Maar anders laat ik hem evengoed komen hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hasten schreef:Pfft, ik heb vandaag voor 't laatst op Beau gereden.. Tging wel lekker, galopwissels is geprobeertIk kan dr geen flikker van, maar Beau kan het super! Deed het gewoon uit zichzelf bijna ( heeft ook M gelopen dus vandaar ), later ging Melis nog ff achterop zonder zadel, dat deed ze een beetje vaag en toen huppelde Beau ffies weg
Melis had gelukkig niets, ik viel wel, tdoet wel heel zeer eigenlijk, maarja tgaat wel weer over. Vooral fietsen naar huis deed zeer
Verder paste het wel bij mn dag haha
gomir schreef:Niekie: wat heb je ongelovelijke baggertijden zondag(kwam net op de een of andere manier op de verkeerde startlijst terecht
)
lizzjuh14 schreef:hasten schreef:Pfft, ik heb vandaag voor 't laatst op Beau gereden.. Tging wel lekker, galopwissels is geprobeertIk kan dr geen flikker van, maar Beau kan het super! Deed het gewoon uit zichzelf bijna ( heeft ook M gelopen dus vandaar ), later ging Melis nog ff achterop zonder zadel, dat deed ze een beetje vaag en toen huppelde Beau ffies weg
Melis had gelukkig niets, ik viel wel, tdoet wel heel zeer eigenlijk, maarja tgaat wel weer over. Vooral fietsen naar huis deed zeer
Verder paste het wel bij mn dag haha
hihi dat was echt heel stom van mij maar goed.![]()
heb trouwends wel nogal wat last van me heup![]()
maar dat zal met wat asprintjes wel goed komen denk
met die galopswissels deed jij ut ook goed hoor anders zou die het niet gedaan hebbenja toch ?
maar goed ik gaat naar me bedje doei ddoei