Dat weet ik wel Moeten we alleen wel even een datum kunnen prikken wanneer tessy en ik allebei kunnen! Komt wel goed En dankje Ik vind ze zelf ook erg leuk
Vanavond Clubavond, word gezellig Waarschijnlijk krijg ik dan een usb-stick met allemaal foto's
whaaaaaaaaaa.... Ben bezig met m'n bewijsmap en m'n portofolio!! ramp ramp!!!! haha ben mn allereerste rapport en studieadvies kwijt :S haha en die moeten er in... helluuuuppp!!
Misschien heeft een van je veulens hem opgegeten T was ook niet zo slim om ze zadelmak te maken voor dat ze handmak waren he! Maarja als ie t gedaan heeft weet je nu wel meteen weer waar je aan toe bent. Hoe is het op concours, klaar voor Londen?
haha allaaang klaar voor londen!! appeltje eitje natuurlijk... DUH
Heb mn eerste rapport en beoordeling ook weer gevonden trouwens (A) bewijsmap is nu volgens mij compleet (a) COACH moet alleen nog even terug mailen voor een antwoord hahaha
Nu mn portofolio aan het knutselen maar daar kan weinig aan fout gaan... daar doe je namelijk alleen maar dingen in waar je TROTS op bent bijv coupon van 2e plek dressuur met antus (A) 1e plek dressuur met binky haha dat soort dingentjes (A)
Of bedoelen ze toch werkstukken waar je een 8 voor had ofzo?!
hahahaha jaaa leuk he hihi... Mn coach heeft nogsteeds niet gemaild haha NIET LEUK
Claudienee
Geplaatst: 20-05-09 17:32
Dat ie maar is opschiet
En de kok hier ook! (mn vader ) heb honger!
Claudienee
Geplaatst: 21-05-09 10:54
Wow Heb ik jullie al verteld van onze eerste activiteit die wij als jeugd-recreatie-commissie hebben georganiseerd? We gaan 6 juni een knutselochtend doen, met een foto van jou en je lievelingspony en een leuk lijstje die je dan kunt versieren. Er zijn nu al 30 aanmeldingen!
Aquilia
Geplaatst: 21-05-09 11:28
Zo gaat goed Clau!
En ik heb geen foto's van het rijden van gisteren Had niemand bij en Hans was bezig met andere dingen
Heb op de Tinker en Haf gereden, wat een verschil zeg! De Haf bevalt dit weekend waarschijnlijk
Ik heb wel foto's van de andere Tinker, alleen weet begod niet hoe ik die hier op Bokt moet krijgen
druk weeken gehad! zaterdag stage en daarna opgepast op dekindjes van robbie's zus 1 en 4 TE lief!! haha... was om6 uur al op voor mn stage,,, en lag om 3 uur pas in bed bijna klokje rond dus
zondag naar meimarkt geweest.. was echt leuk alleen... wat een zoooooooi hahahaha