Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:Mooizo[***] hoeveel uitval heb jy wel niet zeg
Lisa_Caro schreef:hahaa gisteren even op de tractor gezetenWeet nu hoe je met dat ding moet toeteren haha
![]()
Bluh we hadden net wiskunde toets ging echt slecht, volgens mij heeft de hele klas onvoldoende.
Gisteren trouwens menles op Musketier gehad, hij was echt een beetje vervelend maarja, de les ging verder superNou nu ga ik verder illegaal taart eten in het computerlokaal hmmmmm
kimmiepimmie schreef:joyce karin zijn jullie vanavond op stal? ik wel rond half 7 ben ik er oke laterzzzzzzz
Nezzie schreef:Die laatste op Robin, Alexander, is mijn vriendHij vindt Robin het leukste paard. Ik sta zelf ingeschreven op Koss en nu heb ik jullie hulp nodig. Het is namelijk mijn eerste keer proefje rijden
![]()
Dus, wat ik wil weten:
- wanneer is een handig moment om te gaan vlechten, als ik dat 's middags al doe heeft dat beest natuurlijk alles al uitgeschuurd voor we gaan rijden
- hoe lang gaat vlechten ongeveer duren?
- wat moet ik allemaal weten van te voren / waar moet ik rekening mee houden? IK WIL TIPS!!!
- het zou kunnen dat ik niet op Koss kan (we hadden gisteren problemen met het zadel) wat zou dan een mogelijk reservepaard zijn? Als je er rekening mee houdt dat ik gewoonlijk op Koetsier / Koss / Ollever rijd. (En, nee, Ollever is geen optie. Wij klikken niet zo met elkaar) Ik ben nogal laf, dus het moet een makkelijk, leuk paard zijn. Robin en ik begrijpen elkaar niet zo, dus dat wordt hem ook niet. Ik dacht zelf aan Paraat, is dat een idee?
Op Koetsier is ook geen optie. Ik had gezegd dat ik op hem een proefje wilde doen, waarmee ik Leone in een lachstuip kreeg (en bedankt), maar daarna hoorde ik dat hij tijdens proefjes nog weleens mensen van zijn rug wil werken. Hoewel ik nu wel zag dat iemand een F9 met hem gaat doen, die wil ik zien want hij blijft mijn favoriete poooownie...
Stef_Winston schreef:Nezzie schreef:Die laatste op Robin, Alexander, is mijn vriendHij vindt Robin het leukste paard. Ik sta zelf ingeschreven op Koss en nu heb ik jullie hulp nodig. Het is namelijk mijn eerste keer proefje rijden
![]()
Dus, wat ik wil weten:
- wanneer is een handig moment om te gaan vlechten, als ik dat 's middags al doe heeft dat beest natuurlijk alles al uitgeschuurd voor we gaan rijden
- hoe lang gaat vlechten ongeveer duren?
- wat moet ik allemaal weten van te voren / waar moet ik rekening mee houden? IK WIL TIPS!!!
- het zou kunnen dat ik niet op Koss kan (we hadden gisteren problemen met het zadel) wat zou dan een mogelijk reservepaard zijn? Als je er rekening mee houdt dat ik gewoonlijk op Koetsier / Koss / Ollever rijd. (En, nee, Ollever is geen optie. Wij klikken niet zo met elkaar) Ik ben nogal laf, dus het moet een makkelijk, leuk paard zijn. Robin en ik begrijpen elkaar niet zo, dus dat wordt hem ook niet. Ik dacht zelf aan Paraat, is dat een idee?
Op Koetsier is ook geen optie. Ik had gezegd dat ik op hem een proefje wilde doen, waarmee ik Leone in een lachstuip kreeg (en bedankt), maar daarna hoorde ik dat hij tijdens proefjes nog weleens mensen van zijn rug wil werken. Hoewel ik nu wel zag dat iemand een F9 met hem gaat doen, die wil ik zien want hij blijft mijn favoriete poooownie...
Vlechten zou ik rond half 5 doen. Maar ligt er natuurlijk aan hoe goed/snel je kan vlechten. Maar al begin je half 5 heb je nog tijd om te eten en alles rustig te doen. Hoelang het duurt ligt er echt aan de manen, hoe snel en hoe strak je het kan. Vantevoren gewoon zorgen dat je goed op tijd bent enzoSpullen bij je hebt, en niet zenuwachtig zijn
Als Koss niet kan zou ik op Paraat gaan. Doen volgens Joyce alleen de rechtergalop niet zo goed(springt soms verkeerd aan)
Ik heb verder ook niks met RobinRee er vroeger wel vaak op
Maar hijs wel leuk met wedstrijd
(nouja soms
)
Ik moet trouwens al om half 4 wegOuders hebben feestje en moeten dan weg, dus ik moet voor die tijd thuis zijn. Echt stinkmodder gewoon... Maarja ik vlecht trix wel Joyce! Dan hopen dat ie die avond nog zit!