Je hebt PB terug

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:tjonge jonge vanmorgen naar stal geweest en het leek wel of Ww een vieze neus had maar het was opgedroogd en tijdens beweging geven werd het niet verder vies en hij toonde niet ziek en hoestte ook niet dus verder geen aandacht aan geschonken.
Affin vanmiddag dus terug omdat tandarts kwam.
Ik haal hem uit het land en constateerde dat de neus die vanmorgen niet vies was nu een enorme vieze groene klodder vertoonde. Kom ik bij de tandarts blijken zijn holtes opgezet dat verklaard dus de vieze neus.
Nou natuurlijk moest de tandarts een vijl gebruiken dus ben ik nu 50 euri lichter. De dame die de afspraken geregeld had voor haar paard kwam er deze keer goed van af want haar paard was perfect. Affin een andere stalgenoot die ook haar paard liet bekijken kon ook dokken want ook haar paard moest geveild worden. Uiteindelijk heeft hij 5 paarden gecontroleerd waarvan hij er 2 heeft moeten vijlen.
Is hij toch niet voor niets geweest en het was een perfecte kerel.
Ging leuk met de paarden om en ze lieten het goed toe.
Zippo_M schreef:Flurk schreef:tjonge jonge vanmorgen naar stal geweest en het leek wel of Ww een vieze neus had maar het was opgedroogd en tijdens beweging geven werd het niet verder vies en hij toonde niet ziek en hoestte ook niet dus verder geen aandacht aan geschonken.
Affin vanmiddag dus terug omdat tandarts kwam.
Ik haal hem uit het land en constateerde dat de neus die vanmorgen niet vies was nu een enorme vieze groene klodder vertoonde. Kom ik bij de tandarts blijken zijn holtes opgezet dat verklaard dus de vieze neus.
Nou natuurlijk moest de tandarts een vijl gebruiken dus ben ik nu 50 euri lichter. De dame die de afspraken geregeld had voor haar paard kwam er deze keer goed van af want haar paard was perfect. Affin een andere stalgenoot die ook haar paard liet bekijken kon ook dokken want ook haar paard moest geveild worden. Uiteindelijk heeft hij 5 paarden gecontroleerd waarvan hij er 2 heeft moeten vijlen.
Is hij toch niet voor niets geweest en het was een perfecte kerel.
Ging leuk met de paarden om en ze lieten het goed toe.
was wel blij dat Zip niks had hoor, scheelt weer ffies 50euries