Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

l0rdJ schreef:oh hebben we ook een taxi chaffeur, dat wist ik niet.
Ik kom maar niet op die naam van dat meisje, naja sanne weet het vast wel zodra ze thuis is.
Ik ga naar me bed toe, ben helemaal kapot! Doeiidoeii!

Yinari schreef:Echt, geen flauw idee. Ik kom ook niet zo vaak momenteel, dus ik ben niet echt op de hoogte van iedereen (namen enzo)
meelen schreef:l0rdJ schreef:Je bedoelt de buschaffeur zeker tien? Meneer bert(A) Of niet?
Nee joh, niet Bert (ghghghghghgh)
Van de taxichauffeur, die staat bij de zij-ingang om de hoek bij Bruno's kast.

LIQUITA schreef:Wat ik me afvraag...is er al iemand geweest die een moderator van Bokt.nl op de hoogte heeft gebracht? Want onder tussen gaat Fleurtje92 waarschijnlijk gewoon door met het verkopen/ruilen van gestolen spullen.
meelen schreef:Hee, ook goedenavond.
Ik zou geen antwoord op je vraag kunnen geven. Maar jij vind het vast niet erg om de moderator in te lichten?!
. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Hee, ook goedenavond.
Ik zou geen antwoord op je vraag kunnen geven. Maar jij vind het vast niet erg om de moderator in te lichten?!
Hoeft al niet meer....is al geregeld. Leest het berichtje boven jou maar.

Yinari schreef:Ja, naadje24 heeft de moderators op de hoogte gebracht
meelen schreef:En Sanne komt net thuis, en die weet dat meisje haar naam nog.
Het begint met Es en eindigt op ra.
Maar dat is dus waarschijnlijk een ander als de verzorgster van Fleurtje

dozo schreef:Wel strak dat Grardus "aktie" heeft ondernomen
ZeFaNa schreef:En iemand heeft schijnbaar de digitale camera van susanne uit haar fiets tas gepakt toen ze op de manege was, als wraak denk ik. En nu heeft ze daar gelijk aangifte tegen gedaan.

ZeFaNa schreef:Omdat er niet genoeg bewijs is ofzo. Sandra moet een aankoopbewijs hebben en de datum dat alles gestolen is.
). dozo schreef:
Heeft 'zij' haar bonnetje nog??