Heel veel succes op de Tinkerdagen, Petra! Press, ik duim voor je, zodat je kan starten. Je bent al weer ' in vorm' ???
Gisteravond opstaptraining gedaan met Storm, wel anders in het donker, maar daar moet ie toch ook aan wennen, geen onzin, gewoon gaan met die banaan! De derde keer bleef hij netjes stilstaan. Hij gaat niet meer achteruit/ opzij als je opstapt. De volgende stap is om wat uit de hoek te komen met opstappen, we stappen in een hoek op, om hem wat te begrenzen. Afstappen gaat nog niet helemaal volgens de regelen der kunst, maar hij is al wel wat rustiger. Braaf stappen en draven, hij was er moe van en liep zuchtend en steunend mee terug naar stal
Pres ik heb je gister een mailtje gestuurd VIA.hyves
AnitaJoeri
Geplaatst: 09-09-11 09:34
guten morgen. 15 graden en droog, maar wel bewolkt.
Max de labrador van ons was gisteren trouwens jarig, hij is 3 jaar geworden. En Minous was na 8 dagen ook weer eens thuis. Die is steeds vaker en steeds langer van huis.Ze is dan trouwens helemaal niet mager, dus ze vangt genoeg. Ze moet trouwens niks van die rooie hebben en al helemaal niet van de jonge poekeltjes. Maar goed is niet anders.Ze heeft meteen wormenkuurtje gehad dus kan er weer tegen.
Nou ben nog geen steek wijzer geworden. Vrijdag toch een punctie en dan weer wachten. Heb de ct scan gezien en de schildklier is ook vergroot, deze is donker van kleur en de bulten zijn een stuk lichter van kleur. Mijn logische redernatie is gewoon of het is vocht of het is een kwaadaardig gezwel. Deze twee laatste nemen geen tot weinig bloed op en zijn dus lichter van kleur.
Ben wel naar de bedrijfsarts geweest en ga dus 1 dag minder werken. Ga dus nu maandag en dinsdag werken, woensdag vrij en donderdag ziektewet en dan alleen de vrijdag nog.
De hele dag in de weer geweest met mijn jongens en meiden in de boomgaard van vrienden van een collega. Heb het wel gehad! Het was ontzettend leuk, een van de boys ging nog effe pootjebaden in de sloot....en twee anderen deden steeds een poging! We hebben kisten vol, dus de komende week is het appelmoes/sap/taart maken. Zaar is naar ons stippelpaard.
Nou Kaar, ze weten het dus niet.....balen. Dan maar een punctie! En we blijven duimen voor een goede afloop.
spettertjuh
Geplaatst: 09-09-11 17:07
Lay schreef:
Dat schiet idd niet op kaar wanneer is de punctie?
Jeetje kaar schiet niet op op deze manier hopelijk kunnen ze na de punctie meer zeggen xxx
lido_4_ever
Geplaatst: 09-09-11 21:24
ffies escape showen hij doet het super goed op zijn nieuwe stal en we zijn nu ook alles weer aan het oppakken en tja let niet op mijn houdig hij nam net een speurt
Escape is een leuk paardje shirley:) Balen karin, dat je nu nog niet veel wijzer bent.
Pff ik ben net naar de kapper geweest, weer veel te kort geknipt:( baal der vab. Maar moest echt geknipt worden weer dus moest wel, ga ht nu zo lang mogelijk uitstellen ze knippen elke x teveel.
Kweet nog wel een goede kapster die wel naar je luistert en gewoon aan huis komt.
Leuk hoor, die Escape. Wel jammer dat je zegt: niet op mijn houding letten.... Dat zegt bijna iedereen als ze een foto plaatsen en dat is nou juist het eerste waar je wel op moet letten, altijd, als je op je paard zit, ook als ie een spurtje trekt. Maar goed, je pverzorgpaard ziet er leuk uit, eindelijk ook een beetje schoon. In het land was ie nogal bruinig van de prut!
Zo hier ook lekkr benauwd net eerst tank los in de molen gehad gewassen en gegraasd eind middag ga ik weer lekkr terug om een goeie rit te maken . Nu lekkr eten klaar maken, kreeg zon zakje voor stoomkip met groenten bij de veronica gids van knor, ben niet zo gek op dingen uit zakjes maar ga ut maar maken voor vanaaf vindt het ook zonde om weg te gooien haha. En daarna lekkr ijs met eigengemaakte kersensaus dat mag want ben net gaan fietsen naar tank hihi