manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 12:59

Ahhh wat een lief hondje!
@ Thirz: rijd je nous heel de tijd met zo'n uitrijdeken? Ik ga namelijk gewoon zonder deken naar buiten enzo...
En als ik in de binnenbak rijd stap ik in met zweetdeken en haal ik m daarna eraf... en bij t uitstappen gaat hij dr weer op!

@ Cis: thnx voor je lieve schattige kaartje! Kom je nog een keer op Shaar rijden deze vakantie?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 12:59

@ Bianz: heb je al foto's van Nero met zn nieuwe dekje?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 13:57

denice komt tijdelijk niet meer op bokt want me computer thuis is gecrast

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 15:21

Barbie1986 schreef:
@ Thirz: rijd je nous heel de tijd met zo'n uitrijdeken? Ik ga namelijk gewoon zonder deken naar buiten enzo...
En als ik in de binnenbak rijd stap ik in met zweetdeken en haal ik m daarna eraf... en bij t uitstappen gaat hij dr weer op!

We rijden nous bij het warmrijden met uitrijdeken en bij het uitstappen. Op buitenrit gaat de deken ook de hele tijd op omdat we dan ook voornamelijk stappen (de ruiterpaden zijn op het moment zo geweldig Rolleyes )

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 16:07

Ook ik wens iedereen nog een fijne (2e Haha! ) kerstdag!
Leuke foto's van Nous! Ze kan dus ook gewoon rustig zijn Knipoog En wat is dat hondje lief Kim, zou er ook zo eentje in huis nemen!!
Heb nog geen foto's van Nero gemaakt met z'n nieuwe dekje, want heb nog niet kunnen rijden! Maar misschien dat het van de week nog lukt om te rijden, ik hoop het!
Was gisteren ook rond half 11 uit bed en lag er ook pas rond 12 uur weer in, maar voelde me eigenlijk best fit! 's Middags nog een flink eind gefietst, dus een beetje frisse lucht helpt ook wel. Vanochtend weer heerlijk om 10 uur uit bed, bevalt me prima Haha!
Ga zo weer lekker verder met socializen en bankhangen; tot ziens weer!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 16:49

Zo, de Ns werkte mee vandaag, alles reed op tijd hoor! (Alleen heel erg druk zeg, niet normaal Clown )
Gister verder een rustige kerst gehad, vandaag komt de hele familie gezellie! Duik straks de keuken in om lekkere dingen klaar te maken Vork

Dat hondje is zoo schattig, wil ik ook! Ben je al begonnen met je training van Nous, Kim Knipoog ? En veel plezier morgen bij Appassionata!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 12:05

Ik ga zaterdag 6 januari naar appasionata in Antwerpen Haha!!
Pfff ik voel me nog steeds helemaal opgeblazen van de afgelopen dagen... maar het was wel weer erg gezellie! Al ben ik ook wel blij als al die drukte weer voorbij is.
Vanmiddag heb ik les met Shaar en ik ga tot die tijd lekker luieren, want daar heb ik echt zin in Knipoog!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 12:06

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 12:57

Ah wat een dropje! Puppy hondjes zijn altijd zo schattig! Lovers *vooral sommige rassen hebben dan egt zo'n baby-face!

Haha, ja dat heb je met gourmet Tong uitsteken (of fondue of steengrill ) Allemaal van die lekkre vieze troep, heerlijk die lucht in je kleren en in de gordijnen enzo. Achjah, tis wel lekkr en gezellie tog? (hihi maar idd beter zorgen dat je bij iemand anders mag gaan eten Knipoog Scheelt een hoop opruim/schoonmaak tijd)
Tiramisu Vingers aflikken Jammie! (hadden wij ook als toetje Lachen )

Ow balen van je computer Denice. Hopen dat ie t snel weer doet. Kan je weer op bokt, en mailen enzo Vork

Haha, druk Thirz? Tong uitsteken
We zagen een trein langs rijden toen we op de terugweg waren van Roosendaal gister. Als er een man of 10 in die hele trein zat was t veel! (je zal dan conducteur zijn op 2e kerst Clown Rij je helemaal op en neer voor 10 man!)
Kindje netjes afgeleverd?

Kim en Bar, allebei heel veel plezier bij Appassionata!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:40

Net terug van Apasionata! Pfff wat een reis zeg. Vriendlief wist niet dat er ook een voorstelling was in antwerpen, anders waren we daar wel naartoe gegaan haha. Het was wel erg leuk om te zien, ook veel verschillende takken van de sport waren te zien. Wat ik wel jammer vond was dat het niveau van het rijden nou niet echt superhoog was ofzo. De piaffe en de passage heb ik niet 1 keer zuiver gezien. Wel was het erg leuk aangekleed allemaal. Het was erg geslaagd!

Jaja, ben gisteren begonnen met de training van Nous. Het begon gelijk goed, de levade had ze zó door Clown Nu gaan de de andere oefeningen van de klassieke dressuur nog trainen Clown Er waren zulke enge bakkabouters aanwezig! Ze ging dus eventjes op dr achterbenen en daar achteraan kwam een bok. Hé dacht ik vandaag; bij apassionata doen ze dat ook! Even zonder gekkigheid: ze was dus echt strontvervelend. Vandaag was dat gelukkig al een stuk minder maar het bokken heeft ze uitgevonden (thirz, er staat je wat te wachten!)

@bar: leuke foto's!

Tsjah, dat opgeblazen gevoel kennen we allemaal wel met de kerstdagen denk ik Clown Gelukkig hebben we Sonja Bakker nog die ons helpt de kilootjes kwijt te raken!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:05

Hallo, iedereen nog een fijne vakantie? (of vrije dag Knipoog )
Hier is alles ok, wel wat kouder dan bij jullie hoor! Maar we vermaken ons prima tussen de paardjes!

We kunnen dus Nous laten gratis laten dekken door Emilion, foto staat wel ergens op de site! We zullen eerst ff kijken wat voor veulens eruit komen bij de merries die hij al heeft gedekt: Tommy, Desie, Merlot en misschien Marleen ook nog Vork

Heeft Nero al ijzers Bianz? En je lijstje voor zaterdag al gemaakt?
Nou, ga zo in de springles rijden, toedels Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:35

Thirz schreef:
We kunnen dus Nous laten gratis laten dekken door Emilion

Dat is wel een lekker ding! Vraag me alleen wel af wie de onkosten dan moet betalen als nous gedekt is Clown Zij het veulen, wij de extra stallings- en dierenartskosten, nee dankje Tong uitsteken Zou natuurlijk wel geweldig wezen, mama-nous! Heeft Emilion wel een stamboek o.i.d.? waarschijnlijk dan NRPS?

foto van Emillion
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 11:27

He hallo,
zo we zijn weer thuis.
eigenlijk sinds woensdagavond al, maar heb nu weer tijd.
Mijn schoonmoeder ligt thuis op bed en is gelukkig ook weer thuis.

Wij zijn lekker aan het klussen in de babykamer, want die moet toch ook maar eens af!

Nou thirz kunnen we weer een nieuwe afspraak maken van de week?
Voor in het nieuwe jaar ofzo?
Dan kom ik eens even je rijkunsten bekijken.

Leuk joh laten dekken, maar er zitten ook nadelen aan.
Ik ben gelukkig gelijk het veulen kwijt als voice bevallen is, want die is voor mijn schoonouders.

Oke wij gaan weer verder aan de babykamer....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 12:02

Hee mariekje, leuke kerstkaart! Bedankt Haha! *viel vanmorgen op de mat Knipoog

Citaat:
Nou, ga zo in de springles rijden, toedels Doei!

Springles overleeft?
*lees in t reelaer topic nogal eens over een zandruiter nl Clown

Emillion is zeker een leuk paardje *LOL*
Maarja idd, wel extra kosten dan... Al klinkt t we heel gaaf; Mama Nous Lachen *hihi, kunnen zij en haar kindje meteen in training bij Apassionata Knipoog Stoute Nous, beetje bakkabouters lopen zoeken en bokken! en dat zo net rond de kerstdagen! (= de tijd van de rust en de gezelligheid Nous, niks bokken of gek doen!)

Fijn dat je schoonmoeder weer thuis is Nel. Oost, west, thuis best hè.. Herstel je tog t snelste denk ik. En nu kunnen jullie weer lekkr aan de knutsel in huis. Suc6 met de babykamer

*duik ik maar weer met nieuwe moed mn internationaliserings project in Scheve mond
Doei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 13:02

Hoi! Vandaag kom ik weer naar huis. Gister de springles overleefd, kon helaas niet iedereen eruit rijden, want Diesel en ik zijn geen eenheids-springcombinatie. Lees: hij ging steeds weigeren Clown Maar toch wel lol gehad, al moet ik nog wel wat oefenen met parcoursen springen!

Fijn Nel, dat ze weer thuis is! Kunnen jullie verder klussen, moet er nog veel gebeuren? Ik kan komende week dinsdagmiddag of donderdagochtend/middag? Ciska wilde ook nog mee, dus wie weet kan zij ook gelijk mee?
En Cis, ga 12/13 mei ruiterbewijs begeleiden, dus als je wilt kun je je opgeven Lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 13:29

Ik kreeg ook een kerstkaart van het reelaer en ik krijg 10 euro korting als ik voor 31 januari boek. Ga zo even in de agenda kijken of dat een beetje gunstige week is, maar ik denk wel dat ik van de partij ben.
Wanneer kan jij mee naar Nous Nel? Ik kan zowel di als do dus voor mij maakt het niet zoveel uit...
Fijn dat jullie allemaal een leuke kerst hebben gehad (Marieke, ik heb je kaart gekregen hoor!)
Gisteren en eergisteren waren wij weg dus ik had een hoop bij te lezen vandaag,maar das wel gezellig!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 13:30

HAAA cis! We moeten echt wat afspreken!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 14:06

Er is zeker een hoop bij te lezen zeg!
Appasionata klinkt weer leuk Kim; moet ik ook zeker nog eens zien! Haha Nous als mama: zou ze d'r baby dan ook meteen leren hoe je goed moet bokken en scheuren? Is papa een beetje een rustige dan? Anders krijg je een superstuiterveulen! Serieus: zou zeker tof zijn om Nous te laten dekken, maar de kosten zijn idd wel weer een groot nadeel.
Leuk dat je weer eens een parcours hebt gesprongen Thirz! Zo te lezen heb je het weer prima naar je zin gehad!
Echt fijn dat Marjan weer thuis is Nel: hoe is het nu met de pijn? En kan ze al een beetje van bed zo door de dag heen? Veel plezier verder met de babykamer maken: mag ik binnenkort nog eens langskomen om hem te bekijken?
Hoe is het met je project Annemijn?
Ben al een heel eind met mijn lijstje voor de Ikea morgen, Mariekje en Thirz! Dat wordt dus echt mijn auto volproppen tot de nok toe haha!
Woensdag naar Nero geweest; wacht nog steeds de hoefsmid af... Boos! Heb 'm lekker gepoetst, de hele stalvloer letterlijk schoongekrauwd, en Nero lekker een poos buiten laten staan. Kan dan wel niet rijden of longeren, maar dan heeft 'ie in ieder geval lekker frisse lucht gehad. Baal wel, want nu heb ik m'n vrije week dus nog niet lekker vaak kunnen rijden! Duimen dat Petra vandaag nog belt dat ze hoefsmid is geweest...
Verder de afgelopen dagen veel gesocialized, geshopt, frisse buitenlucht opgedaan, gerelaxed... echt vakantie dus!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 14:07

Oh, ik zie net dat ik dinsdag toch niet kan. Dan wordt het donderdag Thirz, wat komt jou beter uit 's ochtends of 's middags?
Bar we zijn nu druk in onderhandeling haha

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:15

Yoehooee! Latest news: Petra belde net vanmiddag dat Nero bij de hoefsmid stond! Het is dus nog ff afwachten of hij goed loopt, maar het begin is er tenminste weer Haha! Denk dat ik nu dus zondagmorgen een beetje vroeg naar stal ga, als hij goed loopt kan ik dan tenminste nog rijden voor het geknal begint!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 18:28

Citaat:
Duimen dat Petra vandaag nog belt dat ze hoefsmid is geweest...
PHoe, ik blij dat al dat duimen van mij nog geholpen heeft Knipoog
Go jij! Go jij! Whieieieie! Super Bianz, kan je lekkr nog ff aan de slag met je Nero! *tuurlijk loopt die goed! Ja Ik weet t zeker! (begint alvast weer met duimen!!)

Citaat:
Is papa een beetje een rustige dan? Anders krijg je een superstuiterveulen!

*proest*
Whaha, ik zie t al helemaal voor me Hyper! Kindje van Nous al hoppend en stuiterend door de bak Clown
Zegge, grootse plannen dan zaterdag Bianz? Knipoog Zeg Mariekje en Thirz, weten jullie zeker dat jullie nog mee terug kunnen met de Toetoet? Vork Hihi, zie Mariekje al tussen de pannen, de potten, kleine kastjes en andere spulletjes gepropt zitten op de achterbank Clown

Citaat:
Hoe is het met je project Annemijn?

Mwah..
is een rot project. Heb er weer even aan gewerkt, maar ben snel overgestapt op een andere opdracht die ik ook moet doen. (Niet dat die leuk is; maak een reintegratie plan voor een client Scheve mond Bah! Eerst ergens een beetje leuke client vandaan zien te vissen, met genoeg gegevens die je kan verwerken in dat plan... Nouja, iig ben dol op mn huiswerk Tong uitsteken )

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 18:38

Haha bedankt voor het duimen hoor Anne, het heeft zeker geholpen Knipoog Nu nog hopen dat vervroegd vuurwerk hem niet nog frisser maakt dan dat ie ongetwijfeld al zal zijn na zoveel tijd stilstaan Haha!
Jaja zeker grootse plannen voor morgen, m'n lijstje valt nog mee hoor, maar hoe meer leuke dingen er in de auto passen... hoe beter het is! En Mariekje en Thirz passen er natuurlijk nog wel bij hoor, dat komt helemaal goed!
Goed dat je dol bent op je huiswerk, zo hoort dat ook. Studeren tot je er bij neer valt en het nog heel erg leuk vinden ook Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 19:41

Bianz schreef:
Studeren tot je er bij neer valt en het nog heel erg leuk vinden ook Tong uitsteken

Whaha, ja joh! Zeg uh, had jij je cijfer van je tentamen al terug? Knipoog Clown
*morgen is t natuurlijk al zaterdag Pling Tja vakantie, en dan al die kerstdagen; helemaal uit mn structuur!
Phoe en dan morgen ook al geen Paardoes.. hoe kom ik nou ooit weer in mn structuur Verward
Thirz schreef:
Lees: hij ging steeds weigeren Maar toch wel lol gehad, al moet ik nog wel wat oefenen met parcoursen springen!

Achjah, een weigende pony is weer eens wat anders hè Lachen houdt t spannend! En als je thuis met Nous nog een keertje wil springen en een bouwer/fotograaf nodig hebt Doei! Haai, k wil best helpen hoor Pling

*is al weer flink aan t duimen voor een ietwat fitte, doch brave Nero. Zonder zere, kreupele voetjes Haha! Komt goe hoor Bianz!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:19

Nou, volgende keer idd weer op Nous springen, springt iets fijner dan Diesel! Alleen moet ze dan wel een beetje rustig zijn, de laatste keer dat Kim en ik een sprong neerzette, ging ze helemaal door t dolle Clown Maar als t zover is wil ik graag een bouwer en fotograaf Knipoog

Wat fijn dat Nero eindelijk weer ijzers heeft!! Nu weer snel aan de slag met de training mits hij het toelaat (lees: goed loopt)! Denk dat ie de eerste paar keer wel weer gaat scheuren...ik kom dan nog wel een keer als ie t weer helemaal gewend is Vork

Leuk Cis dat je ruiterbewijs komt doen, kan ik een bekende aanmoedigen!! Wel tof dat je nog korting krijgt, snel opgeven dus Lachen ! Voor mij maakt het donderdagmorgen of middag niet uit, wat heb jij (en Nel misschien?) liever?

En je kunt natuurlijk gewoon naar de manege gaan morgen Anne, lijstje maken, paarden poetsen (in de stress, want er is niemand anders Tong uitsteken ) en dan klaarstaan in de bak enz... Zo kom je wel weer in je structuur!!
Ik krijg het morgen geloof ik nog druk, karretjes volladen, uitladen, nieuwe lading halen...phoe, ga maar op tijd slapen Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 20:27

Thirz schreef:
En je kunt natuurlijk gewoon naar de manege gaan morgen Anne, lijstje maken, paarden poetsen (in de stress, want er is niemand anders Tong uitsteken ) en dan klaarstaan in de bak enz... Zo kom je wel weer in je structuur!!

Zegge, ik ben dan wel uit mn structuur, maar ik ben nog nie gek Tong uitsteken
Nee, dan blijf ik nog wel even úit mn structuur mét uitslaap ochtendje en relax dagje zonder Paardoes stress Knipoog

hee, suc6 en plezier morgen in de Ikea Haha!