Hopelijk word Bailey snel beter Nicole!Die foto's zijn wel erg stoer San dat ie dat allemaal zo durft!
Met Baily gaat het nu weer goed.ze huppelt weer vrolijk rond.Ligt niet meer steeds in de mand, eet weer.dus bijna weer de oude
ja heb het toch behoorlijk benauwd gehad afgelopen week....ben blij dat ze het weer goed doet.nog 2 dagjes werken deze week en dan volgend weekend lekker weekend weg!!!!
Hallo rustig weer. Ben al 4 weken gestopt met roken!Hoe is het met Baily Nic?Wat een stoere foto San van Roene op die shet! En dan met die pet op geweldig
Hee goedemorgen!Tnx Majo, tja als dat kind van mij een foto-toestel ziet gaat ie vanzelf lachen En helemaal niet meer gerookt, goed zo!Wanneer moest je nu ook alweer?
Clientje!!!!!!Kwart voor 8 weer weg is echt te vroeg, helaas!Ik zal eens kijken of ik jouw nichtje (was toch je nicht) eens kan vragen voor die avond
ja met baily gaat het wel weer lekker....wij vertrekken zo naar friesland, een lekker weekend weg!!!!!!!!dus doei doei!!!
sans6 schreef:Clientje!!!!!!Kwart voor 8 weer weg is echt te vroeg, helaas!Ik zal eens kijken of ik jouw nichtje (was toch je nicht) eens kan vragen voor die avond jammer Puck is mijn nicht inderdaad
Hahaha zal het vanavond ff typen denk ik.zit nu op het werk en moet weer beginnen.(of zie men blog op hyves)
nicci88 schreef:gefeliciteerd!moon, had jij mijn smsjes over je verjaardag en oud op nieuw gekregen?inmiddels heb je al bericht terug
hahahha ja thnx!Moeten we ff kijken wanneer we een keertje vrij hebben.En nieuwjaar verheug ik me nu al op!!!! Morgen naar ziekenhuis in maastricht weer onderzoeken
Goedemorgen dames.Wat een takke weer vandaag zeg.Hopelijk vinden ze wat Nic dat je in iedergeval wat weet!