Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:17

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:28

Ik zou het gewoon aangeven bij Dennis, Judith! Lessen van Dennis zijn niet echt uitdagend, heb nooit les van hem gehad maar vind hem altijd een erg demotiverende houding in de bak hebben en ben het vaak niet eens met de manier waarop hij wat brengt en hij geeft wat algemeen les... geef mij Marisca maar! Hij viel wel eens in als Marisca er niet was, en hij zei een keer: wat meer friemelen met de teugels, nou ik geloof niet dat ik dat geleerd heb op mijn instructeursopleiding Verward en hij gaat geen oefeningen meer bedenken? Wat is dat voor instelling vraag ik me af, je moet je ruiters toch juist prikkelen met een ,nieuwe, oefening en door een bepaalde oefening gaat je paard toch beter lopen en wordt je juist gemotiveerd?

Of ergens anders gaan lessen...alleen dat is wat moeilijk! Jammer dat Marisca er nog steeds niet is! Ik ben blij dat ik vrijdag weer eindelijk les heb van haar! Ben zo benieuwd hoe het zal gaan! En dan hoop ik om de week les te kunnen krijgen! Zal aan dr vragen wanneer ze weer op de manege aan het werk gaat voor je!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:43

@Lupi, ik snap helemaal wat je bedoeld hoor. En soms klikt het gewoon niet met degene van wie je les hebt en dan....
Ik vind idd dat Dennis niet echt uitdagende lessen geeft..., maar zo heeft iedereen recht op zijn menig Knipoog En ik heb ook veel liever mariska Knipoog
Dus succes met zoeken naar een ander... Jammer dat je door dat leaser 'vast' zit aan eentje..

@Juul, echt zo vet dat je weer les krijgt!! Ik denk dat ik namens iedereen spreek dat je de groetjes mag doen en we natuurlijk wel een verslagje willen Knipoog
Heel veel plezier hea!

@Lupi again Knipoog Zou je over een paar weekjes langs willen komen? Want ik wil ook weer een lesje :d Hahah, nee ik heb even je hulp nodig met melissa, tijdens het rijden Haha! En ik wil het liever niet aan mn bijrijders vragen, want dan let ik weer te veel op hun.

Verder, ik heb gisteren zowat 100 foto's gemaakt ik bears, maar nu krijg ik ze niet op de computer Boos!
En libje wordt lekker vrolijk! Jemig wat een bloed dat dat beestje heeft Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:08

Het ging vandaag zó goed met Kai Clown Echt, de beste keer tot nu toe! Ben erg zo blij mee, want dan stap je er ook met zo'n blij gevoel vanaf Nagelbijten / Gniffelen Achterbeen echt lekker goed eronder, hij liep heerlijk Ja Om mijn vingers bij af te likken Clown

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:11

Hahaha mooi! Kan je al weer meer met hem doen? Of doe je nog rustig stapwerk?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:12

Jaaaa tuurlijk zet ik even een verslagje neer hier!! En zal de groetjes doen van iedereen! Heb er zon zin in!!! Eindelijk weer les... en we gaan met een paar ook kamperen bij marisca thuis in tentjes haha, he lydia!?

Leuk dat het zo goed ging Nadine, das echt een heerlijk gevoel als je zo van je paard afstapt... ik heb vandaag niet gereden want heb erge buikpijn en had een erge dip Boos! vrijdag weer, les, en dan wil ik weer fanatiek 3 keer per week gaan rijden want laatste tijd schoot het erbij in door mn studie, tentamenweek, excursie naar brussel, en afgelopen weekend was ik een weekendje weg! Twordt nu ook mooier weer dus wil er wel van gebruik maken! Baal daar wel van dak afgelopen tijd zo druk was... maar goed komt wel weer goed, heeft iedereen wel eens!

Oeeee volgende week naar Divoza! Wat nieuwe spullen scoren!!
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 18-04-07 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:14

Moet je zeker gebruikt van maken, dit heerlijke weer!

We draven nu 5 minuten op elke hand, en heel veel stappen nog. Volgende week kunnen we waarschijnlijk weer echt gewoon rijden. Maar dit voelt ook als gewoon rijden eigenlijk Clown

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:18

Jaaa ga ik zeker doen! Ga vrijdag weer lekker rijden en zondag dinsdag , woensdag en vrijdag etc Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:20

Omg wat erg Nagelbijten / Gniffelen 2 Anky pads besteld, nieuw hoofdstel, frontriem van 50,- en moet nog een singelbontje Nagelbijten / Gniffelen

En ik weet nu hoe ik geld van mn spaarrekening moet afhalen Nagelbijten / Gniffelen

En ik verkoop dat ene hoofdstel weer Tong uitsteken Die met die gouden frontriem en gespen enzo! Die ik laatst had gekocht Clown

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:33

Ik heb ook wat nieuws gekocht Clown

Een toetsenbord! Haha, computer nerds hea Lachen Hij is wel errug mooi hoor Tong uitsteken Met blauwe lichtjes achter alle toetsen, en een schermpje waar mn afgespeelde MP3jes in staan, al denk ik dat jullie liever paardenspullen hebben Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:37

hahaha nou das toch ook iets moois???? maar paardenspullen zijn ook fijn Tong uitsteken morgen even bij Bosgra sneupen en volgende wel naar Divoza!! Whoeiii!!

Waarom verkoop je dat hoofdstel Nadine? bevalt ie niet??

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 18:41

Hij bevalt super! Hij rijd heerlijk, en is ook zo lekker soepel en alles! Maar,... Ik ben erop uit gekeken Bloos Ik wil nu iets met zilveren gespen, en gewoon wat anders. Ik heb 't niet meer zo op dat goude Clown Daarom doe ik 'm weg Ja

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:24

vanavond les, vanavond les YES YES... eerst even een college van 1,5 uur volgen en dan lekker naar de paarden, e hel dag ompielen! Jammer dat het niet zulk mooi weer is!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:28

Les van Marisca?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:30

Jaaaaaa

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:31

Mooi dat het met Kai weer beter gaat trouwens!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:31

Gaaf Tong uitsteken Wil je gelijk vragen of ze nog terug komt op bij 't leasen voor het lessen? Zoja, wanneer? Clown We hebben nu al 3 maanden ofzo les van iemand anders! (vind het niet normaal hoelang :S)

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:33

Ze was door haar rug gegaan he? Dus dan zit je wel even thuis... maar zal natuurlijk aan dr vragen hoe en wat en wanneer ze weer terug komt! Ze vind het vast fijn om te weten dat mensen haar daar missen!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 17:43

Whaha, ik ben jaloers!!
Nee hoor, heel veel plezier natuurlijk, maar tegen de tijd dat je dit leest ben je waarschijnlijk al lang klaar..

@Sence, van laura hoorde ik al dat jullie dachten om te gaan wisselen van les...
Dinsdag ga ik trouwens weer mee, eventje Laura helpen Knipoog

Morgen jarig!!! Jippie!!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 17:45

@lupi, heb jij toevallig de mail van Helen nog, ivm met jullie oude hoefsmid, das wel een goede toch?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:54

Had vanavond dus les met Black, en vriendin met haar paardje, Wizantino, het was superleuk en ben blij dat we les hebben gehad!

zucht.... ik ben verliefd op Black... Bloos wat een superpony! Eerst een uur grondwerk gedaan, moeilijk met zon dominante pony, en toen een uur gereden, heb nog nooit zo lekker gereden en Black deed het super... hij is zo gevoelig voor alles en pikt alles zo snel op! Op een gegeven moment in de bak kwam ie met de oortjes naar voren naar mij toe draven en stopte een meter voor mij en keek me echt zo vragend aan... Grondwerk is zo belangrijk want de problemen die je daar tegen komt, die kom je onder het zadel ook tegen en zijn vaak op de grond en gewoon in de omgang al op te lossen! Heb echt een klik met hem! Paarden zijn zulke gave dieren!

Marisca kon zo in een opslag zien wat voor paardje het was en de dingen die ze zei die waren zo vanzelfsprekend maar toch kom je er zelf niet op... met rijden was het gewoon een heel ander dier! Zo superontspannen! Heb nu alweer zin om zondag te rijden, kan nu echt met deze informatie even verder! Niet scheef, niks kantelen met het hoofd en voorwaarts! Ik ben blij! Clown En Marisca komt snel weer, maar we moeten van haar nu eerst even deze informatie verwerken en er zelf even mee aan de slag! Was echt superleuke les en heb zoveel geleerd over Black en hoe met zijn gedrag om te gaan en rijtechnisch alles op te lossen! Haha! Ik ben blij... Bloos

Ik denk alleen dat het nog wel even duurt voordat marisca weer op de manege gaat lesgeven...

Ik ga lekker slapen! @ Rianne: Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:35

Wow, mooi dat het zo goed ging Juul!!! Haha!

En Gefeliciteerd Rianne!!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:52

Gefeliciteerd Rianne! Ja, misschien gaan we wisselen omdat het zo lang duurt voordat Marisca terug komt. Leuk dat je dinsdag mee gaat Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:09

Whoeee de nieuwe HM gaat 25 april open!!!! EN in de oude hebben ze nu de divided collectie!!! Whaaa ik werd gek vanmiddag allemaal leuke vestjes en shirtjes etc en leuke sieraden!! Daar gaat mn budget voor divoza....

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 15:45

Hahahhaha Tong uitsteken Zus van mn vriend werkt al jaren in de H&M en die blijft in de oude, dus bij de Divided Ja Hoor er veel goede dingen over, dus ik zal snel een kijkje nemen Nagelbijten / Gniffelen