LIQUITA schreef:
xan schreef:Nee dat jij nu ook ECHT wedstrijden gaat rijden, net als Meelen overigens.![]()
ATE schreef:als voor echie gaat doe ik nooit meer mee
Waarom niet? Je hoeft er niks extra's voor te doen, behalve dat je dan 2 proefjes rijdt.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:
xan schreef:Nee dat jij nu ook ECHT wedstrijden gaat rijden, net als Meelen overigens.![]()

winnitou schreef:LIQUITA schreef:xan schreef:Nee dat jij nu ook ECHT wedstrijden gaat rijden, net als Meelen overigens.
Waarom niet? Je hoeft er niks extra's voor te doen, behalve dat je dan 2 proefjes rijdt.
meelen schreef:ATE, dan gaan we saampies onderlinge wedstrijdjes rijden hihihi. (zijn we zo klaar)

meelen schreef:Niks eigenlijk, maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat ik er niet uitkom.

winnitou schreef:Waarom niet? Je hoeft er niks extra's voor te doen, behalve dat je dan 2 proefjes rijdt.
meelen schreef:Komen er dan ook allemaal vreemde snuiters bij Veldt wedstrijd rijden?

winnitou schreef:Ik ga nokken, eindelijk een keer bijtijds naar bed, nog even lezen.
Ben vanmiddag op de camping geweest en heb met Rowan en een vriendje nog een flinke boswandeling gemaakt. Vanavond weer bij mijn schoonouders aan de gang geweest. Hebben besloten het behang te laten zitten. Is onbegonnen werk omdat eraf te halen, zijn we volgend jaar nog niet klaar.
Nu even een lekker douchje en dan bedje veren in de laken straat.
LIQUITA schreef:er tussen uit.meelen schreef:Niks eigenlijk, maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat ik er niet uitkom.
Wat ik zo kan zien haal jij wel het woordje [qoute="naam] weg, en de regels die daar bij horen en het woordje [/qoute] aan het einde niet. Bij meer dan 2 quotes, haal ik altijd de middelste regel (= het 1ste berichtje boven aan) [qoute="naam]bla, bla, bla, bla, bla en bla
ATE schreef:LIQUITA schreef:er tussen uit.
Wat ik zo kan zien haal jij wel het woordje [qoute="naam] weg, en de regels die daar bij horen en het woordje [/qoute] aan het einde niet. Bij meer dan 2 quotes, haal ik altijd de middelste regel (= het 1ste berichtje boven aan) [qoute="naam]bla, bla, bla, bla, bla en bla
"]LIQUITA schreef:Begrijp je het?.....het is toch lastig uitleggen zo.
ik begin het nu pas beetje door te krijgen
xan schreef:winnitou schreef:Waarom niet? Je hoeft er niks extra's voor te doen, behalve dat je dan 2 proefjes rijdt.
Nou, niks extra's ??????????
Volgens mij kost het nogal wat inschrijfgeld, en dan nog startgeld. En ongetwijfeld nog iets.

LIQUITA schreef:er tussen uit.meelen schreef:Niks eigenlijk, maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat ik er niet uitkom.
xan schreef:Volgens mij is zo'n lidmaatschap alleen als je idd buiten de deur ook wedstrijden wilt rijden voor de KNHS. En als je dat niet wilt, ook even goede vrienden. Maar ik was net van plan om in Kwadijk lid te gaan worden. Vandaar dat dit voor mij een leuk bericht is.

meelen schreef:Niks eigenlijk, maar ik kan het gewoon niet uitstaan dat ik er niet uitkom.

ATE schreef:winnatoe ik rij te slecht om echte wedstrijden te rijden dus houd het dan gewoon op voor onze amateurs op de manege jammer maar is niet anders ik hoop alleen dat diana nu niet denkt dat ze 5 sterren manege heeft /krijgt en dat straks ook de stalling voor echte ruiters gaat worden

ATE schreef:winnatoe ik rij te slecht om echte wedstrijden te rijden dus houd het dan gewoon op voor onze amateurs op de manege jammer maar is niet anders ik hoop alleen dat diana nu niet denkt dat ze 5 sterren manege heeft /krijgt en dat straks ook de stalling voor echte ruiters gaat worden
ATE schreef:ik begin het nu pas beetje door te krijgen
meelen schreef:ATE schreef:winnatoe ik rij te slecht om echte wedstrijden te rijden dus houd het dan gewoon op voor onze amateurs op de manege jammer maar is niet anders ik hoop alleen dat diana nu niet denkt dat ze 5 sterren manege heeft /krijgt en dat straks ook de stalling voor echte ruiters gaat worden
Kom op ATE, je zit je druk te maken over dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik begin het nu pas beetje door te krijgen
Hihihi...maar deze ging toch niet helemaal goed