Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Me too!Zien??
Elja schreef:Emmaa_ schreef:Als je hem op de macro stand zet lukt dat best
Geloof me je kan niet van dit soort foto's maken hoor

Elja schreef:Iriis_ schreef:Me too!Zien??
. Ik hoef ook niet per sé een SLR te hebben, maar ik vind het leuk om te fotograferen, en dan is een nieuwe camera leuk !

Iriis_ schreef:Maar eljaaa, je kan de achtergrond wel wazig krijgen (lang niet zo wazig als met spiegelref natuurlijk) & het beeld word niet 100% scherp. Maar je kan wel de achtergrond wazig krijgen

Iriis_ schreef:Maar eljaaa, je kan de achtergrond wel wazig krijgen (lang niet zo wazig als met spiegelref natuurlijk) & het beeld word niet 100% scherp. Maar je kan wel de achtergrond wazig krijgen

Elja schreef:Iriis_ schreef:Maar eljaaa, je kan de achtergrond wel wazig krijgen (lang niet zo wazig als met spiegelref natuurlijk) & het beeld word niet 100% scherp. Maar je kan wel de achtergrond wazig krijgen
Ja maar het is wel anders zegmaar
Ik heb hier ook een compact
maar ik zie echt een huge verschil met mijn spiegelreflex hoor

Elja schreef:Iriis_ schreef:Maar eljaaa, je kan de achtergrond wel wazig krijgen (lang niet zo wazig als met spiegelref natuurlijk) & het beeld word niet 100% scherp. Maar je kan wel de achtergrond wazig krijgen
Ja maar het is wel anders zegmaar
Ik heb hier ook een compact
maar ik zie echt een huge verschil met mijn spiegelreflex hoor

Elja schreef:Haha mijn camera gaat maar één keer mee naar de manege en dat is voor Valentino en Iris
.
Normaal springen blijft moeilijk voor haar hè
hahahaa
Emmaa_ schreef:Mwhaaa !.
Als ik de camera heb, kom ik ook shooten
(als ik hem ooit kan kopen
)
.
Emmaa_ schreef:Wel jammer, ik heb geen fotomodel.
Ach, er komt vast nog wel een verzorgpaard voor mij !