Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carry

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:40

Gefeliciteerd Renee!

Verder over nasty: 100 pm is niet veel. Ik moet vandaag ook gaan zeggen tegen de eigenaresse van een heel leuk paard dat ik ermee moet stoppen. Voor dit paard betaal ik 100 euro maar als straks de kosten van de wedstrijden bij me andere bijrijdpaard komen dan kan ik, nog me ouders, het nog opbrengen. Ik weet niet meer of ik het straks droog houd Huilen . Niet zozeer om het paard maar om de eigenaresse waar ik het zo goed mee kon vinden. Ze was altijd superpositief, maar ik heb op dat paard geen kans op wedstrijden en alleen in de bak rijden en lessen voelt niet meer fijn aan. Ik wil een doel hebben om te trainen.

Nou ja ik spreek jullie allemaal straks weer,

groetjes

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:46

Carry schreef:
Gefeliciteerd Renee!

Verder over nasty: 100 pm is niet veel. Ik moet vandaag ook gaan zeggen tegen de eigenaresse van een heel leuk paard dat ik ermee moet stoppen. Voor dit paard betaal ik 100 euro maar als straks de kosten van de wedstrijden bij me andere bijrijdpaard komen dan kan ik, nog me ouders, het nog opbrengen. Ik weet niet meer of ik het straks droog houd Huilen . Niet zozeer om het paard maar om de eigenaresse waar ik het zo goed mee kon vinden. Ze was altijd superpositief, maar ik heb op dat paard geen kans op wedstrijden en alleen in de bak rijden en lessen voelt niet meer fijn aan. Ik wil een doel hebben om te trainen.

Nou ja ik spreek jullie allemaal straks weer,

groetjes

Lachen Het was ook mijn eigen mening hoor, ieder zijn eigen mening Lachen Niks mis mee. Ik wil hiermee ook zeggen dat ik niemand hiermee wil afkraken/aanvallen hoor.

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:22

Ik hoop dat ik deze zomer weer rond de verjaardag van Dirk een dagje langs kan komen! Even regelen of er iemand zin heeft mee te gaan Lachen Dan wordt het alweer een grote jongen!!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:47

dirk word een echte knapperd, hij kan super lopen, is eenvoudig bij elkaar te rijden en gebruikt zijn achterhand al ontzettend goed voor zo'n jong beestje.. tis echt een gaaf beestje onder het zadel!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:09

@Es jammer van Nas Ach gut. Ik heb gister een uhm... ongelukje gehad met Vanity, ben zelfs naar het ziekenhuis geweest en kan nu niet lopen (heb geen krukken en omdat het 'heel erg pijn deed' zit ik nu thuis als invalide Koe). Ik kan ff een tijdje niet rijden maar wel naar pk hoor ! Hoop ik tenminste. Heb jij al die bev. brief ontvangen ?

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:50

Ah wat is er gebeurd? Koe
Hopelijk wordt je snel beter!
Ohja, nou je het zegt, ik ga even kijken of ik die bev. brief al heb... Sigaar

Ik heb net gym gehad, pfff..
Ik dacht dat t zou regenen (stomme weermannen Tong uitsteken) dan ging t niet door
Ik had 6 minuten loop, pfff. 1300 meter achter elkaar gerend dus ik heb een 8!! Yeah. Maar toen viel ik wel bijna flauw Clown

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:31

Ik heb zonet even LC gebelt, omdat ik nog geen bev brief heb ontvangen en even gevraagt in welke week ik nou zat.
Ik zat toch in week 15 juli terwijl Tania 29 juli zat, dus heb ik even geregeld dat ik toch 29 juli ga. Dus Hertog, je zult ons nog wel zien Haha! . Ik moest trouwens bellen als ik zondag nog steeds geen bev. brief heb gekregen nog x bellen Tong uitsteken

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:40

Yeaaah, leuk!
Ik vind het altijd wel leuk om al wat mensen te kennen voor ik er heen ga. Als jullie t leuk vinden mogen jullie me wel toevoegen op msn. (zou ik iig leuk vinden Schijnheilig ) ILoveHertog@hotmail.com Knipoog

Tania, wat vervelend zeg! Beterschap Kusje

(ik moet even jullie namen studeren.. van t ongelukje heet dus Tania en van uhh ja Nasty Clown Esther? )

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 16:52

Dankje Tong uitsteken heb je ff toegevoegd.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:04

Ja ik heet Esther idd Tong uitsteken Hoe heet jij? Ik neem aan dat je geen hertog heet Clown

(edit: aha, manon dus, zie ik net in je pro Tong uitsteken)

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:35

oeh wat is het hier akelig stil Vork

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:32

Ja ik zit me thuis een beetje te vervelen, beetje liggen & niks doen af en toe ff op de comp. en ik wil zo graag iets doen maar is niet handig met m'n voet Nors opkijken. Maar Es weet je wat wel handig is dat Jimbo sinds ik gister van het ziekenhuis kwam opeens echt alles voor me doet hahah. M'n moeder zegt ook zo ja je moet je zus wel helpen ze mag niet lopen enzo Schijnheilig.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:54

Haha Haha! Voortaan heet Jimmy toch maar JAMESS (HIEERRR!) Tong uitsteken
LOL . Wel handig dan, zo`n broertje. Clown

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:55

p.s. volgens mij is Jim...James nogal onder de indruk dat paard/paardrijden best gevaarlijk kan zijn Tong uitsteken (weet je nog? die ellelange discussie aan tafel dat voetbal veeeel gevaarlijker is dan paardrijden bladiebladiebla Haha!)

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:08

Whaha James indd ! Zo'n Engelse butler Clown. Ja die discussies altijd... hij zal het denk nooit begrijpen (wacht maar totdat ik hem ooit op een paard zet en hem laat springen, hij zei dat ie dat best een keer zou willen proberen omdat dat tenminste nog een beetje "lauw" is hahah kwam niet meer bij).

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:15

Aaaah ik kan niet meer wachten tot ponykamp weer begint Haha!! Ik hoop dat ik weer op Bontje mag. Hij is zo stoer en zo lief! Lovers Maar dat weten we natuurlijk al. Clown

Ik hoorde net weer lading post vallen, ik ren ernaar toe, kijken of nou die bev. formulier bijzat. Maar nee hoor. No Cheer Hmm.. misschien is die brief per ongeluk ergens bij de overburen ofzo bezorgd, want dat hebben we wel vaker hiero Nors opkijken Ach ja, ik moest iig van LC weer terug bellen als hij eind van de week nog steeds niet binnen is.

Pfff. Nutteloos bericht dit. Maar ja, ik probeer het hier ook een beetje levend te houden Tong uitsteken

Ohja voor ik het vergeet:
@ Vanny_ : We moeten nog iets verzinnen voor bonte avond. (oke, ik weet dat nog best wel vroeg is hiervoor, maar we moeten sowieso nog es afspreken Lachen bijv ook ff shoppen ofzo?)
Laatst bijgewerkt door xEsther op 01-06-07 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:16

Vanny_ schreef:
Whaha James indd ! Zo'n Engelse butler Clown. Ja die discussies altijd... hij zal het denk nooit begrijpen (wacht maar totdat ik hem ooit op een paard zet en hem laat springen, hij zei dat ie dat best een keer zou willen proberen omdat dat tenminste nog een beetje "lauw" is hahah kwam niet meer bij).

Hahahaha, Ja hoor ik zie Jimmy al springen Koe Je kunt het opnemen en per direct opsturen naar 'funniest homevideo's' Wie weet win je 100.000 eurie Clown
Nee effe serieus, DOE HET Tong uitsteken

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 00:41

rink schreef:
dirk word een echte knapperd, hij kan super lopen, is eenvoudig bij elkaar te rijden en gebruikt zijn achterhand al ontzettend goed voor zo'n jong beestje.. tis echt een gaaf beestje onder het zadel!

Leuk leuk! Is hij ook braaf? Heb je misschien ook foto's van hem? Haha ik word steeds nieuwsgieriger!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 08:09

M'n moeder heeft het geld al overgemaakt voor LC Lachen. Echt vind het zo raar dat met die post , dalijk verwacht je iets heel belangrijks , krijg je het niet ofzo.
& Ja tuurlijk gaan we nog ff een keer afspreken Haha!.
Kijk hoe mooi weer het is en ik zou nu eigenlijk les hebben op de manege dus lekker het bos in waarsch. Cool en nee hoor ik zit hierzo binnen. Ik doe V&B vandaag ook niet echt ***. Het is nu echt hét weer gewoon om ff met Ban naar buiten te gaan !

chevaux_ schreef:
Hahahaha, Ja hoor ik zie Jimmy al springen Koe Je kunt het opnemen en per direct opsturen naar 'funniest homevideo's' Wie weet win je 100.000 eurie Clown

Dalijk gaat ie paardrijden nog leuk vinden Clown. Nee maar serieus hij zegt echt dat ie dat een keer wil doen, hij zegt ook zo van ja ik kan zelfs hoger springen dan jou blabla.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 08:12

M'n moeder heeft het geld al overgemaakt voor LC Lachen. Echt vind het zo raar dat met die post , dalijk verwacht je iets heel belangrijks , krijg je het niet ofzo.
Kijk hoe mooi weer het is en ik zou nu eigenlijk les hebben op de manege dus lekker het bos in waarsch. Cool en nee hoor ik zit hierzo binnen. Ik doe V&B vandaag ook niet echt ***. Het is nu echt hét weer gewoon om ff met Ban naar buiten te gaan !

chevaux_ schreef:

Dalijk gaat ie paardrijden nog leuk vinden Clown. Nee maar serieus hij zegt echt dat ie dat een keer wil doen, hij zegt ook zo van ja ik kan zelfs hoger springen dan jou blabla.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 08:12

chevaux_ schreef:

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 08:39

Muhaah zet alvast een ambulance klaar. Tong uitsteken

Wij hebben nog niet betaald, maar moet je nou meteen alles al betalen? Volgensmij stond t niet op de site? Iig vroeger was het zo dat je op LC zelf nog wat moest betalen toch.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 08:51

Op die bev. brief stond dat ik het voor 3juni moest overmaken. Weet niks over dat je daar nog wat moet betalen ? Vorige keer hoefde dat niet , toen ook alleen kampgeld overgemaakt verder niets (was met herfst).

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 09:13

Okee, zal aan mij liggen dan. Tong uitsteken
Oeps, dan moet mijn moeder wel echt even op gaan schieten..

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 11:28

Komt vast wel goed toch Knipoog. Ga jij eigenlijk alleen of nog met iemand anders naar LC ?