hi girls! Ik ben ook wel benieuwd naar sjel haar ervaringen in het Z2! Zou ze het hebben overleefd? hahahaha Bij jullie ook alles OK? Bianca hoest met de liefde en met de paarden? Nog nieuws van Bente? En hoe zou t in het Haagse zijn met Pam? Toppie toppie Colette... flink wat kilootjes eraf... super trots op jou! Nou ikke nog Gaaf Saar... dat het zo goed met jouw kleine gaat... we zien 'm in Ermelo hoor ik
Hey Ellen! Met jou ook alles in orde? Volgend jaar ook weer week 2?
Met mijn liefde gaat het goed, reis tegenwoordig niet alleen met de paarden door heel NL maar ook voor de liefde Paarden gaat ook goed, wiso en frits zijn weer kaal en zondag laatste sgw van het seizoen
Bianca ga toch samenwonen of je laat hem gewoon komen :p Ellen jij hebt dat toch niet nodig met je strak lijntje Nou ik hrb nezelf maar eens naar de kapper gesleept, moet alleen wachten want 2 tr*tten rende snel voor me naar binnen. Zit alleen nog in dillema wat ik wil (kort schouder dan hrbk krullen of allren bijpunten en langer maar dan gaat t hangen)
Morgen weer op wedstrijd eindelijk officieel weer
bvw
Geplaatst: 03-11-11 13:56
colet al kaal? Ik ga nog niet samenwonen, ik kom nu nog niet verder dan een kartonnen doos onder de brug
jaja dat is nog van een tijd geleden ergens op bokt misschien moet je even teruglezen maar er staat mij ook nog iets van bij. Ik wordt morgen weer arm, door omstandigheden zijn de hoefsmid en de fysio voor mn paard op 1 dag gepland T is gelukkig alleen voor controle, aangeziens ze toch op stal is morgen.
oh wacht ik weet het weer Ja dat zijn typische uitspraken van mij
Marcha
Geplaatst: 04-11-11 11:49
Maar waar komt jouw boyfriend helemaal vandaan dan?
Sow ik heb gister toch fijn gereden met die trapzak .... het wordt nog eens wat met ons! Volgende week mag ik me weer in mijn nette pak hijsen en gaan we voor de punten!
Vught Nee colet dat was de scharrel die woonde ongeveer bij jou om de hoek
Marcha
Geplaatst: 04-11-11 12:55
Hihi... ik heb ook weleens een date gehad in Vught.... 2x en nooit meer.... whaha. Vooral toen ik de tweede keer aan die stomme stoplichten weg stond daar met een platte band, toen was ik er echt helemaal klaar mee!