Manege Bergemo praat

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke_

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 21:04

ooh het was zo'n lekker weer vandaag! Lachen
heb 'n lekkere buitenrit gemaakt, en ik kwam Maike nog tegen onderweg Ja

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 11:28

Marjoke (Missy_) en ik hebben daar een uurtje gereden toen we in CenterParcs waren.
Zij op Olivier en ik op Sander.
Dat was echt heel erg leuk Haha!

Die Shires zijn wel heel gaaf en groot daar vooraan hihi we hebben ze allemaal paardensnoepjes gegeven.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 15:35

Oeh gisteren was het ook al zo'n heerlijk weer. Heb even een beetje gedressuurd op het land en ben toen nog even buiten geweest. En nog een poging gedaan een beetje droog te mennen met Ulvy maar dat gaat toch nog niet zo goed alleen. Als ze eenmaal loopt komt het goed maar anders is ze zo eigenwijs Schijnheilig

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 15:46

Trouwens ik had vorige week een vriendin te logeren en die heeft pics van Bullie gemaakt. Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lekker ding is het hè? Haha! Heb nog veel meer mooie, maar die zal ik niet allemaal hier plaatsen. Deze foto vind ik trouwens de leukste. Wist niet dat ze die gemaakt had. (dat worden toch altijd de mooiste plaatjes)

Afbeelding

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:41

Die derde is leuk; Rodeo-boellie! *LOL*

Ik ben sinds vandaag officieel Helderse. Lachen

Wendy, Janneke en Juut willen jullie mij jullie adres pb-en? Krijgen jullie een verhuiskaartje van me. Knipoog

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 18:06

21 juli komt de nieuwe Harry Potter uit (boek) en ja, ik heb 'em alweer gereserveerd...

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 20:17

He Helderse! Hoe bevalt het om officiëel brabantse-af te zijn? Cool HP-boek is dan de engelse...moet nog beetje langer wacxhten op de nederlandse versie. Straks niet verklappen hoe het afloopt hoor!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 21:20

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 21:33

Die bokfoto van schuin achter is leuk Tong uitsteken

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 13:32

Ja, vind ik ook. Boellie is daar helemaal rodeo! Wat een mooie foto's trouwens, ook wat betreft kwaliteit en licht en dergelijke. Was dat met een duurdere camera gemaakt?

@Juut: het voelt alsof ik hier wel ietsjes meer hoor. Maar ik heb nog steeds een zachte g.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:35

Ga je ook hoogstwaarschijnlijk nooit vanaf komen Clown

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 21:16

Nou, als ik heel erg mijn best ga doen moet ik daar wel ooit vanaf kunnen komen. Knipoog

Ik heb net heel erg sportief gedaan. Ik ben met Maaike mee geweest naar de sportschool, maar ik had geen zin om aan die apparaten te gaan hangen (vind ik saai) en ben ik gaan Bodybalancen. Een soort van Poweryoga met Pilates en Tai Chi. Ik voel mn kont toch best wel... Zowat iedere oefening ging vanuit je kont en dat dus ongeveer een uur! Leuk was het wel. *LOL*

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 21:46

Zo ben ik eens een keer op het goede idee gekomen de eendevijver op het werk op de pilates-correcte manier leeg te scheppen; braaf door de knieën en rug recht (ipv effe snel bukken enz) Was een week kreupel. Ben benieuwd hoe jij de les door gaat komen vrijdag! (begint vast met leedvermaak hebben) Duivel

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:27

Ach joh, das vrijdag pas.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:56

Ja hoor, doe maar stoer Clown
Had vanmiddag sneeuwvrij gekregen op het werk. Niet omdat dat voor het personeel wel zo veilig was, nee, voor de cliënten die hoe dan ook binnen zitten en voor wie het niets uit maakt of ze nu half 2 of half 5 naar huis gaan! Maar zal een gegeven paard niet in de bek kijken Vork

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 08:11

Ik werd om half elf al naar huis gestuurd. Het was echt link op de weg. Ben een keer in de berm beland en ook nog een keer dwars over de weg. Had mijn auto gewoon totaal niet meer onder controle.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:38

Niks kapot?
Had dat zelf alleen kort op het terrein, daar was nog niet gestrooid. Verder wel heel langzaam en voorzichtig gereden, maar niets aan de hand.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:50

Nee niks kapot en ben ook niet gewond. Ik reed nl. erg langzaam (gelukkig) en gelukkig had ik geen tegenliggers.

Had het wel helemaal gehad na die twee keer. Heb de paardjes meteen drie kwart baal hooi gegeven en mezelf voorgenomen de deur niet meer uit te gaan die avond om weer te gaan voeren. Volgens mij willen RB en Ulvy nu wel vaker dat het sneeuwt want je zag ze echt zo kijken van: "NOG meer eten poeh hé"

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 19:38

Aan ieder minpuntje zit wel iets positiefs Clown

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 22:22

Ik heb weer nieuwe haren! *LOL*

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:20

Nou ik ben benieuwd Emy Haha!
Man wat een soepzooi is het nu op de wei zeg. Kijk ik ben aan de ene kant wel blij dat het regent want ik heb op het stuk waar de paarden staan na de wei laten bemesten dus dat zakt nu mooi de grond in, maar het stuk waar Bullie en Ulvy staan is in een zwembad veranderd. Het enige droge is nog ong. 3 kwart van de schuilstal. Papa heeft er al een putje in gegraven zodat het water weg kan lopen, maar op het hele voorste stuk helpt niks met zo'n weer.
En door dit weer zijn mijn beestjes momenteel ook in varkens veranderd Schijnheilig Joh ik krijg de DB nog op visite Tong uitsteken

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 13:00

Wie is DB? Ik kan me wel wat voorstellen van die varkenspaarden...

Mijn haren heb drie verschillende kleurtjes dit keer; de onderkant is weer donker (net niet zwart) en de bovenkant is om en om rood en blond. Het kapsel is wel weer op dezelfde manier geknipt.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 13:02

Dierenbescherming Knipoog

En leuk dat je er was Emy, heb je niet eens gezien Clown Maar dat haar vraagt natuurlijk om een foto! (jaja en Maaike heeft ook een webcam op de pc, dus maak maar snel foto)

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 13:20

En jij denkt dat ik weet hoe dat ding werkt? Ik vraag wel of Bas een foto wil maken. Ik heb jouw trouwens ook niet gezien. Knipoog Maar ik was ook vrijdags vooral bij Judith (en Lonneke), daarna paardrijden en slapen en 's ochtends naar de kapper en meteen op de trein. Ben dus niet veel in Sint Anthonis geweest.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:14

OMG behalve dat het al varkens waren heeft Ulvy vanmiddag ook nog besloten dat modder zeer goed voor je huid is. Niet beseffende natuurlijk dat daar nog een dekbed haar voor zit Schijnheilig Haar manen en staart zitten echt vol met modder en op haar vacht ook allemaal plakaten. Heerlijk hoor Schijnheilig