Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Lisanne schreef:poedersuiker
[/quote]

_Lisanne schreef:Nou ik blijf altijd zo lang mogelijk in bed liggen hoor, doe daarna alles suuuper snel haha.
Als ik om 9 uur moet beginnen sta ik vaak 10 over 8 op en dan heel erg opschieten haha.
kom meestal ook te laat 
fionaa schreef:Dr is bosbrand in schoorl.. Ben benieuwd hoe en wat..

_Irene11_ schreef:Best erg!![]()
Morgen is NK
vriendinnetje doet mee
(myxlea
)_Undercover schreef:Gister had ik lol met een vriendin; we hadden campingpetjes gepakt en een sjaal en een zonnebril.
Nou dát was nog eens een slechte kleurencombinatie
http://nl.tinypic.com/r/rjm89z/3
_Undercover schreef:Wie weet er nog een leuk liedje?

merel_gomez schreef:zo, was een emotionele dag. Gomez is vandaag verhuisd naar zijn nieuwe plek.
we hebben het stil gehouden, we wilde het in alle rust doen. zonder allemaal potte kijkers.
24-08-06 tot 28-08-09 hebben we van hem mogen genieten. Mijn mannetje...

!
Iedereen stond op mn voeten en ik vloog tegen allemaal mensen aan!! Ja was een succes.
_Lisanne schreef:Oke ik heb hier 1 tip voor jullie, mocht je oooooit van je leven nr een metall/rock/herrie muziek ding gaan.. ga NOOOOOOIT in het midden staan. Ze vinden het daar namelijk nogal leuk om voor de lol tegen elkaar aan te beuken zodat ze de halve zaal door vliegen.
Ik wist dat dus niet, dus ik stond er midden in.. Alle kanten op gebeukt.Iedereen stond op mn voeten en ik vloog tegen allemaal mensen aan!! Ja was een succes.