Verder over nasty: 100 pm is niet veel. Ik moet vandaag ook gaan zeggen tegen de eigenaresse van een heel leuk paard dat ik ermee moet stoppen. Voor dit paard betaal ik 100 euro maar als straks de kosten van de wedstrijden bij me andere bijrijdpaard komen dan kan ik, nog me ouders, het nog opbrengen. Ik weet niet meer of ik het straks droog houd
. Niet zozeer om het paard maar om de eigenaresse waar ik het zo goed mee kon vinden. Ze was altijd superpositief, maar ik heb op dat paard geen kans op wedstrijden en alleen in de bak rijden en lessen voelt niet meer fijn aan. Ik wil een doel hebben om te trainen.Nou ja ik spreek jullie allemaal straks weer,
groetjes
Het was ook mijn eigen mening hoor, ieder zijn eigen mening
. Ik heb gister een uhm... ongelukje gehad met Vanity, ben zelfs naar het ziekenhuis geweest en kan nu niet lopen (heb geen krukken en omdat het 'heel erg pijn deed' zit ik nu thuis als invalide
). Ik kan ff een tijdje niet rijden maar wel naar pk hoor ! Hoop ik tenminste. Heb jij al die bev. brief ontvangen ?
) dan ging t niet door
. Ik moest trouwens bellen als ik zondag nog steeds geen bev. brief heb gekregen nog x bellen
)

. Maar Es weet je wat wel handig is dat Jimbo sinds ik gister van het ziekenhuis kwam opeens echt alles voor me doet hahah. M'n moeder zegt ook zo ja je moet je zus wel helpen ze mag niet lopen enzo
Maar dat weten we natuurlijk al.
Hmm.. misschien is die brief per ongeluk ergens bij de overburen ofzo bezorgd, want dat hebben we wel vaker hiero
en nee hoor ik zit hierzo binnen. Ik doe V&B vandaag ook niet echt ***. Het is nu echt hét weer gewoon om ff met Ban naar buiten te gaan !