Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xShanty schreef:Pfft. Nou, mijn wedstrijd ging rampzalig.
Ze was op stal al druk, daar hyper. Inrijden ging super.
En in het parcours laat ze me helemaal zitten. Eerste parcour uitgebelt op 7, 2e parcour al 2 weigeringen op 1, toen erdoorheen, en toen weer weigering op 2.
Ze laat me gewoon compleet zitten.. Gas zit erop, maar zodra ik op de hindernis aanstuur gaat ze in de remmen en heb ik niets meer te zeggen..
Nog maar eens goed nadenken of ik nog wel wil doorgaan, alles gaat de laatste tijd poedersuiker.. dacht dat springen het gene was waar ik altijd op dr kon vertrouwen, niet dus.
Vitalis_ schreef:Ja carola! Dat had ik ook gehoord, echt heel erg! En het meisje had haar pony net afbetaald met een krantenwijk, echt heel erg zielig!
Jammer Shanty!
Mooi dat het probleem opgelost is Antal!
Ik heb vandaag weer gecrosst bij Alice. Eerste rondje ging redelijk, tweede rondje galoppeerde hij erg goed. En de waterbak in een keer ingesprongen. Hij pakte het erg fijn aan voor de eerste keer weer
Jetske_ schreef:Gefeliciteerd Carola! Heftig van dat meisje ..
Mooie foto Antal! Mooi dat Zen fijn sprong
Wat balen zeg Shanty .. Waar had je gestart?
Mooi dat het zo goed ging Henrike!
Ik heb ook zin om te crossen .. woensdag mogen we
Mijn dressuurwedstrijd vandaag ging heel, heel slecht
Buiten losrijden ging eigenlijk wel fijn. Gaan we naar binnen (het is een 20*60 bak, dus er is nog een stukje van 20 meter over achter de hekjes, waar je nog even kan rijden/wachten voor je proef) Nou was er jury pauze en mochten we in de bak zelf even rijden. Ik was net aan de kan van de C toen de jury weer omhoog kwam. (juryhokje is boven de kantine) Las schok en vloog naar de andere kant van de bak. Weer opnieuw die kant op, schiet ie weer weg. Toen moest ik de bak uit, omdat het andere meisje als eerste moest rijden.
Toen ik mn proef moest rijden probeerde ik in het 'verkenningsrondje' weer langse de C-zijde te komen .. schiet ie wéér weg. En daarna nog een keer. En toen lukte het een keertje net aan zonder wegspringen. Proef begonnen, maar op de AC-lijn viel hij opzij en draaide om en schoot weer weg ... grr, nogeens geprobeerd weer hetzelfde en toen weer en toen afgegroet want het wilde echt niet. Toen moesten we bij de jury komen. Ik mocht mijn proef afmaken, zodat ik mijn tweede proef daarna misschien wel normaal zou kunnen rijden. Met wegschieten en veel spanning de proef doorgeworsteld.
Tweede proef was hij er nog niet doorheen ... het ging íets beter, maar dat was nog behoorlijk slecht.
Het resulteerde in 157 en 166 (173- 6) puntenMet de 166 proef was ik nog 1ste (van de 2
) terwijl dat andere meisje nou niet echt foute in haar proef had ofzo
1ste proef scheelde ook maar 3 punten ofzo met haar
Ik zweer de dressuur af ... wat een kútsport![]()
![]()
![]()
Morgen als het goed is weer lekker buitenrijden
__Marloes schreef:gefeliciteerd carola!
Balen shanty, misschien helpt het om oefenpacourtjes te gaan rijden, en weer laag te beginnen bij 50 cm zodat hij het vertrouwen terug krijgt?
Hendrike (volgens mij?) die een fijne oefencross had gereden, mooizo!
En lasko die bang was, balen zeg :/
En ik had een oefencross in zundert, ik kon geen kalkoenen draaien omdat ze geen gaten in der ijzer had dus ik had maar zo gereden... Ging heel fijn, ze trok overal mooi op aan alleen het water was een probleem maar toen der voeten nat waren deed ze het vanzelf. Maar ik was heeel tevreden, ik kreeg nog een complimentje dat ik der heel net naar de hindernissen reed, vooral de smalletjes, maar ik tussen de hindernissen stil moest gaan zitten. Ook moet ze nog leren om door een haagje te springen. Er stond er een van zeker 1 m hoog, ik denk eerder 1.10 - 1.20 en daar springt ze nogal debiel over. Ook waren er mensen die vroegen welke pony ik bij had omdat ze totaal anders toondeen er vroeg een man of wij der afgetraint hadden??
achja, spieren heeft ze dus wel.
Mies schreef:Gefeliciteerd Carola!![]()
Rhenen is dus niets Dyanne? Ben je er zelf geweest met koninginnedag?