Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:55

Beterschap Joyce het heerst hè Ach gut.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 21:52

Ik heb morgen lekker eerste 2 vrij Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:56

Ik eerste 4 Go jij! Go jij!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:02

Ik heb 2 tussenuren! en ben echt opgeknapt vandaag!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 22:15

Mooizo Lachen Jorine hoeveel uitval heb jy wel niet zeg Scheve mond

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:00

kariq is helaas niet geschoren gister de messen van het apparaat waren bot Boos! zaterdag ochtend word hij geschoren om 8 uur dus joyce en karin nu kunnen jullie er wel bij zijn Haha!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:14

Ja kunnen we even kwartiertje kijken, wij zijn er altijd om 8 uur daarna paardje poetsen en opzadelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 18:59

Stef_Winston schreef:
Mooizo Lachen [***] hoeveel uitval heb jy wel niet zeg Scheve mond

dat is vast. Lachen Mijn rooster is dat. Tong uitsteken

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 22:46

zoo lekker rooster heb jy dan zeg!

Lisa_Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:43

hahaa gisteren even op de tractor gezeten Tong uitsteken Weet nu hoe je met dat ding moet toeteren haha Haha!
Bluh we hadden net wiskunde toets ging echt slecht, volgens mij heeft de hele klas onvoldoende Koe .
Gisteren trouwens menles op Musketier gehad, hij was echt een beetje vervelend maarja, de les ging verder super Knipoog Nou nu ga ik verder illegaal taart eten in het computerlokaal hmmmmm Vingers aflikken

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:49

Lisa_Caro schreef:
hahaa gisteren even op de tractor gezeten Tong uitsteken Weet nu hoe je met dat ding moet toeteren haha Haha!
Bluh we hadden net wiskunde toets ging echt slecht, volgens mij heeft de hele klas onvoldoende Koe .
Gisteren trouwens menles op Musketier gehad, hij was echt een beetje vervelend maarja, de les ging verder super Knipoog Nou nu ga ik verder illegaal taart eten in het computerlokaal hmmmmm Vingers aflikken

Knipoog

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:21

joyce karin zijn jullie vanavond op stal? ik wel rond half 7 ben ik er oke laterzzzzzzz

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 15:07

kimmiepimmie schreef:
joyce karin zijn jullie vanavond op stal? ik wel rond half 7 ben ik er oke laterzzzzzzz

Ik denk het wel...

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 15:59

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 16:33

Er gaan er 2 op Robin! Robin is de beste Lovers

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:42

Die laatste op Robin, Alexander, is mijn vriend Knipoog Hij vindt Robin het leukste paard. Ik sta zelf ingeschreven op Koss en nu heb ik jullie hulp nodig. Het is namelijk mijn eerste keer proefje rijden Bloos
Dus, wat ik wil weten:
- wanneer is een handig moment om te gaan vlechten, als ik dat 's middags al doe heeft dat beest natuurlijk alles al uitgeschuurd voor we gaan rijden
- hoe lang gaat vlechten ongeveer duren?
- wat moet ik allemaal weten van te voren / waar moet ik rekening mee houden? IK WIL TIPS!!!

- het zou kunnen dat ik niet op Koss kan (we hadden gisteren problemen met het zadel) wat zou dan een mogelijk reservepaard zijn? Als je er rekening mee houdt dat ik gewoonlijk op Koetsier / Koss / Ollever rijd. (En, nee, Ollever is geen optie. Wij klikken niet zo met elkaar) Ik ben nogal laf, dus het moet een makkelijk, leuk paard zijn. Robin en ik begrijpen elkaar niet zo, dus dat wordt hem ook niet. Ik dacht zelf aan Paraat, is dat een idee?

Op Koetsier is ook geen optie. Ik had gezegd dat ik op hem een proefje wilde doen, waarmee ik Leone in een lachstuip kreeg (en bedankt Knipoog ), maar daarna hoorde ik dat hij tijdens proefjes nog weleens mensen van zijn rug wil werken. Hoewel ik nu wel zag dat iemand een F9 met hem gaat doen, die wil ik zien want hij blijft mijn favoriete poooownie... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:45

Dat is karin! Haha!

Ik ga dalijk op Sophie of Gup denk ik. Nouja weet het echt niet! Eerst rondje stallen dan maar. Vork

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 17:47

Yeps, die Haha!
Beetje mijn idee stelen... Puh! Clown

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 18:06

Nezzie schreef:
Die laatste op Robin, Alexander, is mijn vriend Knipoog Hij vindt Robin het leukste paard. Ik sta zelf ingeschreven op Koss en nu heb ik jullie hulp nodig. Het is namelijk mijn eerste keer proefje rijden Bloos
Dus, wat ik wil weten:
- wanneer is een handig moment om te gaan vlechten, als ik dat 's middags al doe heeft dat beest natuurlijk alles al uitgeschuurd voor we gaan rijden
- wat moet ik allemaal weten van te voren / waar moet ik rekening mee houden? IK WIL TIPS!!!

- het zou kunnen dat ik niet op Koss kan (we hadden gisteren problemen met het zadel) wat zou dan een mogelijk reservepaard zijn? Als je er rekening mee houdt dat ik gewoonlijk op Koetsier / Koss / Ollever rijd. (En, nee, Ollever is geen optie. Wij klikken niet zo met elkaar) Ik ben nogal laf, dus het moet een makkelijk, leuk paard zijn. Robin en ik begrijpen elkaar niet zo, dus dat wordt hem ook niet. Ik dacht zelf aan Paraat, is dat een idee?

Op Koetsier is ook geen optie. Ik had gezegd dat ik op hem een proefje wilde doen, waarmee ik Leone in een lachstuip kreeg (en bedankt Knipoog ), maar daarna hoorde ik dat hij tijdens proefjes nog weleens mensen van zijn rug wil werken. Hoewel ik nu wel zag dat iemand een F9 met hem gaat doen, die wil ik zien want hij blijft mijn favoriete poooownie... Clown

Vlechten zou ik rond half 5 doen. Maar ligt er natuurlijk aan hoe goed/snel je kan vlechten. Maar al begin je half 5 heb je nog tijd om te eten en alles rustig te doen. Hoelang het duurt ligt er echt aan de manen, hoe snel en hoe strak je het kan. Vantevoren gewoon zorgen dat je goed op tijd bent enzo Knipoog Spullen bij je hebt, en niet zenuwachtig zijn Knipoog

Als Koss niet kan zou ik op Paraat gaan. Doen volgens Joyce alleen de rechtergalop niet zo goed(springt soms verkeerd aan)

Ik heb verder ook niks met Robin Knipoog Ree er vroeger wel vaak op Knipoog Maar hijs wel leuk met wedstrijd Lovers (nouja soms Huilen van het lachen)

Ik moet trouwens al om half 4 weg Scheve mond Ouders hebben feestje en moeten dan weg, dus ik moet voor die tijd thuis zijn. Echt klote gewoon... Maarja ik vlecht trix wel Joyce! Dan hopen dat ie die avond nog zit!

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:40

gezellig joyce Haha!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:49

wahahahah ja die gek die op koets gaat ben ik Tong uitsteken whieeeee rodeo Tong uitsteken

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:03

hee karin ga jij niet naar stal? ik ben er rond 7 uur doei doei XX

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:41

Stef_Winston schreef:
Nezzie schreef:
Dus, wat ik wil weten:

Vlechten zou ik rond half 5 doen. Maar ligt er natuurlijk aan hoe goed/snel je kan vlechten. Maar al begin je half 5 heb je nog tijd om te eten en alles rustig te doen. Hoelang het duurt ligt er echt aan de manen, hoe snel en hoe strak je het kan. Vantevoren gewoon zorgen dat je goed op tijd bent enzo Knipoog Spullen bij je hebt, en niet zenuwachtig zijn Knipoog

Als Koss niet kan zou ik op Paraat gaan. Doen volgens Joyce alleen de rechtergalop niet zo goed(springt soms verkeerd aan)

Ik heb verder ook niks met Robin Knipoog Ree er vroeger wel vaak op Knipoog Maar hijs wel leuk met wedstrijd Lovers (nouja soms Huilen van het lachen)

Ik moet trouwens al om half 4 weg Scheve mond Ouders hebben feestje en moeten dan weg, dus ik moet voor die tijd thuis zijn. Echt stinkmodder gewoon... Maarja ik vlecht trix wel Joyce! Dan hopen dat ie die avond nog zit!

Als je net zo snel kan vlechten als mij doe je er een halfuurtje over.... Koss heeft wel makkelijke manen, dus dat moet je redden (anders wil ik wel helpen... ik heb Trix Knipoog en zij wordt gedaan door Stefanie 's middags)

Ik zou vlechten idd rond die tijd ongeveer doen, we moeten half 7 inrijden heb je genoeg tijd.

En Paraat is een top wedstrijd paard! Rechtergalop is die wat lastiger... maar het is haalbaar Knipoog bij mij zat hij toen ook goed.
En dat is ook niet echt een probleem, als je hem maar corrigeert als die verkeerd zit, dan heb je toch nog goed cijfer ervoor.

En vergeet niet dat je in zwart/wit combinatie moet rijden! (weet niet of je wedstrijdkleren hebt)
En zorg dat je paard ECHT stilstaat voordat je groet.
Verder moet je gewoon goed je figuren rijden op de letters, dit is het belangrijkste.
I.I.G VEEL SUCCES Haha! Lukt je vast wel. Koss/Paraat kunnen goede wedstrijden rijden.

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:09

Jullie zijn helemaal geweldig! *LOL*

Ik ga een F1 rijden, dus er zit nog heel geen galop in, dus dat scheelt alweer als ik op Paraat moet.
Ik ga zorgen dat ik er tegen half 5 ben. Ik heb ongeveer 10 jaar terug voor het laatst (en eerst) gevlochten, dus ik denk dat ik wat langzamer zal zijn dan de meesten... Tong uitsteken Ik heb stiekum net even op de wiki gekeken hoe het ook al weer moet Clown

Joyce, het zou zomaar kunnen dat ik je kom vragen om te helpen als ik er niet uitkom. Ik ga het wel eerst zelf even proberen.
En uh,... Trix is toch een fjord? Kun je die vlechten, dan? Nee toch?

Alexander moet als tweede op Robin, maar degene die hem eerst rijdt is later, dus Alex moet inrijden. We zijn nog aan het overleggen of hij ook gaat vlechten. Misschien dat we je hulp voor Robin ook nog gaan inroepen. Haha!

@Karin: ik vind je wel heel dapper Tong uitsteken Ik durfde het uiteindelijk niet aan op het oranje monster Haha! Ik luister te veel naar horror-verhalen van mijn lesgenoten, denk ik Haha!

We zijn net terug van de Divoza. Ik wilde een witte rijbroek en dan de wedstrijd gewoon met een zwarte trui, maar we hebben het gewoon gelijk goed gedaan en nu heb ik dus een witte rijbroek, blouse, rij-jasje, plastron met speld en witte handschoentjes. Cap en laarzen had ik natuurlijk al. Misschien wat overdreven voor de F1, maar dat punt voor verzorging van de ruiter zullen we halen! Haha!

Dank jullie wel allemaal voor de tips! Scheelt mij weer iets in de stress Haha!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:16

@ Nezzie
We doen alleen haar voorpluk en staart Knipoog is inderdaad de fjord.
Ow dan kan paraat het helemaal ! F1 Knipoog Dan ga je zeker je punten wel halen Haha!

Mij mag je altijd om hulp vragen Knipoog Weet je hoe ik eruit zie? Anders moet je maar iemand vragen... bijna iedereen kent me Tong uitsteken
Wij gaan tussen de middag even naar huis en dan komen we terug Knipoog

hahaha ja helemaal goed je verzorging Haha! zie je er netjes uit! Haha!
Gaat helemaal goed komen morgen!

Groetjes!!