Vanmorgen naar divoza geweest bijna alles 50 % korting. Dus heb nieuw pikeur shirtje en nieuw jas en nieuw oortjes ding en nieuw dekje hihi zal zo foto plaatsen van nieuw setje
Ik ben Rikst, ben 20 jaar. Woon ergens in Friesland. En ik rijd geen paard meer! Maar ik ga af en toe naar het fjordenpaard, zoals vandaag, en verder studeer ik Maatschappelijk werk en dienstverlening. Ik ben gestopt met paardrijden en ik speel nu 3 x per week korfbal. 2 x trainen en 1 x wedstrijd! En afgelopen seizoen waren we kampioen! Nog meer weten?
Ja ik heb haar ook nooit druk zien doen hoor overigens. Dus wij hadden echt zoiets van huh waar heb je eht over druk maar haar hoofd Vooral met Jeroen, ze valt eerder in slaap dan dat ze druk gaat doen
Haha precies Vandaag ook, we liepen ergens en er begon ineens een hond te blaffen, de 3 paarden voor mij schrokken zich wild en zij zat echt zo te kijken. En toen liepen we op een bospad begon ze ineens te flippen uit het niets Er was serieus niks, en ze was bang voor een papiertje. Maar verder echt super leuk paardje!
Bruine cap is ook mooi ja haha iedereen hier wil bruin !
Ik heb ook een nieuwe cap gekregen! Had mijn oude al meer dan 6 jaar... Maar daar kreeg je altijd zo'n plakhoofd in en het zat echt als een eitje op jhe hoofd zegmaar zo bol. Deze ventileert heel goed en zit fijn! Je kan hem aanpassen en zo en is wat platter, me tante had hem ook dus even in de winkel gekeken. Deze is het :
pff voor dat geld kun je ook n mooie bruine gpa kopen!! en dr zijn zat goedkopere mooie bruine caps Vind 600 eurie beeeetje overdreven, zelfs als je 7dagen in de week 4 paarden per dag rijd