Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yustin schreef:Dank je Anique en Ireen!
Mensen vanmiddag vertrek ik voor waarschijnlijk 5 weken richting de camping! Anique is er voor Yus en vanaf volgende week paps ook weer!
Ik wil jullie een heeeeel fijne vakantie wensen en ik zal jullie best wel een beetje gaan missen!
Kusss Mir

wat een gezellig weerzien
gezien zn auto deze keer strategisch gezien op een betere plek stond, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om het record maken-dat-je-wegkomt te verbeteren
Maar als het deze dame wel wordt heb ik natuurlijk genoeg tijd om daar naar te kijken haha. Heb je al een nieuwe dag gepland?

Zij zet altijd foto's neer van hun pas geboren veulens. Zij maakt altijd hele mooie foto's van hun friezen, kan je van deze merrie ook wel zien he
Is een mooie merrie hoor! Reentjuh schreef:Ja, ze is idd gaaf Wil! Ik had haar al gezien op het Friezenforum! Deze mensen hebben goede friezen hoorZij zet altijd foto's neer van hun pas geboren veulens. Zij maakt altijd hele mooie foto's van hun friezen, kan je van deze merrie ook wel zien he
Is een mooie merrie hoor!
Owens_hartje schreef:Reentjuh schreef:Ja, ze is idd gaaf Wil! Ik had haar al gezien op het Friezenforum! Deze mensen hebben goede friezen hoorZij zet altijd foto's neer van hun pas geboren veulens. Zij maakt altijd hele mooie foto's van hun friezen, kan je van deze merrie ook wel zien he
Is een mooie merrie hoor!
Ja maar ik vind ook wel dat ze wat uit straalt.![]()
Komende zaterdag ga ik naar een andere stal kijken. Ik Friesland.![]()
![]()
Ben heel benieuwd wat ik dan te zien krijg.
Kunnen we gelijk onze tomtom uitproberen