stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:34

Dabo schreef:
Nee inderdaad, dat lijkt me dan niet nee... Vaag hoor!

De paarden zijn vanmiddag om half3, 3uur ge-ent. Was er toevallig bij. Bella blikte of bloosde niet toen Bouwman met die spuit aankwam.. Koele draver he Haha! Haha!

Ellen... paarden blozen niet Whahahahahaah Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:35

ShirleyA schreef:
Dabo schreef:
Nee inderdaad, dat lijkt me dan niet nee... Vaag hoor!

De paarden zijn vanmiddag om half3, 3uur ge-ent. Was er toevallig bij. Bella blikte of bloosde niet toen Bouwman met die spuit aankwam.. Koele draver he Haha! Haha!

Ellen... paarden blozen niet Whahahahahaah Haha!
Nee, precies!!
Omdat het zo'n koele draver is! hahahahahha Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:51

Haha! Ziek

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:00

Hi shirley,allereerst is mijn mams helemaal weer stil als ze in mijn auto zit het is weer puzzel voor en puzzel na.Mistral heeft weer voor leraar gespeeld en Zirano weet weer netjes zijn plaats.Daarna was het voor beide speeltijd wat ontzettend leuk ging.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:05

Zirano schreef:
Hi shirley,allereerst is mijn mams helemaal weer stil als ze in mijn auto zit het is weer puzzel voor en puzzel na.Mistral heeft weer voor leraar gespeeld en Zirano weet weer netjes zijn plaats.Daarna was het voor beide speeltijd wat ontzettend leuk ging.

Fijn dat je moeder weer lekker kan puzzelen. Heb de nieuwste Bingo! ook weer mee. Ligt nog niet een in de winkel want wij hadden m gister pas.....
Lekker dat ze zo fijn hebben gespeeld. Nog even en Zirano is t best opgevoede paard v stal met al die leermeesters Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:08

ja dat dacht ik ook.alleen werd hij knetter gek buiten en toen kwam meester mistral en je zag hem rustig worden

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:28

ZO Bokkers het weervrouwtje zoekt haar bed weer op tot morgen allemaal welterusten

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:28

aaah wat lief marjan! hij vind missie dus erg leuk Haha! Alle paardjes lekker ge-ent dus morgen rustig aan doen maar Heerlijk ben nu elke woensdagmiddag vrij lekker de tijd voor de paardjes Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:55

Welterusten Marjan en nog heel erg bedankt he!

Ik ga ook zo slapen. Net even gereden met Omar in een lege binnenbak Haha! Hij had na het rijden nog geen druppel zweet, zelfs niet onder zijn zadel singel Tong uitsteken Heb alleen gestapt en gedraaft en lekker laag en rond gereden.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:40

AnneOmie schreef:
Welterusten Marjan en nog heel erg bedankt he!

Ik ga ook zo slapen. Net even gereden met Omar in een lege binnenbak Haha! Hij had na het rijden nog geen druppel zweet, zelfs niet onder zijn zadel singel Tong uitsteken Heb alleen gestapt en gedraaft en lekker laag en rond gereden.

Dan had je mazzel.... met die lege binnenbak. Ik reed Jannes voor Yvette, omdat ze zich niet lekker voelde. Maar het was zo druk in de binnenbak met allemaal mensen die hun paard aan de hand aan het stappen waren. Erg lastig rijden als je op een jonkie rijdt die zomaar van de hoefslag af kan schieten... En Luc gaf les aan Jelle, die ook net onder het zadel is en dan reden er nog mensen voor zichzelf. Af en toe was het echt zigzaggen. Heb dus niet lekker gereden, want Jannes was aan het uitproberen, maar ken hem niet goed genoeg om hem daarop aan te pakken omdat hij heftig kan reageren. En met zo'n volle bak gebeuren er dan ongelukken. Voorheen gaf hij bij het aantikken met de zweep een aantal flinke bokken en stoof hij plotseling vooruit of opzij. Grappig dat je toch zo snel aan je eigen paard went. Het is niet oneerbiedig bedoeld, maar het voelt op je eigen paard alsof je een oude schoen aantrekt. Dat zit goed en je weet wat je eraan hebt.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 05:39

Goedemorgen bokkers,Hier het weervrouwtje
de temperatuur is momenteel zo rond de 7 gaden en er staan flinke rukwinden dus dames rokken vast en heren gulpen dicht.
Het regent af en teo flink en de hagelbuienwaren vanmorgen vroeg ook al aanwezig.Al met al een rumoerige dag.Voor diegene die straks naar Taams gan en buiten gaan lopen met hun paard,houd hem goed vast want ze schrikken zo van rondvliegend plastic.Behalve Mistral want die interesseert zich nu echt nergens voor.Annemieke volgende week woensdag staat erin hoor.Brenda ik had gisteren weinig tijd meer voor jou.Wat zei de DA en wat moet je nu gaan doen??

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 05:41

Dat was te snel weggeklikt.Shirley tot straks bij Taams Chantal is er zo rond een uur of twee voor de tandarts voor Zirano.
Mocht je er vroeg zijn wil jij dan aub zijn deken eraf halen?? dank je.
Els ik vergeet Dancer niet hoor.
Welterusten en tot straks.Voor de werkpaarden Werk ze.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 07:44

@ Esther Lastig zo'n drukte in de bak ja. Maar tijdens je les was t redelijk leeg. Dat was dan wel weer lekker. Ik kreeg alleen even een oorlogskreet v je vlak naast me hihi.

@ Marjan Wat een weer he, kon je wel blijven staan? Ik was even wakken vroeg vanmorgen maar het was echt heel erg met die wind en ik was blij dat ik in mijn bedje lag! IK ga nu even Thimo achter zijn vodden aan zitten want hij schiet niet erg op. Naar school brengen en naar stal. Tot later.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 09:27

Toen ik gisteren op stal kwam was het nog wel druk in de bak maar toen ik om kwart voor 9 ging rijden was ik helemaal alleen Tong uitsteken Echt heerlijk.

Wat een storm zeg Wow! Mijn balkondeuren waaiden er zowat uit zeg!! Keiharde rukwinden stonden op mijn slaapkamer en ik heb niet echt lekker geslapen. De kat was erg vervelend, ik denk door de storm en die had ik mijn slaapkamer al uitgetrapt Haha!

Ik zet volgende week woensdag om 19.00 uur ook in mijn agenda Marjan! Thanx alvast!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 10:04

hi allemaal,gelukkig schijnt nu hier het zonnetje dat doen een stuk vriendelijker aan.verder zijn de stormen nog hevig aanwezig en mijn tuin roept ook diverse verwensingen naar mij toe dat ik niks vastgelegd heb.maar ja nu verpolaatst het zichzelf ik zie het eindresultaat wel in het weekeinde

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 10:11

Grrrr de stoom komt hier weer lichtelijk uit mijn oren...

Ik stuur net een email naar mijn collega dat ik vanmiddag om 16.30 uur naar de fysio moet (moet ik eigenlijk niet want ik moet naar de psycholoog maar dat gaat niemand hier iets aan).. stuurt ze me een email terug met: hoezo wat is er loos? Ik stuur terug: niks hoezo Verward Komt ze net naar me toelopen... wat is er met je aan de hand dat je naar de fysio moet Verward Ik zeg niets... oh zegt ze want meestal als je naar de fysio moet dan is er wel iets aan de hand toch? Ik zei.... dat hou ik graag voor mezelf Boos! Lips are sealed

Mooie is dat zij zelf ook extern is net als ik, ik zit hier langer en ik ben degene die leiding heeft over het secretariaat en ik heb verder geen verantwoording naar haar toe af te leggen, mijn mailtje was puur even ter info voor haar.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 11:23

AnneOmie schreef:
Ik weet niet hoe laat ze geent zouden worden.

Er hebben idd al meerdere paarden en mensen contact gehad met Pas en Bo. Hebben ze koorts dan? Wil de veearts verder niets doen? Als het echt iets ernstigs was hadden ze toch wel snel aktie ondernomen Verward

nee ze hebbn geen koorts en als ze het niet hadden vertrouwd dat hadden ze hun heus wel al laatste gedaan hoor.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:25

Huh Verward wat bedoel je met dan zouden ze hun als laatste doen als ze het niet hadden vertrouwd Verward Ik snap je niet helemaal. Ik had het niet over het enten van Pasch en Bo.
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 01-11-06 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 11:26

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:
Ik weet niet hoe laat ze geent zouden worden.

Er hebben idd al meerdere paarden en mensen contact gehad met Pas en Bo. Hebben ze koorts dan? Wil de veearts verder niets doen? Als het echt iets ernstigs was hadden ze toch wel snel aktie ondernomen Verward

Dat denk ik ook en als de da er naast zit zijn we allemaal de banketstaaf..... Maar geen paniek voordat dat nodig is! We moeten gewoon niet aan Pas en Bo zitten en niet naast elkaar in de losgooibak.... het zal allemaal wel meevallen. Dat beesje moet gewoon lekker t land op.....

volgens bouwman is het niet erg maar is het gewoon een goeie verkoudheid die NIET ANDERE PAARDEN AAN STEEKT WANT DAN HAD PASCHA HET OOK MOETEN HEBBEN EN DIE STAAT 24UUR MET BO
DUS GEEN PANIEK HOOR

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 11:27

AnneOmie schreef:
Huh Verward wat bedoel je met dan zouden ze hun als laatste doen als ze het niet hadden vertrouwd Verward Ik snap je niet helemaal. Ik had het niet over het enten van Pasch en Bo.

Dan had bouwman pas en bo toch als laatste gedaan als hij het niet vertrouwd

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:28

Wij zijn niet degenen die paniek zaaien Bren Knipoog

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 11:32

nee maar er hoeft gen paniek tezijn op jullie paarden naar pas en bo in de bak tehebben want het is niet besmettelijk (zegt bouwman)

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:30

nou gelukkig maar Haha! Maar Anky bedoelde het niet zo hoor

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:56

gelukkig maar brenda zit er vooruitzicht in het feit wanneer bo op gaat knappen?moet ze nog lang op de antibiotica??

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:07

pascha7 schreef:
nee maar er hoeft gen paniek tezijn op jullie paarden naar pas en bo in de bak tehebben want het is niet besmettelijk (zegt bouwman)

Daar heb ik het toch helemaal niet over gehad Verward Snap het probleem niet helemaal? Ik had ook nooit gedacht dat Bo iets besmettelijks zou hebben!