Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus ik zoek nog proefkonijnen!
Welke, en welke objectieven? 

josewoos schreef:Ik ben echt zooooo verlliefd op m'n knollie!
Vandaag was de tandarts er weer voor Ziack... We zagen het al helemaal voor ons dat Ziack een trauma had opgelopen aan vorig jaar en nu heel bang zou zijn
Maar hij was zooooo braaf! Wel heel alert (grote ogen en neusgaten), hij hield de tandarts de hele tijd in de gaten, maar hij vertrouwde ons helemaal
Het gat waar de kies had gezeten is heel mooi genezen en gevuld, wel is er een stukje bot komen groeien... Zo lang Ziack er geen last van heeft, is het ook niet schadelijk
Verder heeft hij een prachtig gebit, ze hoefde maar een heel klein beetje te vijlen, verder helemaal niks!
Gelukkig dus allemaal zonder verdoving en daardoor heeft Ziack nu ook kunnen mee maken dat tandartsen niet altijd pijn betekent

_Roosmarijn_ schreef:Die Max is me er ook 1 hea..4 weken geleden heb ik de jambette even kort met Max geoefend, net zo lang gevraagd + geholpen tot hij het weer 1x deed. Hij was het helemaal verleerd (zusje van Donna heeft hem dat ooit eens aangeleerd. Loop ik vandaag in de wei even naar hem toe. Steek hij triomfantelijk zijn been naar voren en hinnekt hij heel hard. Jammer voor hem, ik had geen snoepje bij me. Even een knuffel gegeven en ik loop weer weg. Draaft hij heel hard achter me aan, stopt hij voor me neus en hinnekt hij weer heel hard. Echt, die shet heeft humor, moest zo lachen om hem.
![]()
Ik denk dat ik binnekort hem ook maar eens een lesje VD geef, kennelijk wilt hij graag ook een keer.
Hoe gaat het verder met hem?