Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zit tussen Westijk en Bovenkerk in, Naast de Roda voetbalvelden
(Amstelveen dus
)
Schimmelig schreef:Dat zat geloof ik bij mij om de hoek. Tegenover het Vondelpark was het toch?
Het ging heel lekker, totdat een trekker voorbij kwam sjeezen en meneer schrok. Lekkere sprint met een paar flinke bokken erbij en op het laatst koppie naar beneden en een bok. Conclusie: ik erafgevlogen met mn hoofd tegen de bakrand en kwam op mn enkel terecht.

Lavandula schreef:Nee de Legmeer zit bij míj om de hoekZit tussen Westijk en Bovenkerk in, Naast de Roda voetbalvelden
(Amstelveen dus
)
Ik ben er trouwens ook weer hoor, dus je kan weer verder met tellen Schimm
manic schreef:Heb er heeeeel vroeger gereden
alano schreef:@mrblueeye: ik ben er 3 jaar geleden gestopt met rijden....laatst heb ik nog eens mee gereden gewoon weer voor de gezelligheid.
alano schreef:hahah ja idd nogsteeds les van Ria....marin is kreupel al een tijd geloof ik. de zwarte tinker heeft iets van hoefkanker ofzo gehad maar dat konden ze er makkelijk uitsnijden. (zal wel gewoon een hoefzweer zijn geweest ofzo) en tja voorderest niet zo veel veranderd. er is wel een nieuwe fjord of haflinger (weet even niet meer) bij...echt een schatje...
. Zag een folder dat er een week is voor volwassenen op grand prix paarden. Doet iemand daaraan mee? mustang123 schreef:Grappig om weer eens op HM te zijn; kwam nog iemand tegen waar ik vroeger mee in de les reed en ik hoorde dat Frido er geen les meer geeft. Zag een folder dat er een week is voor volwassenen op grand prix paarden. Doet iemand daaraan mee?
alano schreef:leuk zeg! hahah wat kost zoiets dan?