ik weet niet zo goed wat ik verder kan zeggen.
Ik kan niet zo veel betekenen, maar als een van jullie je hart moet luchen, mijn PB box staat áltijd ten allertijde open!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Weet even niet wat ik moet zeggen, krijg altijd zo'n knoop in m'n maag bij dit soort dingen. 
saroanda schreef:![]()
Weet even niet wat ik moet zeggen, krijg altijd zo'n knoop in m'n maag bij dit soort dingen.
Emmaa_ schreef:
Zyllie is niet gek, Zyllie is een Arabier !
Annie_ schreef:hihihi ik dacht dat het valleur was
.
terorita schreef:Annie_ schreef:hihihi ik dacht dat het valleur was
echt ver zit je d'r niet vandaan hoor...
is Leur d'r broertje Zylvester![]()
sterkte dames!!!
Annie_ schreef:Emmaa_ schreef:
Zyllie is niet gek, Zyllie is een Arabier !
hihihi ik dacht dat het valleur was

incalover schreef:Nadien!, ik weet niet of je dit leest maar nickey en ik zagen dat je je cap was vergeten met je handschoenen! dus nu hebben we het in de zadelkamer achter die witte deur appart gelegd! dus niet dat je hem nu niet meer kan vinden![]()

Astor schreef:Dit is Nicky....
sjonge krijgt nu echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen![]()
potverdikkie nicky....
Iriis_ schreef:Jaa.. klopt..
Ik wist het al een tijdje. Maar mocht niks zeggen..
Het spijt me voor je Mel..
Broccoli schreef:incalover schreef:Nadien!, ik weet niet of je dit leest maar nickey en ik zagen dat je je cap was vergeten met je handschoenen! dus nu hebben we het in de zadelkamer achter die witte deur appart gelegd! dus niet dat je hem nu niet meer kan vinden![]()
\Wat lief!!! Dacht al: waar heb ik hem nou toch?! Dank je wel!!
Jane_ schreef:Nou ik weet niet of iedereen het er mee eens is,, maar ik wil dit voor mezelf goed afsluiten!
Ben altijd dol op Nicky geweest, heb veel op der gereden, cursusweken gedaan het was gewoon een topper..
Nicky verdiend dit niet, maar ze verdiend het ook niet om met pijn door het leven te gaan en niet meer te doen wat ze graag deed, zoals springen en door het bos raggen! en dressuren kon ze als de beste
Onze lieve Nick heeft veel van onze harten harder laten kloppen..
Dus hierbij zeg ik: Lieve Nick rust zacht lieve meid!