naja komt er net een klant. Spier wit. Rossig type. Al dik een half jaar niet meer onder de zonnebank geweest niet op vakantie niks. Dus echt opnieuw beginnen. Zegt ie ik heb op internet zitten kijken ik wil onder de 700 (dat is de zwaarste) dus ik zeg dat gaat niet lukken daar is uw huid niet donker genoeg voor. Hij zegt maakt me niet uit. Ik zeg dat risico is voor mij veel te groot dat u dan verbrand (weet 100 % zeker dat blaren er dan op staan) Ja is me eigen risico zegt ie. Ik zeg maar ook mijn risico want als u hier verbrand is dat mijn schuld. Ja zegt ie als het niet mag ga ik wel ergens anders heen. Ik zeg een lichtere kan wel maar die niet dan verbrand u levend. Dan ga ik ergens anders heen zegt ie. pff hoezo eigenwijs
Ben echt benieuwd of die man haar echt doet Maar het klinkt allemaal erg positief!
En inderdaad... eigenwijs.
__Nathalie__
Geplaatst: 23-09-09 16:29
nou anders ik wel. Ze heeft vanmiddag 2,5 kilo gegeten ze had echt honger en ga vanavond nog een keer 2,5 voeren. Normaal krijg ze maar 1,5/2 kilo per dag haha. Maar ze kan nu wel wat energie gebruiken.
Enige waar het van af gaat hangen is of ze wat allerter word op de hindernis. Enige wat ie wil zien is dat ze zelf beter na denkt in de aanloop en iets agressiever op de hindernis af gaat dus meer pit zonder weer te hard te gaan Sprong zelf was perfect zei die vooral toen het hoger werd!
Van zo iets kleins hangt het af En dat maakt me nog zenuwachtiger vooral ook omdat ze gewoon ervaring mist in het vrijspringen. En het dus totaal niet in te schatten is hoe ze het gaat doen de volgende keer
vond het zelf eigenlijk wel relaxt dat zida zo lekker relaxt was afgelopen 2 dagen.
silvano is nog kreupel, kan dus weer niet rijden vandaag. Maar aan de andere kant vind ik t ook wel lekker om even een avondje thuis te zijn. Morgen bij een vriend in Utrecht eten
Ik heeft een hele leuke vriendin waar ik ook vrienden mee ben en t is absoluut mijn type niet
Sunrise_
Geplaatst: 23-09-09 18:50
Gezellig Anne .
Het lijkt me trouwens ook geweldig om 2 lekkere eigenwijze shetters te hebben en daar dan mee te gaan mennen ofzo .
__Nathalie__
Geplaatst: 23-09-09 18:53
haha ik geef toch de voorkeur aan rijden!
Nu ik niet kan rijden mis ik het al. Maandag heb ik even gereden en daarna femke die ging haar voor rijden dinsdag. vandaag ook niet gereden. Morgen en over morgen ook niet wat zietje moet rusten. Zaterdag zal die wel weer komen om te kijken gok ik dus ook niet rijden. Zondag dan weer rust van het springen van zaterdag. Dus zit er maandag pas weer voor het eerst op
Voordeel is wel als die kerel haar koopt blijft ze nog een week of 2
ga ik maar sporten van de week. Anders word me conditie nooit wat
92smartie92
Geplaatst: 23-09-09 20:05
Sunrise_ schreef:
Gezellig Anne .
Het lijkt me trouwens ook geweldig om 2 lekkere eigenwijze shetters te hebben en daar dan mee te gaan mennen ofzo .
Gossie, wat een droppie. Hoe gaat het met Diva? Niet meer kreupel?
kimmert
Geplaatst: 24-09-09 07:21
Sunrise_ schreef:
Spannend Nathalie!
Jodie wat een prachtig buikje krijg je al!
Hoe gaat het met Selando, Kim?
Ja goed hoor, heb hem op het moment lekker veel in de pessoa hangen. Met rijden gaat ook beter hij is al actiever en al meer aan mn been. We blijven oefenen het gaat helemaal goedkomen.