Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janne92

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:35

tot hoelaat is het vanavond ?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:53

Hej kan iemand kijken of de startlijst voor zondag er al is? mn computer kan de site niet openen, slaat de virusscanner aan Tong uitsteken En ik moet het wel op tijd weten omdat ik dan even tegen rob kan zeggen hoe laat ie er moet zijn Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 23:27

uhm startlijst staat er nog niet op.. is haast nooit al zo vroeg er... maar marleen liep er toestraks wel mee op de manege... je moet smiddags pas ergens..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 23:38

Dat zag/hoorde je of zeg je uit de vorige keren? Tong uitsteken
Ach komt ook wel goed, was alleen benieuwd Lachen Ook omdat ik eerder wel altijd die site kon openen, en nu slaan beide pc's aan als ik naar de site wil...

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 09:42

Dat hoorde ik op de manege.

Wie gaat vant weekend nog naar zwolle toe??

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:41

klopt idd Tong uitsteken Moet om 15:42 Knipoog Heb maar aan rob gevraagd of ie later komt haha Tong uitsteken nu komt ie om 1 uur ipv 2 uur Knipoog

Ik sta op de startlijst nog steeds op Vincent... maar ik denk dat dat komt omdat toen ik het aan Maryllia vroeg de startlijst al ongeveer gemaakt was... dus komt daardoor denk ik dat op internet niet goed staat? Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:42

oh haha het klopt helemaal niet Tong uitsteken Ik had gister dus weer ff iemand gevraagd of die wou kijken Tong uitsteken Maar er staat wel een vrijwilligerslijst maar nog geen startlijst?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:43

Nou dan zie ik het vanavond wel hooorrr Tong uitsteken ik ga eem bezig met moodboard voor Urban Life, waar we expositie voor gaan maken Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 12:48

Anders moe je ff naar de manege bellen.. daar hebben ze wel een lijst volgens mij.. kunnen ze zo voor je kijken...

Ik ben weer lekker op school.. Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:27

je moet wel op Collin Lot, heb gisteren de lijsten bekeken tijdens de vergadering en ik ben weer de eerste in de rubriek en moet om half 4...Je hoeft dus pas na half 4 te rijden.

Mijn opa is gisteren overleden, na een lang ziektebed en een erg zware laatste nacht is hij gistermorgen rustig ingeslapen. Ik hoop dat hij gelukkig is en dat hij alle pijn die hij heeft geleden nu kwijt is.

Millenium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:57

Jolien Gecondeleerd! Heel veel sterkte komede tijd! (mijn opa is vorige week overleden na een erg lang en zwaar ziekte bed)

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:01

Veel sterkte met het verwerken Jolien

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:13

beiden veel sterkte!!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:04

Beiden heel veel sterkte!!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:13

Gaan er nog mensen naar ijsselhallen??

En weet iemand misschien wat de stallingskosten zijn op de manege?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:02

Volgens mij rond de 300 ofzo? of inmiddels alweer meer Tong uitsteken

Jolien onwijs veel sterkte Ach gut Was het je enige opa nog? Verdrietig Je weet dat je altijd bij me terecht kan he Lachen

Erg tof trouwens dat het op de lijst al wel veranderd is ook Lachen Is dat iig geen gedoe Tong uitsteken Nouja ga vanaaf naar de maneesj dus zie dan de tijd ook wel...
Komen er nog mensen op de maneesj vanaaf? Lachen

Ik heb trouwens zown donut gekocht Tong uitsteken En nieuw netje(die niet om mn knot-met-donut past Huilen van het lachen Maar heb er al iets op gevonden Tong uitsteken Krijg wel echt zown toeter op mn achterhoofd hahaha Tong uitsteken

Edit; hoe kom ik bij niet netje Verward weet niet eens meer waarom ik getypt had hahaha Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Amethyst_ op 13-02-08 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:25

Amethyst_ schreef:
Volgens mij rond de 300 ofzo? of inmiddels alweer meer Tong uitsteken

Jolien onwijs veel sterkte Ach gut Was het je enige opa nog? Verdrietig Je weet dat je altijd bij me terecht kan he Lachen

Erg tof trouwens dat het op de lijst al wel veranderd is ook Lachen Is dat iig geen gedoe Tong uitsteken Nouja ga vanaaf naar de maneesj dus zie dan de tijd ook wel...
Komen er nog mensen op de maneesj vanaaf? Lachen

Ik heb trouwens zown donut gekocht Tong uitsteken En niet netje(die niet om mn knot-met-donut past Huilen van het lachen Maar heb er al iets op gevonden Tong uitsteken Krijg wel echt zown toeter op mn achterhoofd hahaha Tong uitsteken

yep!!! Haha!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 17:37

Jeej Haha! Hoe laat ben jij dr? Lachen Wss weer halverwege mijn les? Tong uitsteken

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:02

priscilla schreef:
Gaan er nog mensen naar ijsselhallen??

En weet iemand misschien wat de stallingskosten zijn op de manege?

ik ga vrijdag middag nog even kijken Bloos

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 19:29

Amethyst_ schreef:
Jeej Haha! Hoe laat ben jij dr? Lachen Wss weer halverwege mijn les? Tong uitsteken

waarscheinlijk wel, we eten laat vanavond dus ik weet het niet zeker!! Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:13

Bedankt meiden!
@ Lot: thanks meid, ik weet het, je bent een schat!(K)
We zijn vanavond bij hem gaan kijken, hij ligt nu opgebaard bij de Monuta. Hij lag er zo mooi en vredig bij, eindelijk rust na een hel waar hij doorheen ging. @ Lotte: ik zal je nog wel es meer vertellen maar doe ik liever niet hier, maar de laatste nacht is zeer zwaar voor zowel mijn oma, als mijn opa geweest.
We hebben een half uur bij de kist gestaan en alle sluizen gingen open, zo mooi hoe hij daar lag, zo vredig en daarnaast alle gevoelens die ineens (weer) bovenkwamen... Ik ben zo blij voor hem dat hij de rust heeft gevonden, na alles wat hij heeft moeten doorstaan. Maandag vindt de crematie plaats...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:46

Echt onwijs sterkte Lachen

Pfoeh wat ben ik moe Tong uitsteken Collin haalt echt het uiterste uit je Tong uitsteken Wel eenf ijn gevoel opzich Lachen Want heb echt de helft van de les KEIhard moeten werken, maar wát liep die mooi Cool Ik begon spontaan mn handen mooi te dragen, en nóg liep ie mooi Cool En kleine dingetjes uit de proef geoefend... En véél schakelen Lachen ik ws na een kwartiertje(warming up Tong uitsteken) al keimoe Tong uitsteken
Ik mag wss zondag ook wel zonder thiedemann rijden Lachen Ik pakte het hoofdstel uit de zadelkamer, zit de thiedemann op het derde gaatje Scheve mond Dat is echt súperstrak Scheve mond Dus ik aan paul vragen of ik m losser mocht doen... nou dat mocht... dus ik m op 1e gaatje gedaan Lachen Nou heb dat hele ding niet nodig gehad Scheve mond maar ik doe m dr dan opzich wel aan, maar dan bijv. bij het inrijden de klipjes niet door het bit maar gewoon om de hals heen... dat ik ze evt. vast kan maken indien nodig... En als het dan écht niet nodig is dan kan ik m altijd nog er vanaf halen... Had even gevraagd Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:43

Vrijdagaaf en zaterdag naar de ijsselhallen Lachen

Sterkte Jo!!!

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 15:22

gister op thats grand gerteden! maar de thiedemann mocht er niet om omdat hij eerder die avond in paniek schoot van dat ding. dus de les ging niet zo super helaas! hij was alleen maar sterren aan het kijken, en ik kreeg hem voor geen mogelijkheid nagevelijk. ook ging hij steeds op de noodrem voor charity. die sneed hem een paar keer de pas af.

het laatste half uur had paul de thiedemann aan de vrontriem vast gemaakt waardoor hij wel nagevelijk moest lopen.
maar het zou niet mijn keuze zijn geweest! ik houd er niet van een paard te dwingen met een strak iets om aan de teugel te laten lopen. maar ja! conclusie niet zon geslaagde les eigenlijk. maar ja!

het is iig wel een fijn paard! en een SCHAT dat zeker!!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 17:22

Hmmz, das wel beetje jammer dan als die zo vast gezet wordt..

School is weer bijzonder interressant