2 x IT

en een gompy die in bad wil
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hihi..
spettertjuh schreef:Ahh die arme katjes Wil........ zo zonder haartjes en het gaat weer vriezen 's nachts....
Pressie, helemaal top dat je naar buiten bent geweest met Kiki en Jimmy. Alleen dat verdomde bruggetje met die rare houten plank erop.......... hihi Wannadoo ging er ook niet overheen hè? Blando is gelukkig niet de enige held op sokken haha
Woensdagochtend gaan Kiki en ik weer naar buiten op de paardjes........... dus Pres als je mee wilt, we gaan om een uurtje of 10 weg, moet 's middags werken dus vandaar zo vroeg.....

we moeten nog zoveel oefenen!
en dat is dus helemaal goed gekomen.
hahaha
amber2202 schreef:ja ik las m later

Princesspres schreef:amber2202 schreef:ja ik las m later
marjo heeft toch wel gezegt dat ze i.p.v mij kwam?
ik ws op de hoogte..

evt wel met bijbetaling natuurlijk..
als je wat weet pb of sms mij dan ffies dan bel ik even over inruil en of hij eventueel een paar wintecjes kan meenemen
Princesspres schreef:als het zulk lekker weer wod als vandaag chantal, dan zou dat wel lekker zijn
ja ik hoop ook dat ze nog deze week kunnen komen. Misschien bel ik zelf ook nog even. Misschien kan ik mn zadel wel inruilen voor een nieuwe wintecevt wel met bijbetaling natuurlijk..
Ach we zien wel... Bel jij morgen?als je wat weet pb of sms mij dan ffies dan bel ik even over inruil en of hij eventueel een paar wintecjes kan meenemen