ja, want dat was eigenlijk de bedoeling, dat iedereen dat deed
Nou is maar goed dat wij het niet deden.. Kreeg op een gegeven moment dat deuntje niet uit mijn kop, en werd een beetje doof..
Gass
Geplaatst: 27-05-13 12:37
Gefeliciteerd met de behaalde resultaten allemaal!
Ik was gisteren zelf ook nog even in haarlem, heb de laatste paar groepen in de B poule en de eerste 2 groepen in de A poule gezien. Moesten zelf nog extra oefenen in de middag voor ons NK volgende week.
Op het laatste moment toch besloten om met 16 te gaan rijden en gisteren ook nog 3 nieuwe paarden mee laten lopen. Maar we gaan wel lekker gezien de omstandigheden.
Mijn eigen paard loopt nu ook mee, dus mogen we nog even een oplossing gaan zoeken omdat hij geen bandages omkan.
Wil de 3in1 beschermers van USG bestellen bij de paardendrogist, heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Heb even kwijlend lang jullie veewagens gelopen Liberty. Mooi zeg. De trailer is lang, is dat voor koetsen, of kunnen er gewoon vier ponies in? En de stang aan de zijkant? (Ben heeeelemaal niet nieuwsgierig of zo hoor).
Haha nee dat was bij ons ook zo, wij hebben wel een aantal figuren moeten aanpassen of helemaal vervangen. Dat hebben wij op de laatste dag gedaan voordat het protocol ingeleverd moest worden. Gelukkig leren alle ruiters snel!
@rien, er kunnen 4 ponys in de trailer. Die stang kan je naar beneden doen voor pony's aan vast te zetten. Enne je mag best nieuwsgierig zijn hoor
frappa
Geplaatst: 27-05-13 21:58
Zo erg trots op mijn team en natuurlijk de kids. Mijn carrousel commandante seizoen zit erop, toch wel een mooi debuut, 1e in de G poule en 2e in de A poule pony's en onze kids wederom Kampioen. Nu zelf nog a.s zondag rijden .... Spannend !!
Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten !
Het leukste van het hele verhaal is, dat wij was na 5 mei (NK E poule) zijn gaan rijden met 16 voor de B poule, om verwarring bij sommige ruiters te voorkomen.