuke client vandaan zien te vissen, met genoeg gegevens die je kan verwerken in dat plan... Nouja, iig ben dol op mn huiswerk
)
Nu nog hopen dat vervroegd vuurwerk hem niet nog frisser maakt dan dat ie ongetwijfeld al zal zijn na zoveel tijd stilstaan
Bianz schreef:Studeren tot je er bij neer valt en het nog heel erg leuk vinden ook
Tja vakantie, en dan al die kerstdagen; helemaal uit mn structuur!
Thirz schreef:Lees: hij ging steeds weigeren Maar toch wel lol gehad, al moet ik nog wel wat oefenen met parcoursen springen!
houdt t spannend! En als je thuis met Nous nog een keertje wil springen en een bouwer/fotograaf nodig hebt
Haai, k wil best helpen hoor 
Komt goe hoor Bianz!
Maar als t zover is wil ik graag een bouwer en fotograaf
! Voor mij maakt het donderdagmorgen of middag niet uit, wat heb jij (en Nel misschien?) liever?
) en dan klaarstaan in de bak enz... Zo kom je wel weer in je structuur!!
Thirz schreef:En je kunt natuurlijk gewoon naar de manege gaan morgen Anne, lijstje maken, paarden poetsen (in de stress, want er is niemand anders) en dan klaarstaan in de bak enz... Zo kom je wel weer in je structuur!!