Naar aanleiding van wat oude foto's op facebook van een spelletjes middag met de paarden wil ik dit ook graag organiseren bij ons op stal. Zal wel in de lente worden want je hebt wel een beetje mooi weer nodig.
Wil graag weten of er mensen zijn die eraan mee zouden willen doen. De middag bestaat uit, springen (lage sprongetjes, stoelendans te paard (stoelen in de bak met muziek en als de muziek stopt van je paard afspringen en op een stoel gaan zitten met paard in de hand enz) Koekhappen (een aantal mensen zit op de rand van het hek en moet in de koek gaan happen op je paard) en de vossejacht (bestaat uit een doek en deze proberen af te pakken van de ander en dat al rijdend)
Misschien zijn er nog andere leuke ideeën voor deze middag dan zijn ze van harte welkom.
Het zal op een zondagmiddag worden, de meeste kunnen dan wel denk ik.
Heel leuk idee Kaar, maar ik denk niet dat ik me daar aan ga wagen... nouja laat ik het zo zeggen dat ik me paard aan waag. je weet nooit hoe andere paarden reageren en ik weet dat Val niets gemeens zou doen maar toch vind hij die drukte niet echt toppie. Als het door gaat zal ik me zeker niet onthouden om iedereen anders aan te moedigen!
Als ik zo het weer bekijk hebben we het morgen in ieder geval droog, dus wat mij betreft kan het fotograferen morgen doorgaan. Annette, heb jij gelezen dat jij morgen als eerste mag? 10 uur. Heeft iemand haar tel.nr. voor me dat ik haar voor de zekerheid kan sms-en?
Het is allemaal op vrijwillige basis Wanda en als je niet mee wilt doen omdat je het niet leuk vind om om wat voor reden dan ook, dan hoeft het niet. De ervaring van Jet en mijzelf is dat het ontzettend leuk is om aan mee te doen en dat zelfs de paarden het leuk vinden
Ik geloof niet dat ik mee ga doen Kaar, vind het een leuk plan van je en heel leuk dat je wat gaat organiseren, maar ben daar nog niet handig genoeg voor me Yes, en ben ook een beetje bang voor de reactie's van de paarden als ze zo op een hoopje lopen.
door wie heb je nu je zadel laten nakijken Es? marjolein deed het niet meer toch? Ik bel Karin van de week ook weer even want me zadel ligt toch nog steeds niet lekker na het galopperen. mocht binnen 2 weken bellen, dus hoop dat ze er nog wat aan kan veranderen?
We zien wel wanneer we het gaan doen, eerst wat beter en mooier weer worden.
Hoe bizar is dit dan!!!!! Heb vannacht liggen slapen als een blok beton en dat terwijl er nog geen 20 meter verderop een huis is afgebrand om een uurtje of vier vannacht. Heb geen sirene gehoord, helemaal niets en dat terwijl mijn slaapkamerraam aan de kant van het afgebrande huis zit! De buurman die zei het vanmorgen, zag wel wat schuim liggen maar dacht dat iemand misschien zijn auto had gewassen
Kaar, dankjewel dat ik even op je draakje mocht rijden. Ik vond het erg leuk. Weet ik gelijk weer dat niet iedereen zo'n 'meewerkend' dier heeft als ik heb