Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alle knopjes dr op zetten, het sturen kan hij nu al heel goed, vooruit is een stuk lastiger. Hij vergeet dan dattie ook nog achterbenen heeft enzo, maar hij doet zoooo zijn best! Remmen is ook lastig, al is druk op de teugels een duidelijker signaal dan been geven. Toen hij eenmaal wist dat dat 'ho' betekend was er ook niks meer aan de hand. Maar ik doe dat nog niet allemaal zelf, alleen het sturen doe ik zelf, dingen die 'nieuw' zijn vind ik zelf ook nog wat spannend, maar zodra ik een paar keer gezien heb dat hij braaf is, is er ook niks aan de hand en doe ik het zelf ook. 
en ookal had faron er eerst ook niet zo veel zin in, Na een tijdje vond ze het ook wel lekker en hebben we lekker met een los teugeltje rond gedraafd
kim345 schreef:Zin om te rijden? pfoe mij veel te warm!
Ga vanavond misschien nog wel een klein rondje bos doen...
Maar smurf haar ijzer zit los en smid komt 6 juni langs... misschien vragen of iemand hem er maar af wil halen.
Het is 2 stappen zetten, rondje draaien linksom, rondje draaien rechtsom en dat was het. Straks na m'n examen gaan we 2x per week lessen, dus dan zal ik wel een keer een filmpje maken van het echte werk.
Niet heel intensief verder, maar toch wel weer kwartiertje gereden, met deze hitte. Daarna EINDELIJK even gaan ZITTEN. Toen nog merrie gelongeerd en afgespoten en lekker op stal gezet
en toen weer veel te lang op stal blijven hangen dus nu net pas thuis en gegeten.... wilde douche maar dies bezet, dus moet nog even wachten
Sjokkerdesjok de wei uit, poetsen, sjokkerdesjok de wei weer in, maar ik zweette me kapot van het poetsen!