Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en hij gaat geen oefeningen meer bedenken? Wat is dat voor instelling vraag ik me af, je moet je ruiters toch juist prikkelen met een ,nieuwe, oefening en door een bepaalde oefening gaat je paard toch beter lopen en wordt je juist gemotiveerd?
En ik heb ook veel liever mariska 

Zou je over een paar weekjes langs willen komen? Want ik wil ook weer een lesje :d Hahah, nee ik heb even je hulp nodig met melissa, tijdens het rijden
En ik wil het liever niet aan mn bijrijders vragen, want dan let ik weer te veel op hun.
Echt, de beste keer tot nu toe! Ben erg zo blij mee, want dan stap je er ook met zo'n blij gevoel vanaf
Achterbeen echt lekker goed eronder, hij liep heerlijk
Om mijn vingers bij af te likken
vrijdag weer, les, en dan wil ik weer fanatiek 3 keer per week gaan rijden want laatste tijd schoot het erbij in door mn studie, tentamenweek, excursie naar brussel, en afgelopen weekend was ik een weekendje weg! Twordt nu ook mooier weer dus wil er wel van gebruik maken! Baal daar wel van dak afgelopen tijd zo druk was... maar goed komt wel weer goed, heeft iedereen wel eens!
2 Anky pads besteld, nieuw hoofdstel, frontriem van 50,- en moet nog een singelbontje 

Die met die gouden frontriem en gespen enzo! Die ik laatst had gekocht

Hij is wel errug mooi hoor
Met blauwe lichtjes achter alle toetsen, en een schermpje waar mn afgespeelde MP3jes in staan, al denk ik dat jullie liever paardenspullen hebben
morgen even bij Bosgra sneupen en volgende wel naar Divoza!! Whoeiii!!
Ik wil nu iets met zilveren gespen, en gewoon wat anders. Ik heb 't niet meer zo op dat goude
Daarom doe ik 'm weg
Wil je gelijk vragen of ze nog terug komt op bij 't leasen voor het lessen? Zoja, wanneer?
We hebben nu al 3 maanden ofzo les van iemand anders! (vind het niet normaal hoelang :S) 
wat een superpony! Eerst een uur grondwerk gedaan, moeilijk met zon dominante pony, en toen een uur gereden, heb nog nooit zo lekker gereden en Black deed het super... hij is zo gevoelig voor alles en pikt alles zo snel op! Op een gegeven moment in de bak kwam ie met de oortjes naar voren naar mij toe draven en stopte een meter voor mij en keek me echt zo vragend aan... Grondwerk is zo belangrijk want de problemen die je daar tegen komt, die kom je onder het zadel ook tegen en zijn vaak op de grond en gewoon in de omgang al op te lossen! Heb echt een klik met hem! Paarden zijn zulke gave dieren!
En Marisca komt snel weer, maar we moeten van haar nu eerst even deze informatie verwerken en er zelf even mee aan de slag! Was echt superleuke les en heb zoveel geleerd over Black en hoe met zijn gedrag om te gaan en rijtechnisch alles op te lossen!
Ik ben blij... 

Zus van mn vriend werkt al jaren in de H&M en die blijft in de oude, dus bij de Divided
Hoor er veel goede dingen over, dus ik zal snel een kijkje nemen