vanmiddag weer heerlijk op Baco gereden. Hij was minder druk dan gister. Alleen vond hij het moeilijk om geconcentreerd te blijven met zo veel paardjes in de binnenbak. Uiteindelijk is het hem toch gelukt en hebben we weer heerlijk gereden.
Net weer terug van stal, even Donna water gegeven, ze had zo'n dorst, 2 emmers water vond ze niet genoeg blijkbaar.
Iedereen een goede jaarwisseling en pas op met vuurwerk ( waar wij alleen naar gaan kijken, ben er doodsbang van en vind het zo zondegeld )
ik zit te stressen deze jaarwisseling m'n Tag is helemaal in de stress...heeft praktisch geen hooi gegeten en bleef rennen en springen. Verdorie als ik dat had geweten had ik d'r een prikkie gegeven...volgend jaar beter. Pony en Splash maken zich niet zo druk er om gelukkig. Ik heb ook helemaal niks met vuurwerk.
Goedemorgen! Allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar! Voor mens en dier! Wat een nacht. Zo niks voor mij al dat vuurwerk. Snap de lol er niet van en ook niet dat mensen er zoveel geld aan uitgeven. Het was een kort nachtje en mijn ogen zijn nog niet helemaal open. Even een tweede bakkie Vanmiddag naar stal mijn "grote vriend" een knuffel geven. Gelukkig heeft hij ook niks met vuurwerk.
Allemaal een heel goed 2009 gewenst!!! Ik heb vannacht niet geslapen, lag er tegen 5en in en lag om half 9 nog naar het plafond te staren... toen ben ik er maar uitgegaan en lekker naar mijn meisje gegaan Die heeft eerst lekker samen met dimanche een uur in een kampje gestaan en daarna heb ik nog dik 5 kwartier met madam gewandeld in de buitenbak. Heb tijdens het wandelen lekker met cer gekletst, die die jonge quarter heerlijk aan het lopen had Nu weer lekker gedoucht thuis, een lekker begin van 2009 zeg ik zo
Ik was voor het eerst in laakkwartier met oud en nieuw. T*ring wat een vuurwerk daar en een heeeel groot vuur. Ik was steeds om me heen aan het kijken of er geen vuurwerk mijn kant op kwam... Vind het maar gevaarlijk al die lawinepijlen en die andere gekke zooi!! Ging erg laat naar bed dus ben brak... ga vanavond maar een keer vroeg naar bed! Tjelle had vandaag volgens mij een vuurpijl in zijn kont want die was in de galop niet normaal te rijden!
Vanmorgen 2 uur samen met woogy en tag gewandeld... we zijn bij snowworld uitgekomen... was heerlijk weer en lekker rustig om te wandelen... Bax en Tag hebben voor het eerst van hun leven een schaatser gezien... Ze vonden het wel heel raar dat een mens over het water ging... Ze keken hun ogen uit hahaha... Vlak daarvoor hadden we de knollies bijna in ons nek zitten vanwege een haas die op het laatste moment zich bedacht en toch maar heel hard weg rende... Niemand van ons had em gezien, hij zat goed verstopt...
Het was lekker rustig op stal toen ik aan kwam,er waren er al een aantal aan het rijden die bijna klaar waren en een ander deel ging weg dus ik kon rustig rijden.