Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat is het eerste wat me te binnen schiet. Wie had verwacht dat het ineens zo snel zou gaan met tink. Het ging juist zo goed de laatste tijd. Marion en Cilla STERKTE!

ik zal er voor jullie zijn
lichte verkoudheid, moet vanzelf over gaan
Binar schreef:Vandaag is Julia/Meursing geweest voor Ko. Ko heeft wat taai slijm in zijn luchtwegen zitten en slijmoplossers gekregen en een ontstekingsremmend prikje. Hij was niet meer zo pieperig als vorige x!! Dat insnuiven/inhaleren wat Ko soms doet, heeft te maken met irritatie van de luchtwegen![]()
Er schijnt een klein virusje te heersen, waarbij veel paarden hoesten. Hou je paard dus ff goed in de gaten![]()
Julia heeft ook nog ff bij Diddle geluisterd, die gaf de laatste dagen ook wat hoestjes. Bij hem was geen medicatie nodig, daar was t niet heftig genoeg voorlichte verkoudheid, moet vanzelf over gaan
Als het regent of erg waait dan moeten Biz en Ko voorlopig ff een regendeken om, deze hangen aan de stalwand van Biz. Dit op advies van Julia omdat ze al een koudje te pakken hebben!! (nou ja Biz gelukkig niet meer, maar ter voorkoming) De dekens zijn beide gelijk, dus maakt niet uit welke je bij wie omdoet

Donderdag kom ik jullie weer lastig vallen